چرا ستاره تابناك ما تاريك شود؟
تيم غني تاكنون عبدالله، عطا، محقق، دوستم و... را نزد أعراب حامي ايران معرفي كردند! سلسله برنامه هاي اين اقليت پشتونخواه تا امروز جواب داده همه را با كمك أعراب و پاكستان كنار زده اند... 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۰    ۱۳۹۷/۴/۳ کد خبر: 152172 منبع: پرینت

جنگ خانمانسوز سوريه، كشمكش هاي فرقه اي، مذهبي، قومي عراق، جنگ يمن، اعتراضات چند سال قبل بحرين، اختلاف بر سر جزاير سه گانه خليج فارس، حزب الله لبنان، مشكلات و اختلافات ميان أعراب حوزه خليج فارس و ايران است.

عربستان و ايران يكديگر را به دخالت در امور كشورها و بحرانها در منطقه ميانه متهم مي كنند.
اين اختلافات سبب شده فاشيست ها از ايران هراسي در منطقه سوء استفاده كنند و كشورهاي إمارات و عربستان را ترغيب كنند تا كمك هاي مالي و حمايت هاي معنوي از دولت تك قومي سركوبگرانه غني كنند، در اين راستا دولت غني مخالفان سياست هاي استبدادي خود را نزد أعراب حاميان ايران قلمداد مي كند تا توجه أعراب را جلب كنند...

تيم غني تاكنون عبدالله، عطا، محقق، دوستم و... را نزد أعراب حامي ايران معرفي كردند! سلسله برنامه هاي اين اقليت پشتونخواه تا امروز جواب داده همه را با كمك أعراب و پاكستان كنار زده اند...

انديشه و باورهاي ملي گرايانه و آزادي خواهانه آقاي لطيف پدرام اين روزها در جامعه و نسل جوان به سرعت در حال گسترش است. حتي در ميان احزاب جمعيت، وحدت، جنبش مجاهدين و... هوادران زيادي پيدا كرده است.
هرات، تخار، بدخشان، پروان، كاپيسا، غزني، پنجشير، فارياب، بلخ، سمنگان و... يكصدا با آقاي پدرام شده اند تا جلوی اين نظام ظالمانه گرفته شود، اتحاد و منسجم شدن اين قشر بزرگ خطري براي دولت ديكتاتوري اشرف غني است.

اين روزها گزارش ها و خبرهايی از تصميم تيم ترور غني يعني اتمر و استانكزي با همكاري دولت عربستان دارد كه چگونه آقاي پدرام را ترور كنند!
به احتمال زياد اتمر به حاكم جوان سعودي آقاي لطيف پدرام را از حاميان ايران معرفي كرده تا آن كشور چراغ سبز براي ترور نشان دهد!

عربستان به دولت بوش گفته بود يكصد مليارد دالر براي تغير نظام مالكي در بغداد هزينه مي پردازد! درحالي برخلاف عراق هيچ يك از رهبران مخالف دولت كرزي و غني در شمال روابط خوبي با ايران نداشته اند جز محمد محقق آنهم در حد كلام! درحالي كرزي و غني روابط بهتري بادولت ايران نسبت به غير پشتونها دارند!

وقتي آقاي لطيف پدرام از زبان هويت و مردم خويش دفاع مي كند فاشيست ها آن را وابسته به نظام ايران معرفي مي كنند...
غني، اتمر، استانكزي و همفكران شان خراسان زمين را حيات وحش آفريقا تصور كرده اند خود را سگ هاي وحشي ما را بوفالو ها! تاكنون متاسفانه اين داستان تلخ اينگونه پيش رفته همه را روفتند جز يكي...

متاسفانه در سرزميني بنام افغانستان زر ميان افغانيت خواهان خبري از قانون،انسانيت،اسلاميت و... نيست.
خبر ها حكايت از تصميم فاشيست ها براي ترور فرزند بزرگ انديش مردم شمال دارد.

ظالمان مي خواهند در ظلمت خويش ما را فرو ببرند و ستاره تابناك شب هاي تاريك سرزمين مان با چراغ و پرچم آزادي آن محو و فرياد آزادي، خواهي عدالت خواهي در و جود مردمان سرزمين مان خاموش شود!

پس بايد در مراقبت و حراست از آقاي لطيف پدرام وظيفه همه آزاديخواه هان، عدالت طلبان، وطن دوستان، مجاهدان، جوانان و... است.
حفاظت از آقاي لطيف پدرام، حفاظت از آرمانها و ارزشهاي مشترك جامعه ما است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پدرام
امیری
نظرات بینندگان:

>>>   همه اقوام غیر پشتون اگر می خواهند نجات پیدا کنند و زنده بمانند باید در اطراف لطیف پدرام که تابوی پشتونیزم را شکستانده جمع شوند. اگر این انسان شجاع از دست بدهید کسی دیگری را نمی توانید پیدا کنید که در برابر پشتونیزم قد علم کند. اشرف غنی و دارد و دسته اش با کمال بی حیایی علیه غیر پشتونها قد علم کرده و خود را عبدالرحمن ثانی می خواند و اطرافیانش هم بر این طبل می کوبند و جنگ را از جنوب به شمال منتقل کرده و پشتونها را به تدریج در شمال و غرب کشور جابجا می کنند و بزرگان غیر پشتون را یا می کشند و یا تبعید می کنند و یا از کار بیکار می کنند و جنایت کاران بالفطره را که از قوم خودش استند در اطراف خود جمع نموده و جانیان پشتون را از زندان آزاد نموده تا جبهه پشتونیزم را مستحکم کنند.امروز اشرف غنی و دارد و دسته اش توانسته اند پشتونها را با افکار و عقاید متضاد یک جا جمع کند. از خلقی و پرچمی گرفته تا اخوانی و افغان ملت و طالب و حزب اسلامی و القاعده و حتی داعش را علیه غیر پشتونها مجهز می کنند. اما غیر پشتونها در خواب غفلت فرورفته و نمی دانند که در قید بردگی پشتونها قرار گرفته اند.جمعیت غیر پشتون در کشور ما سه برابر پشتون است اما این ترس و اختلاف و تفرقه در بین آنان باعث شده که پشتونها شجاع جلوه کنند و با ابهت علیه آنان قدم بردارند.

>>>   این چند نفرنزد تومهم است ونزد مردم باید جواب بگوید این همه دارائیها راازکجا کردند

>>>   مراقبت و حراست از آقاي لطيف پدرام وظيفه همه آزاديخواه هان، عدالت طلبان، وطن دوستان، مجاهدان، جوانان و... است.
حفاظت از آقاي لطيف پدرام، حفاظت از آرمانها و ارزشهاي مشترك جامعه ما است.

>>>   تاجیک را به سرنوشت ازبیک چی؟ ازبیک از خود تاریخ دارد !
من منحیث ازبیک پدرام را یک لا وبالی میدانم! وشرم تاجیکان!
جواب عبدالروف ابراهیمی را شنیدید؟ همان بس تان است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است