همایون رسا وزیر تجارت، سفیر افغانستان در اسپانیا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۷/۴/۵ کد خبر: 152210 منبع: پرینت

همایون رسا، وزیر تجارت و صنایع بر اساس فرمان ریاست جمهوری به عنوان سفیر افغانستان در اسپانیا منصوب شد.

یک منبع نزدیک به همایون رسا با اشاره به خبر استعفای وی از این وزارتخانه اعلام کرد که آقای رسا از مقام خود استعفا نداده، اما به دلیل اختلافات زیادی که در طول دوران وزارتش با رییس‌ جمهور داشته، سرانجام توافق کرده به عنوان سفیر افغانستان مقرر شود و از رهبری وزارت تجارت و صنایع کنار برود.

در حکم ریاست جمهوری افغانستان آمده که آقای رسا به عنوان سفیر افغانستان در اسپانیا مقرر شده است.
پیش از این، یک منبع نزدیک به وزیر تجارت و صنایع گفته بود که آقای رسا استعفای خود را به ریاست جمهوری ارایه کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رسا
وزیر تجارت
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر انرژی و اب اقای عثمانی و وزیر مالیه اقای اکلیل حکیمی وزیر مالیه و اقای همایون رسا وزیر صنایع و تجارت در ظرف کمتر از یکماه نسبت نا رضایتی شان از عملکرد نادرست و خراب و خود خواهی و تکبر و غرور بی جای رییس جمهور غنی احمدزی پست های شان خالی شده این خود نشاندهنده ان است که شخص ریس جمهور از درایت و سلامت روانی و اخلاقی کامل برخوردار نبوده و توان رهبری دولت را ندارد و علاوه بران قومگرای و تعصب قومی تکبر و غرور بی جا و گپ ناشنوی ان این همه باعث ضعف و ناتوانایی و بیکار گی ان در کار دولتداری گردیده است و این سبب شده که مردم به مشکلات بیشمار امنیتی و اقتصادی و عدم پیشرفت ترقی کشور و فقر و تنگدستی مردم را فراهم کرده و مردم را از هر جهت متضرر کرده است و در کل مسولیت این همه بدبختی ها در کشور غنی احمدزی ریس جمهور و تیم نا بکار ان که از اعتماد شخص ان بر خوردار هستند و تعداد انها از سه الی چهار نفر بیشتر نیست .

>>>   سلسله مقامات استعفای مقامات بی کفایت ادامه دارد. به سلسله استعفای وزیر شهرسازی و چند معین، وزیر تجارت و اخیرا وزیر مالیه، معاون اول بانک مرکزی نیز مجبور به استعفا شده است.
گفته میشود که پس حضور وی در چند جلسه کمیته اقتصادی و مشارویت رئیس جمهور در امور بانکداری تصمیم برین شده تا وی منفک گردد. اما با میانجگری بعضی از مقامات به ایشان امر گریده است که استفعا دهند.
اطلاعات بعدی درینمورد عنقریب رسانه ای میشود

>>>   آهسته آهسته كابينه خالي ميشود كه بايد جاي براي گلبيدين و طالبان پيدا شود

>>>   تاريخ در افغانستان تكرار ميشود و ما مردم هيچ از گذشته ها پند نميگيريم. وقتي خلقي ها كودتا كردند، يك آدم بيچاره و كم سواد را ريس شوراي انقلابي ساختند، او مسكين را از پگاه تا بيگاه شراب داده ، جا نش را كشيدند تا كه هميشه نشه باشد و شاگرد وفادار كار هاي خودرا زيركانه پيش برده و ملامتي را به گردن تركي بياندازد. بعد از چندي او را به بسيار بيعزتي از راه پس كرد.
حالا هم يك آدم رواني و مريض را پيش انداخته اند تا يكروز تمام ملامحي را بگردنش باندارند. پهلوان زنده خوش است. تمام كارها و پروژه بربادي أفغنستان بدست اتمر است. او مانند خود اشخاص عقده مند، جاسوس و فاشيست را دور خود جمع كرده، پول هاي گدايي را كه بنام افغانستان فرستاده ميشوند ، براي تطبيق پروژه هاي خود و شقاق در بين أقشار وطن مصرف ميكند. از ياد نبريم كه اين إنسان بدبخت كه يك خاديست جاني و مستنطق پايين رتبه بود كه حالا چرخ حكومت را اداره و خيال ريس جمهور شدن را دارد. ما چقدر ملت ذليل استيم كه ميمانيم رهبران ما اشخاص مثل اتمر و حكمتيار باشند.

>>>   در یک زمانی مادر طفل در یک محفل کاز شکمش خارج شد بخاطریکه نزد دیگران خجالت نشده باشد طلفش را زیر مشت گرفت که چرا گوز زدی در حالانکه اشخاص حاضر محفل میدانستند که این بوی برخواست از گاز شکم مادر است نه طفل ان حالا هم همینکار را ارگ ریاست چمهور در پیش گرفته ریس بانک مرکزی که یکی از پرچمی های دو اتشه و هم ولایتی ریس جمهور و ضمننا پدر ریس جمهور و خلیل الله ریس بانک مرکزی با هم دوست و رفیق بودند در ریاست ترانسپورت انزمان یکجا کار میکردند به اساس همین شناخت با وصف رد یکبار خلیل از جانب اعضای پارالمان به وساطت ریس جمهور به حیث ریس بانک مرکزی راه یافت شخص بیکار هم است با امدن ان ثبات پولی کشور رو به کاهش است بعوض اینکه ریس بانک مرکزی بیکاره سبکدوش گردد معاون انرا ریس جمهور سبکدوش کرده که همان قصه مادر و بچه است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است