حمله انتحاری در ننگرهار با 50 کشته و زخمی
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۲    ۱۳۹۷/۴/۱۰ کد خبر: 152321 منبع: پرینت

استقبال کنندگان از رییس جمهور در مقابل ساختمان ولایت ننگرهار در شهر جلال آباد هدف یک حمله انتحاری قرار گرفتند.
منابع محلی می گویند که در ایان حمله بیش از 50 تن کشته و زخمی شده اند.
از این تعداد حدود 22 تن کشته و 28 تن دیگر زخمی شدند.

گفته می شود که ده تن از کشته شدگان به اقلیت سیک تعلق دارند که به استقبال رییس جمهورآمده بودند.
صبح امروز اشرف غنی به ننگرهار رفت ولی در زمان حمله رییس جمهور در ساختمان ولایت حضور نداشت و استقبال کنندگان منتظر آمدن اشرف غنی بودند.

ننگرهار در شرق کشور، ولایت هم‌ مرز با پاکستان، مرکز اصلی فعالیت گروه داعش محسوب می‌شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   مردم ....افغانستان از غنی یهودی پرسش نمی کند که تو در این وقت و زمان در ننگرهار چی می کنی ایا چکر می زنی انجا خارج نیست که تو پکر بزنی

>>>   آه و افسوس که فقیرترین مظلوم ترین و خدمت گارترین هموطنان ما یعنی بتعداد 10 تن از همیهنان اهل سیک وهنود دراین حمله انتحاری کشته شدن ای کاش که اشرف غنی فاشیست و بادی گاردهافاشیستش و افراد چهار دوبرش فاشیستش عوض هندوها وسیک های بیچاره کشته می شدن که مردم از شر این ملعون منافق بیمغر متفکر و دارو دسته اش خلاص می شدن. ای طالب های نامرد خدا ترس وغافل از دین شما باید شفتر غنی و دارو دسته اش را هدف قرار میدادید نه این چند نفر مظلوم و بیچاره را .

>>>   اولا تسلیت عرض مینمایم برای خانوادهای شهدا و خواهان شفای عاجل برای زخمیان حادثه ام .دوم ایا مردم ما گاهی با عقل هم تصمیم گرفته اند ایا اشرف غنی لیاقت استقبال را دارد با کدام منطق شما از اشرف غنی استقبال مینماید . هوشیار شوید پشتون های که غنی شمارا بخاطر امیال سیاسی خویش استفاده مینماید و شمارا مثل گوسفند به انواع گوناگون بقتل میرساند و قاتلان تان را برادر خطاب میکند از مغز تان کار بگیرید این ادم مریض بخاطر بربادی افغانستان امده نه ابادی .

>>>   هنوز كجاست!
زير پرچم حكومت تقلبی غنی احمدزی خدا می‌داند چه جنایات و کارنامه‌های فاشیستی دیگر را ببینیم.
این آدم آخر از این کشور «رواندا» خواهد ساخت و جنگ ‌های خانه به‌خانه در خواهد گرفت.

>>>   باتاسف ای کاش فاشیست های نوکر متعصب درین حمله مردار میشدند تو غنی گگ درین وقت به ننگرهار میله رفته بودی زیرا تو قاتل هزاران هزاران هموطن ماهستی آخرین قاتل 50 تن کشته وزخمی های دیروز که متاسفانه دربین شان اقلیت های هندو ها بودند افسوس

>>>   مردم خود گنهگار اند بگزارند که اشرف غنی ودار ودسته اش مثل یک حیوان داخل یک ساحه میشود ودوباره بیرون شود چه ضرور است که از اینطور انسان ها پزیرائی میکنند
ننگرهاری

>>>   اشرفك نصواري ديوانه اول دنيا. از نزديكي انتخابات وختم قدرتش وارخطا شده نزد مردم شريف ننگرهار رفته بود كه كمپاين كند. مردم ننگرهار نزدش جمع نشدند مجبور چند تا هندو بيچاره را دور خود جمع كرد و بخاطر اشرفك نصواري بيچاره ها قتل عام شدند.

>>>   اي اشرفك تو در بيگيري كه مردم را در دادي. مسلمانها را تباه كردي. دشمني ها را ميان اقوام افرايش دادي. اوغان و فارسيوان را به جان هم انداختي. شصت فيصد خاك را به دشمن فروختي. ارامش نسبي مردم را برباد دادي. بيكاري و اعتياد به ارمغان اوردي. فرهنگ وشوت از اول وجود داشت و فرهنگ تقلب را تو بنيان گذاشتي. نامردي و قول شكني را سرمشق شدي. صرف چند هندو از دستت متضرر نشده بود كه با اخرين روز هاي حكومتت انها را هم به خاك و خون كشاندي . اي كاش عوض اين كار ها كله خود را تداوي ميكردي .

>>>   این مردم چرا هوشیار نمی شوند مگر غنی شایستگی استقبال دارد؟؟؟

>>>   Mazdak Farid
یادش عزیز باد !
چرا دولت پای او و دیگر همباوران او را به قتل گاه کشاند ؟
سخن آخر را در آن سرزمین کی میزند ؟ دولت ؟ طاللبان ؟ یا تمام جهانِ حاضر در آنجا ؟
اگر تسلط طالبان را بر آن سرزمین باور کنیم پس دولت و حضور جهان را باید دروغ بدانیم !

>>>   Khurasani
در این کشور هر جنایتی میکنی بکن‌ و فقط اوغان باشی همه چیز حل است!
1


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است