غنی: بلخ و هرات، از برکت ننگرهار بجایی رسیده‌اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۷/۴/۱۱ کد خبر: 152338 منبع: پرینت

می‌گویند آقای غنی رییس دولت توافقی در سفری‌که به جلال‌آباد داشته، بار دیگر دُرّ سفته و خطاب به مردم آن ولایت گفته است: بلخ، هرات و مردم دیگر ولایات، از پول و برکت شما به این جایگاه رسیده‌اند!

هرچند باور چنین سخنی از یک مغز متفکر بعید می‌نماید؛ اما از آنجایی‌که دل و دماغ جناب ایشان پر از مسایل و موارد مشابه است؛ دور از انتظار نیست که بار دیگر چنین در افشانی کرده ‌باشند!

یکبار هم گفته بودند که عادلانه نیست، اکثر زندانیان محابس از یک قوم باشند!
باور کنید حیف است چنین متاع گران‌سنگی را به رایگان از دست داد!

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   شاه حسین مرتضوی غنی را خوب شناخته و جمله زیبا در باره غنی گفته است ( کسی که با معاون خود نسازد چگونه می تواند کشور را اداره کند).

>>>   دهگان
چراغ ظلم ظالم تا دم محشر نمی سوزد
اگر سوزد شبی سوزد؛ شب دیگر نمی سوزد

استبداد ۲۷۰ ساله فاشیسم؛ دیگر قوس صعودی خود را پیموده است و در حال پیمودن قوس نزولی خود می باشد. این جفنگ سرایی ها، غریدن ها و تاختن های فاشیست ها همه نشانه های دست پارچگی و بیچارگی آنهاست که با وصف در دست داشتن همه ابزار های سرکوب، جعل و تقلب دیگر نمیتوانند صدا های رسای عدالتخواهی و آزادی خواهی را خفه سازند.

به پیش بسوی عدالت؛ وحدت و یکپارچگی اقوام ستمدیده خراسان.

>>>   نمیدانم صدها نفر در ارگ به نام مشاور ارشد و غیر ارشد غنی معاش دالری میگیرند اما برای غنی یک مصاحبه درست و منطقی تهیه نمیکنند . بهتراست به زبان اوغانی متن برای غنی تهیه کنند تا باعث آبرو رویزی غنی گک نگردد.غنی با این جملات خودرا به دیگران طفل جلوه میدهد . درحالیکه از ولایات جنوب و شرق تنها چیزی که باعث بربادی اوغانستان شده همین تروریزم است و هرگز خیر اوغان به دیگر نقاط کشور نرسیده است

>>>   اقای حسینی!به دومین متفکر بی مغز بگوییدوقتی همه تروریست وانتحاری از یک قوم است مگر ما مسول هستیم وی بخاطر جنایت انها ماباید به زندان برویم.
عاقل

>>>   یکی از زشت ترین و بد ترین خصلت انسان منافقت و دروغگویی و چند چهره بودن است همیش مردم به ریش چنین اشخاص میخندند و تمسخر میکنند و خداوند چنین اشخاص را خیله خند و شرمنده و روسیاه کرده است نباید که انسان با کذب و دروغ و منافقت بخود جای پا و طرفدار پیدا کند با چنین کار نه در قلب مردم راه پیدا کرده میتواند و نه طرفدار بلکه خود راذلیل و خوار و شرمنده هم میسازد و هیچکس به چنین اشخاص اعتماد نمیکند چون میدانند که انتخاب انسان بی خاصیت لکه بد نامی اش میگردد .

>>>   حنيف اتمر هم ديروز در همايشي گفته كه اشرف غني براستي مريض و ديوانه است كه ما نميدانستيم و با ديوانه گري هايش نام اوغان را بد ساخته و تعصب را اشكارا انجام ميدهد. اينبار بايد نه كرزي و نه غني بلكه به خودم راي دهيد.

>>>   دیوانه که شاخ و دم ندارد
باید چه انتظار داشت از این مغز متفکر

>>>   اشرف غنی یک انسان ....صفت مرموز و هزار چهره است. او با نیرنگی که دارد اقوام غیر پشتون را گرفتار اختلاف و تفرقه کرده و اما قوم پشتون را اعم از تروریست، اخوانی، خلقی، غربی، شرقی، طالب، آدم کش، جنایت کار را دور هم جمع نموده است.

>>>   واقعا که غنی افغانستان را خراب کرد دیگه
غوری

>>>   اگر مقصد اش از پول گمرگ ننگرهار است که شامل بودجه دولت میشود و به تمام ولایات به مصرف میرسد، عین همین پول از گمرک های حیرتان و تورغندی و اسلام قلعه نیز بدست می آید و شامل بودجه دولت میشود و به تمام ولایات به مصرف میرسد.
کدام عاید اضافه گی خو ننگرهار ندارد که دیگر ولایات نداشته باشد.

>>>   اوبچا بسیاروارخطا مالوم میشین خیرت خوباشه

>>>   من انسانم، یک انسان عجیبم
من انسانی که در شهرم غریبم
من انسانی که تاریخی ندارم
به برگ و ریشه ام بیخی ندارم

برایم اسم و رسمی تازه کردند
زبانم را به جعل اندازه کردند

من این و خاک و وطن را دوست دارم
ولی از نام و آیین اش گریزانم
برای من حقیقت را بگویید
من از اسم دروغین اش گریزانم

بیا ای هموطن با من سفر کن
به اسم و ریشه ات باری نظر کن

بیا با هم خراسانی بسازیم
دوباره از خود انسانی بسازیم

تخاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است