حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه (لیست)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۴    ۱۳۹۷/۴/۱۳ کد خبر: 152390 منبع: پرینت


حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه

حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه

حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه

حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه

حاتم بخشی های حکیمی دروزارت مالیه



(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
حکیمی
نظرات بینندگان:

>>>   همه اینها پول دزدی از بیت المال است

>>>   همه احمد زی واستاتنکزی هستند
متخصص نلدوانی ، متخصص حاضری ، متخصص موتر های مامورین متخصص پاک کاری وصفاکاری ، متخصص آشپزخانه ، متخصص تحویل خانه ، متخصص دریوری ، متخصص معاشات افغانی متخصص معاشات دالری ، متخصص معاسان سوپر اسکیل ، متخصص رشوت گیری، متخصص فساد ،
اینها معاش بالاترازین مستحق هستند چون همه درمسلک شان تخصص را از امریکا بدست آورده اهند وسال ها تحصیل وتحقیق در رشته خو.د نموده اند ، همانگونه که تعداد جنرالان وصاحب نظران افغانستان از همه اروپا بیشتر است تعداد متخصصین ما هم بیشتر از امریکا واروپا لاست

>>>   خشت اول گر نهد معمار کج
تا ثریا میرود دیوار کج
آن زمانیکه بزرگان اینها از الاغ مردم غریب مالیه جمع میکرد ند آنهم روغن زرد اما برایی مردم خود کوپن می دادند
از مال بیت المال این ها هم نسل آنها هستند چه انتظار باید داشته باشیم
این مال بیت المال که مال تک تک مردم است میبینیم چه روزی آورده است در یک ولایت که تبار خود شان است شفاخانه هزار بستر افتتاح میکند اما در ولایت دیگری میبینیم که که تا هنوز یک متر سرک پخته ندارد شفا خانه کلینیک مکتب سری جایش
فقط خداوند خودش رحم کند والا این گرگان بیت المال را که خوردن خیر خون میخورند

>>>   Khurasani
یک سوال!
آیا وزارت های مالیه و اقوام ‌قبایل کشور مال شخصی قوم محترم پشتون است و یا همه شهروندان کشور در آن سهم دارند؟
اگر جواب بلی است، نظر به کدام دلیل و سند؟
و اگر جواب نخیر است! پس چرا در اداره آن و بویژه در ریاست‌های نه شایسته سالاری و نه هم حضور همه شهروندان کشور در نظر گرفته نشده و همه مربوط به یک جناح هستند؟

>>>   یک متخصص باقی ماند از قید قلم وآن هم متخصص خانه داری باید وزیر صاحب یک متخصص خانه داری هم با حفظ بست حد اقل مبلغ 5000 دالر میگرفت تا در مسایل خانه داری وروابط زناشویی وروابط دختر بازی داخل دفتر زنکه بازی های پیشرفته ومدرن نیز به جناب وزیر صاحب وسایر کارمندان هم فکرش مشوره میداد.
اریائی

>>>   این خو معاشات گزاف غیر قانونی و. خیانت به دارایی های عامه است ایکاش که به این خیانت ها بسنده کنند نظر بدخواست همین اکلیل حکیمی وزیر سابق مالیه و حکم ریس جمهور غنی دست تمام ارگانهای تنفیذ قانون و تامین عدالت و جلوگیری از خیانت را در وزارت مالیه بسته اند پول عواید گمرکات و پول مالیه دهندگان بیشتر ازین پول ها را همین وزیر مالیه حکیمی و دارو دسته انها با وصف معاشات بلند شان به یغما برده و هنوزهم جریان دارد وکسی نیست که از انها پرسان کند و اگر کدام مسول از ارگانهای کشفی و عدلی جلو چنین دزدی های وزارت مالی را بگیرد و از تقسیم پول های دزیده شده گمرکات و مالیه دهندگان در بین اراکین بلند پایه دولت که همه مافیا هستند اقدام و اسمایشانرا افشا کند مانند ریس امنیت ولایت ننگرهار فورن از جانب شخص ریس جمهور سبکدوش از وظیفه میگردد مردم ما در دام گروه مافیایی و چپاولگر همه شان قبول شده های شهروندان کشور های خارجی دو تابعیتی گیر مانده و همین که احساس خطر کردند مانند اکلیل حکیمی و ریس سابق بان مرکزی بکشور قبول شده شان با خرجین زر دزدی شده شان فرار میکنند زمین سازی این چور و چپاولگری را ریس ارگ برایشان مهیا کرده بی گمان خود هم از جمله حق گیران است مانند دیگران شان.

>>>   مردم شمالي و بردران تاجيك !
غني احمدزي تصميم دارد كه عصر عبدالرحمن خان وتطبيق برنامه هاي سقوي دوم را در شمال كابل پروان و كاپيسا در معرض اجرا قرار بدهد با جابجايي تروريستان كوچي وپاكستاني هاي مهاجر امنيت شمال كشور را به خطر بزرگ دايمي مواجه ميسازد .
اگر غني وتيم فاشيستي اش تصميم خاينانه مغرضانه نداشته باشد چرا اين تصميم را در دشت هاي هلمند قندهار و زابل نميگرد؟
سجادي

>>>   Salam
اين نظام و حكومت ديگر ربطى به اقوام غير پشتون ندارد ، تمام رهبرى اين نظام در دست فاشيست ترين افراد و گروه ها از ميان قوم پشتون است . هر كى به موجوديت اين حكرمت و اين ساختار تاكيد مى كند ، يا احمق است و يا هم احمق ترين .

>>>   بهروز جلال آبادی
بیشتر از یک صد هزار تاجیک در غرب زندگی میکنند اگر اینها کم از کم ماهانه در حدود ۱۰ دالر برای مبارزان داخلی کمک کنند باور کنید گلم فاشیزم جمع خواهد شد
بدانید که ما به گدای هیچ کشوری نیاز نداریم فقط خودمان میتوانیم خود را کمک کنیم و از این بدبختی نجات پیدا کنیم ✌
همینطور ازبیک، هزاره و بلوچ

>>>   Abdul Hai Khurasani
با تفکر فاشیسم افغانیت، نمی توان به جنگ با مافیای فاسد و بانک های رأی قومی رفت!
کسی ایکه در پی تثبیت تفکر فاشیسم افغانی و ایجاد تفکر قبیله در کشور می باشد، ناتوان تر و ضعیف تر از آنست که با گرگ های باران دیده و فربه قومی به مبارزه برآید.
آنکه هم اکنون برای مهندسی انتخابات آینده ریاست جمهوری به دنبال چهره های فاسد و معامله گر برآمده است و در تاریکخانه اشباح فاشیسم ارگ بر سر طرح تقسیم غنایم بیت المال مجادله و معامله دارد، کوچکتر آز آنست که از توهم قومی برآید.
کسی ایکه در کمال گستاخی نعره می زند، پروژه ناتمام سردار محمد داوود خان و امیر امان الله خان را تکمیل می نماید و شب خواب رویا های متفکر فاشیست قبیله محمد گلخان مومند را می بیند، صلاحیت و ظرفیت مبارزه با مافیای شرور قومی را هر گز ندارد.
فراموش نکنیم که تأسیس بانک رأی و تثبیت موقعیت میراثی رهبران فاسد قومی، تیؤری حامد کرزی و پلان فاشیسم برای تثبیت حاکمیت افغانی در دور زدن دموکراسی و عدم مشارکت سیاسی و مدنی شهروندان کشور در یک روند دموکراتیک قدرت بود.
علاوه برآن میراثی شدن امتیازات رهبران جهادی و زعامت احزاب جهادی هم از توطیه های شوم سیاست فاشیستی قبیله در کشور برای جلوگیری از نهادینه شدن روند دموکراتیک قدرت احزاب سیاسی و مشارکت افقی مردم در ساختار قدرت می باشد.
کسی ایکه؛ قدرت ،هویت و سیاست را در افغانستان براساس معادله فاشیستی( افغانیت/ اسلامیت) تعریف می نماید، خود نماد و عصاره ای تفکر شیطانی فاشیسم قومی است و در گنداب متعفن تفکر قومی خو کرده است.

>>>   در سال ٢٠٠٧ موسسه مستقل امريكايي بنام Independent statistics يك نفوس شماري را در افغانستان آغاز كرده بود كه الي اخير همين سال متذكره ختم كرد و در روزنامه نيوز امريكايي نشر كرد كه پشتونها از هفده الي نوزده درصد است و در سال ٢٠٠٩ موسسه روسي به اسم Независимая статистика ويا احصايه دمكراتيك ازپانزده الي هجده درصد تذكر كرده بودند
امازمانيكه جدول نزد كرزي آوردند خيلي باعصبانيت گفت كه اين احصاييه درست نيست و من قبول ندارم
اين احصائيه ها از منطقه ناامن گرفته نشده درحالي كه محاسبه از تمام افغانستان شده ولي كرزي باجسارت تمام ردش كرد و گفت اين احصائيه هاوحدت ملي رااز بين ميبرد.
علي سجادي

>>>   دوستان محترم وزیر مالیه انسان با درک و بااستعداد بوده و است صلاحیت یک وزیر در تقرر یک کارمند قرار دادی با معاش سیزده هزار افغانی صلاحیت دارد در غیر ان صلاحیت ریس حمهور میباشد مطمین که در تمام موارد ذکر شده افراد هدایت ریس جمهور موجود است
اما وزیر که فهم و استعداد ندلشته باشد فکر میکند که خودش هم قانون است و هم محکمه روزی که جواب ده شذ باید پاسخ دهد باز به فکر می اید که چه شد
دوستان باید فکر دقیق و همه جانبه نمایم
احمدی کابل

>>>   این لست از زمان سابق است و اینکه بدون مهر و امضا است در اسناد دولتی تمام اسناد ها مهر و امضا دارد ورق های که صرف نام نوشته شده قابل باور نمی باشد .
مامور بست 4

>>>   چرا قوم پشتون از این حکومت حمایت نکند در حالیکه تمام ثروت ملی را دزدی می تواند؟

>>>   تا احمق در جهان است مفلس در نمیماند.
خطاب به مردم عادی تاجیک ، هزاره ، ازبیک و سایر اقوام!
وقتی که خواب برده هستید، اراده و توان تصمیم گیری ندارید و صدای تانرا کشیده نمیتوانید حتی جرئت ندارید که در مقابل خائنین قوم تان ایستاد شوید و از آنهم خیلی ساده تر، اطراف این قوم فروشان به اصطلاح بزرگان و رهبران را خالی کرده نمیتوانید پس حق ندارید که مانند پیره زنان مدام نق بزنید و به خورد و بزرگ افغانهای این کشور توهین کنید و بد و بیراه بگوئید . هرکس مزد فکر و تدبیر خود را میخورد و افغانها هم مزد شصت خود را میخورند.
شما مردم پیش بای بین و مالامال از نادانی نمیتوانید در مقابل افغانها ایستادگی نمائید. افغانهای که برای رسیدن به هدف حتی برادر خاین خود را میکشد ، افغانهای که برای رسیدن به هدف حتی با قوم غیر عقیدتی خود هم پیمان میشود با دشمن خونی خود همدست میشود، پس بهتر است همان حال و روزی را که سالها قبل داشتید قبول کنید و بگذارید حد اقل مانند زمان ظاهر شاه مردم همان یک لقمه نان بیغیرتی را به آرمش زهر مار کنند.
اگر میگوئید نخیر و خود را انسانهای با شعور و مسلمان میدانید پس همانطور که خدا گفته که ظلم نکنید و جلو ظالم ایستاد شده از حق مظلوم دفاع کنید پس بیایید و ثابت کنید .انوقت از خود شما و زن و فرزندان شما مظلوم تر کی است ؟ از اقوام شما مظلوم تر کی است؟ از هموطن هزاره ،تاجیک و ازبک تان مظلوم تر کی است؟ چرا به دستورات خدا اطاعت نمیکنید و به داد مظلومین هموطن تان نمیرسید ؟ تا به کی قومگرایی ؟ تا به کی مذهب گرایی و تعصب؟ مگر نمیدانید که علت قدرت گیری دوباره افغانها همین قوم گرایی ، زبان گرایی و تعصبات دینی و مذهبی شما مردم است؟ اما ای رهبران هزاره ، ازبیک و تاجیک خوب میدانید که لیاقت رهبری را ندارید این شرایط بود که از شما رهبر ساخت به خود بیائید بدانید که از نظام الدین قیصاری پر جرئت تر نیستید دیدید که فرماندهان نظامی را تهدید به قتل کرد و کار های میکرد که شما حتی فکرش را هم نمیتوانید از فورش لزه به جان تان می افتد وقتی افغان او را در زندان انداخت شما دیگه کی هستید؟ والله که وقتش بیاید پول های دزدی تانرا حتی از زیر زمین هم که باشد میگیرند پس بیائید به حال خود رحم کنید و این مردم چند پارچه را یک پارچه کنید و به فکر قوم ؛ مذهب و زبان نباشید به انسانیت فکر کنید. هنوز دیر نیست.
عثمان

>>>   Salam
چرا ما خراسان را جاگزين افغانستان مى ناميم ؛
عدالتخواهان تاجيك با درك عميق از تاريخ و شناخت
معضل كنونى كشور به اين نتيجه رسيدند كه نام ها و نشان هاى تبارى از هر قومى باشد نمى تواند محور اتحاد شود. اينكه اكثريت مطلق مردم نام قومى افغانستان را نمى پذيرند ناشى از همين رويكرد قومى و تبارى است كه يك قوم همه يى نماد هاى ملى را بنام خود اختصاص داده است و ادعاى شان هم اين است كه نام كشور افغانستان است و افغان هم مترادف پشتون است و اين كشور متعلق به پشتون ها است و ديگران همه مهاجر اند .
براى آنكه اين بن بست بشكند و كشورى بنا شود كه همه اقوام خود را در آئينه آن بيبنند و اسم و رسم آن در گرو قوم خاص نباشد ، ما نام كهن اين سرزمين يعنى خراسان را بر گزيديم .نخبگان تاجيك فهميده از نام هاى محلى و تبارى فاصله گرفتند و خراسان را بر همه مقدم شمردند.عدالتخواهان تاجيك قطعن مى خواهند منشا اتحاد ، اتفاق و هم دلى ميان همه اقوام باشند و در هيچ جاى برنامه هاى شان رويكرد هاى تبارى برجسته و اصل نباشد .
در يك خراسان فدرال و دموكراتيك ، استان هاى فدرال مى توانند در يك همه پرسى شفاف نام هاى مناسب خود را دريابند و درفش و نشان هاى خود را داشته باشند ، اصلى كه در همه كشور هاى فدرال معمول است .
ما خراسان فدرال و دموكراتيك را يگانه راه براى زدودن تفوق طلبى هاى قومى بر گزيده ايم و به حقانيت آن باور داريم .

>>>   درپروژه معلولیت وباز توانی ریاست مراقبت های صحی طب وقایوی وزار صحت عامه هم همینطور است
قاریزاده

>>>   افرادیکه به معاشات بلند پرداخت میگردد حتمی واسطه شان زیاد قوی است تا که به بانه های مختلف از هر طریقی که شود امتیازات زیادی را به خود بگیرند؛

>>>   متخصص شلغم و متخصص زردک از لست فراموش شده هرکدام دوصد هزار پنجصد افغانی معاش دارند
همینطور متخصص موش شناسی با حفظ بست ماهانه سه صد هزار معاش دارد

>>>   هنوز لست فساد حکیمی در وزارت خارجه و قارنوالی پا بر جاست یکبار بروید و ببینید که حکیمی در زمان سفارت اش چقدر پول را دزدی کرده و وقتی یک دزد از سفارت به وزارت بیاید معلوم دار که بیشتر دزدی میکند

>>>   پس بیاید اینرسم و آینرادروزارت انکشاف فساد دریابید بعد خاموش خواهید ماند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است