وزیر خارجه آلمان: اشرف غنی تو مرض سادیزم داری
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۷/۴/۲۴ کد خبر: 152706 منبع: پرینت

مه نمی فهمم که کی گفته اما واقعیت است در مورد اینمی آدم؛!!
وزیر خارجه آلمان دو روز پیش با اعصاب پرت شده، رییس جمهور افغانستان را نشانه گرفته چنین گفت: من نمی دانم از کدام نوع خاک بی خاصیت پیدا شده ای که نه احساس داری نه خوب را از بد تفکیک میکنی.
میدانم که از کلاس فقاری و مهره داران هستی و این را نمیدانستم که از صنوف پستانداران هستی و یا سم داران.
گاهی لگد میزنی و گاهی گاز میگری.
به وزیر حمله میکنی بگمانم از خزندگان خطر ناکی باشی.
افسر بد اخلاق را بخاطر اخلاق فاسدش ترفیع میدهی باز فکر میکنم از صنوف شمپانزی باشی.
سرمایه کشورت را به بهانه مختلف به بیرون انتقال میدهی حدث من بر این است این تکتیک را از موش ها آموخته ای.
زیربنا های کشورت رابه بهانه مخالفین تخریب میکنی میدانم که با گرگان همدست هستی.
دروازه های مکاتب را بنام داعش بسته میکنی بفکرم باشیطان خوب دوستی داری.
کودکان و مردم بی بضاعت را به بهانه طالب انتحاری و استشهای میکشی درست میدانم که به مرض سادیزم گرفتار هستی.
انسانهای مسلمان و میهن دوست دانا و دانشمند را به بهانه تفنگ سالار و جنگ سالار ترور کردی میفهمم که زمینه خشونت چور و چپاول را بخود مهیا ساختی.
معادن، سنگ های قیمتی آثارهای تاریخی از زیر زمین و موزیم ها به بهانه قاچاقبران حرفوی دزدی کرده توسط خویش و اقارب به خارج انتقال دادی اینهم خیانت بزرگی را از لاشخور ها آموختی.
رقیب های سیاسی خود را میکشی و تبعید میکنی این نوع زندگی را از مارها آموختی که همجنس خود را میخورند و یا از لانه فرارش میدهند.
سرمایه کشورت را به بهانه معلمان و سربازان خیالی به سرقت بردی این مکر را از روباه یاد گرفتی.
همان دزدان و مافیای بین المللی را حمایت کرده در پستهای بلند اقتصادی امنیتی و محاکم و قضایا جابجا کردی تا بتوانی بسادگی از زیر بار ملامتی بگذری میدانم که در پای بوسی ابلیس وقتت را گذراندی.

خوب با اینهمه مکر و فریب مردم خود را فریب دادی ما را فریب داده نمیتوانی.
ما آلمانی ها خوب میدانیم که حکومت بدست خودت، طالب هم خودت، داعش و انتحاری را بشمول دزدان حرفوی و قچاقبران بین المللی رهبری میکنی و سرمایه و دارایی ملت را به یغما بردی و ملت را تباه کردی.
کشور آلمان جهت بهبود وضعیت امنیتی آبادی و آرامش مردم باعزت افغانستان از هیچ نوع کمک های مالی دریغ نورزیده حتما متوجه جنایت خیانت چور و چپاول شما هست و میباشد.
افسوس میخورم که شما هم خود را از خاندان افغان و رهبر کشوری بنام افغانستان میدانید نه تذکره افغانی دارید و نه کدام سندی که افغانستانی بودن شما را ثابت بسازد.
با شعار چند کلمه کلیشه ای بعضی آدم های بیسواد را احساساتی ساخته وضعیت سیاسی اجتماعی مردم را مخشوش ساخته و خودت هستی و دارایی ملت را تباه و برباد نمودی.
خلص کلام کرامت حیثیت و شرافت انسانی را بشمول حقوق مدنی و شهروندی در کشور افغانستان پایمال ساختی و حکومت فرسوده و نابکار قبیلوی بومی فاسد را تطبیق و صدای انسانی را در افغانسان کشتی.
اگر در جنگل وارد شویم در میابیم که جنگل هم قوانین خود را داشته شاید قانون طبعیت در جنگل حکمروایی کند.
کشوری که رییس جمهورش ناقص قانون اساسی باشد و از مسایل اسلامی نکته ای را نداند پس مطمین هستم که هیچ قانونی وجود ندارد اگر قانونی باشد پیش رییس جمهور یک سند متروک و بی ارزش خواهد بود.

کاوه آهنگر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر آلمان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت غنی احمدزی کوچی به دو دلیل در استانه سقوط یکی تحمیل هویت تک قومی افغان بالای اقوام غیر افغان د یگر اسکان کوچی ها ی پاکستان !
متفکر دو جهان اشرف غنی احمدزی کوچی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر ازچهار سال به ساحل کشیده نتوانست .
غنى احمدزی و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمشهود مانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه طالبان ترویست بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده است.

>>>   جناب وزیر صاحب خارجه!
اگر موش است ویا میمون واگر مار است ویا ابلیس و...این بلا وهمه بلا هارا شما وهمراهان پکت شما که ناتو نام داردبرما مسلط ساختید اقای وزیر شما خود درد ورنج استعمار ولذت تلخ زورگوی های امریکا وانگلیس را با گوشت وپوست خود لمس نموده اید چرادر قتل وکشتار هم خونهای خود که اریای هاست با قاتلین وظالمین همرای ویاری میکنید معلوم است وشما میدانید که انها درینجا بخاطر چور وچپاول امده اند وشما به این دست برد ها نه ضرورت دارید ونه کدام سهم وحصه ای بشما میدهند اما استادن شما در پهلوی انها به بهانه ای مبارزه با تروریزم به تاسف ودشواری های ما می افزاید
المان عزیز!
اگر پیشینیان شمابه زعم دیگران درجنگ های جهانی سهیم بودند ملت المان درین برهه ای از زمان چه گناه دارند که باید تحت قیمومیت نسبی زندگی نماید وهر فرمانی را که باسم سازمان ناتو بالای شما صادر مینمایند اجرا کنید
حالت ما هم مانند شماست اگر نیاکان ما با انگلیس جنگیده ویا اگر نیاکان ما که دین اسلام را قبول نموده ما را چرا به این ویا ان جرم به زعم خودشان میکشند وخراب مینمایند اگر روس ها بخاطر شکست شان وانگلیس ها جهت انتقام گیری وامریکا ازبرای دست برد وچپاول علیه ملت افغان عمل مینمایند به شما چه میرسد ویا ما باشما چه کرده ایم امید واریم که صف خودرا حد اقل در مسله ای افغانستان از سایرن جداسازید واگر با ما غم شریکی واحساس همدردی نمی نمایداب به اسیاب غاصبین وقاتلین ملت وکشور ما نرزیزید
تبنگ چی از شوربازار

>>>   چقدر مطلب دقيق و محاسبه شده در مورد مغز متقلب كه ملت راچند سال است در تفرقه هاى قومى مصروف نگهداشته وخودش بااين رسوايى حكومت ميكند.
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است