آقای حکمتیار! این تو هستی که بی هویت هستی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۷/۴/۲۷ کد خبر: 152826 منبع: پرینت

آقای حکمتیار ما بی هویت هستیم که به تاریخ اسلام با تمدن خراسان هویت بخشیدیم یا تو بی هویت هستی که تمام تاریخ و هویت جعلیت را مدیون امپراطوری تزاری روسیه و امپراطوری انگلستان هستی؟

ما بی هویت هستیم که ریشه فرهنگ و تمدن و هویتمان از سپیده دم تاریخ اسطوره و مکتوب تا این دم در سپهر پنهاور مراکز علم و دانش می درخشد یا تو که تمام طول و عرض هویت جعلیت را روانشاد عبدالحی حبیبی خداوند پته خزانه خلق کرده است؟

از عصبانیت حضرتعالی از نهضت احیای مقدس خراسان فهمیده می شود که حق و عدالت در این خروش بی امان و رستاخیز عظیم متجلی و متبلور است. اینکه می بینم یک رهبر بازمانده و مستاصل فراماسونری انجمن پیشاور از نهضت خراسان اینگونه عصبانی است که فحش می دهد ثابت کننده ی این حقیقت می باشد که برای نخستین بار بعد از تاسیس افغانستان (از عصر امیر عبدالرحمن خان) ابتکار عمل را گفتمان خراسان از گفتمان افغانسیم ربوده است و مدعیان تاریخ جعلی در مقام دفاع برآمده اند.

آقای حکمتیار!
نهضت احیای خراسان مانند فاشیسم افغانی یک نهضت قومی نیست بلکه یک نهضت تمدنی است و برای بازگشت به خویش و هویت اصیل خویش آغاز گردیده و حتی به شما نیز هویت می بخشد و حضرتعالی را از هویت جعلی به هویت تمدنی فرامی خواند.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
هویت
نظرات بینندگان:

>>>   رهبر نامنهاد حزب اسلامي باز هم در افشاني كرد و يك قشر عظيم اين وطن را به حيوان مقايسه كرد. آيا چرنديات و جفند خودرا خودش هم ميشنود. گفتارش با موقف اجتماعيكه برايش داده اند، در تناقص است. در شان يك رهبر واقعي اسلامي نيست كه بديگران توهين كند. معلوم ميشود كه به اصالت خود ديده به ديگران قضاوت ميكند و يا بهتر گفته شود، از آيينه خود ديگران را ميبيند.

>>>   Ali Sajadi
سر صداها در باره شناسنامه هاي اوغاني خاموش شد معلوم ميشه اگر غني حتا هويت غلزائي را هم بر شناسنامه هاي ما چسپ بزند ميتواند. وما در مقابل اعاده حق معنوي خويش ضعيف هستيم ،
اي ملت !
به پا خيزيد كه هويت ملي و سياسي ما در خطر است چرا مانند دريائي چمچه مست هستيديكبار تغيان ميكنيد و زودا زود مانند نرم آب بروي دريا ميشويد ؟ اين كار يك دست آورد بزرگ سياسي به اشرف غني فاشيست و قبيله اوغان در جامعه بين الملل محسوب خواهد شد آنوقت ادعاهاي دروغين جعلي قبيله كه سالهاي متمادي از آن امتياز سياسي ميگرفتند ، نزد جامعه جهاني يك روي كرد واقعي سياسي محسوب خواهد شد .
اگر خاموش بمانيد حق تلفي و شايد هم تمام ما را از كشور بيرون خواهد كرد ، و قدرت تا پنج صد سال ديگر تمديد خواهد شد .
چطور با هويت كثيف افغان كه سرپا جعلي و يك هويت تحميل شده خارجي ها است را ما قبول كنيم از اين كرده مرگ براي ما بهتراست .
ناگفته نبايد گذاشت آمار كه در زير نگاشته شده درست نيست ، پشتونها جمعيت شان از بيست در صد بالا نيست طبق آمار ١٣٨٦ (مؤسسات مستقل خارجي غير سياسي )كه خودم هم يكي از كارمندانش درآنزمان بودم
سجادي

>>>   سبک از حرف بی مغزان نسازم گوهر خود
نبازم همچو کوه از هر صدایی لنگر خود را بیدل
قلمت رسا وگهر بار جناب عبدالحی خراسانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است