رییس پیشین افغان فیلم: مرا تهدید کردندگفتگو نکنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۴    ۱۳۹۷/۴/۳۰ کد خبر: 152922 منبع: پرینت

در پی انتقال آرشیو افغان فیلم به ارگ ریاست‌جمهوری و انتقاد سینماگران و هنرمندان از این کار، اکنون رییس‌پیشین افغان فیلم می‌گوید که او از سوی برخی نهادهای دولتی تهدید شده است که در این باره با رسانه‌ها گفتگو نکند.

به گزارش طلوع، محمدابراهیم عارفی، که با مشکل حاضر به گفتگو شده است، می‌گوید از او خواسته شده است تا دربارۀ انتقادهایش در بارۀ انتقال آرشیف افغان فیلم به ارگ و گفتگو با رسانه‌ها به حکومت پاسخ بدهد: در ارتباط به گفتگوهایی که با رسانه‌ها می‎‌کنم، گفته شد که بیایند جواب بدهند، اما من در پاسخ شان گفتم که نه مسوولیت دارم و نه صلاحیت.

به گفتۀ رییس پیشین افغان فیلم، او در پنج سال، کارهای سینمایی همه کارگردان‌های ورزیده و مشهور کشور و نیز فیلم‌های مستند را گردآوری کرد، اما اکنون از سرنوشت این فیلم ها نگران است.
آرشیو افغان فیلم، چندی پیش به ارگ ریاست جمهوری منتقل شد و مکان آن به سفارت انگلیس در کابل، واگذار شد.

روز گذشته، اشرف غنی مکان تازۀ آرشیو افغان فیلم را در ارگ ریاست‌جمهوری افتتاح کرد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افغان فیلم
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Sujody
دوخبر بیخی جالب!
1- سخنگوی حکومت: جنرال دوستم، فردا پس از صحت یاب شدنش به کشور بر میگردد.
2- شورای صلح: جنگ طالبان در برابر دولت افغانستان نا مشروع است.
یا این ها ... اند، یا این که مردم را احمق فکر می کنند!

>>>   رئيس افغان فلم استعداد رياست را نداشت، بغير از شكم كلان كردن خود كدام كاري بملت نكردند، در اين هفده سال چند برنامه تلويزيون و يا فلم جور كرده اند، در حاليكه هم خارجي ها پول ميدادند و هم إمكانات موجود بود، باشد كه خود اشرف غني يا رولا امورش را پيش ببرند.

>>>   وطنفروش کدام شاخ ویا دم اضافه خو ندارد این هم خود یک نحوهً ازوطنفروشی است

>>>   یک زمان یک شخصی بنام انجینر لطیف ریس این جای بود. اما سال گذشته این انجینر صاحب همکار بنده بود و از صبح 8 بجه که دفتر میامد تا شام 4 بجه خواب می بود. تا منفک شد به علت همین خواب هایش. آنقدر خووک بود که چل آنرا نیز یاد داشت و یک عینک سیاه خریده بود و آنرا پوشیده و در کمپیوتر یک متن دور و دراز را باز می کرد تا مردم فکر کنند که متن را می خواند در حالی در خواب خرگوش می بود. حالا اگر تمام ریس های این نهاد همین طور بوده باشد باید قبلن این اداره لغو میشد.
همکار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است