نقطه مشترك عمران خان و اشرف غني در شعار
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153145 منبع: پرینت

نقطه مشترك عمران خان و اشرف غني در مورد مرز افغانستان و پاكستان:
عمران خان كه ممكن است پس از انتخابات پارلماني پاكستان به صدارت برسد، مي گويد كه خواستار مرزهاي باز ميان افغانستان و پاكستان مانند مرزهاي باز كشورهاي عضو اتحاديه اروپا است.

اشرف غني در روزهاي آغاز مبارزات انتخابات رياست جمهوري سال 2014 اظهار مشابه كرده بود و در پاسخ به پرسش خبرنگار تلويزيون طلوع بر سر مرز ديوند گفته بود كه او خواستار مرزهاي باز ميان دو كشور است.

البته هم اشرف غني و هم عمران خان مي دانند كه اتحاديه اروپا و مرزهاي باز زماني شكل گرفت كه كشورهاي اروپايي عضو اين اتحاديه بر تمام اختلافات و منازعات ارضي و مرزي ميان خود پايان دادند و تماميت ارضي و حاكميت ملي همديگر رادر جغرافياي موجود اين كشور ها پذيرفتند.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
عمران خان
نظرات بینندگان:

>>>   عمران خان و اشرف غنی احمدزی اهداف مشترک شان در مورد مرز بازافغانستان و پاکستان تحقق اهداف چند سال قبل گلبدین حکمتیار قصاب کابل جاسوس ای اس ای را دنباله میکند که گلبدین در یکی از صحبت هایش در پاکستان خواهان کانفدراسیون پاکستان افغانستان شده بود و افغانستان را بحیث صوبه پینجم پاکستان در نظر داشت حالا که عمران خان و اشرف غنی که خواهان مرز باز پاکستان افغانستان درصحبت هایشان گردیده اند دوام همان صحبت و خواست گلبدین حکمتیار است که در پاکستان زمان مهاجرت وطنداران ما در خاک پاکستان بصراحت بیان کرده بود این سه تن با یک خواست در زمان های مختلف .

>>>   هیچ حـرف هیچ پاکستاتنی قابل اعتماد نیست

>>>   انديشمند جان ، نقطه مشترك عمران و غني ، عدم اعتناء بدين و مقدسات اسلام، و هم چنان انحراف طبع غريزه جنسي شان است. چون هر دويشان در دوران بچگي مورد استفاده قرار گرفته اند، و فكر ميكنند كه اين عمل شان يك امر طبيعي است.

>>>   باید هم باشد چون خانم های هر دوی شان یهود است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است