غنی و جابجایی مهره ها در نقش های جدید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۷/۵/۱۴ کد خبر: 153400 منبع: پرینت

غنی غرق در لجن بازی های قومی قدرت برای تحکیم پایه های قدرت و استمرار حیاتش برای زمامداری کشور دست به دامن گروه بدنام گلبدین برده و برای نجاتش از او استمداد می جوید.

امین کریم نماینده خاص گلبدین به صفت مشاور ارشد گلاب منگل به عوض متین بیگ ازبک به صفت رییس اداره ارگان های محلی جمعه خان همدرد بحیث والی ولایت هرات در این بازی محمد همایون قیومی سرپرست وزارت مالیه و گلاب منگل پشتون تبار را با بسیار مهارت با استفاده از اختلافات درونی ازبک ها به عوض شاکر کارگر و متین بیگ ازبک جابجا نموده است.

غنی با استفاده از هر فرصت برای گروه و به سود قوم خودش استفاده می نماید!
دیگران کجا هستند؟

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
بازی قومی
نظرات بینندگان:

>>>   من فکر میکنم که مثل دوران ظاهرشاه و داود خان، دوباره پشتون ها و تاجک ها،برضد ازبک ها و هزاره ها یکجا خواهند شد.
زیرا از نقطه نظر چهره پشتون ها و تاجک ها باهم مشابه اند .
ناگفته نماند که هزاره ها و ازبک ها نیز از نگاه چهره باهم مشابه اند و میتوانند باهم اتحاد کنند و یک کشور جدید بنام پچقستان برای خود بسازند.

>>>   حنیف اتمر در یک مصاحبه خود گفت اگر راست بگویم پاکستان قلب من است
قلبی که هر روز تروریست می فرستد و جوانان ما را شهید میسازند .
کشور انگلیس ازش سخت حمایت میکند .

>>>   غنی درین روز ها واقعاٌ غرق در لجن زار کمپاین های انتخاباتی۳۱ حمل است تمام این جابجایی ها باج دادن ها دست پاچگی وی را نشان میدهد. و این جابجایی ها تقلب و تعرض در سلامت انتخابات را می رساند. اما بی خبر ازینکه اینبار جان کری نیست که میانجیگری کند و تقلب را سرپوش بگذارد و یک شخص متقلب را برای مردم افغانستان تحمیل نماید اینبار مردم عمکرد غنی را به گوشت و پوست شان تجربه کرده از ارگ به زور بیرونش می اندازد و روز قزافی را برایش نشان می دهد. یکبار تقلب بس است مثل مشهور است که ملخک جستی ملخک آخر به دست ملخک !

>>>   سیاست حذف قومی در ادارات دولتی به شدت جریان دارد. حتی در دادستانی کل افغانستان که ریس منابع بشری، ریس کدرنظامی آن ریس مرکز عدلی آن و سایر ریاست های کلیدی همه پشتون اند و مصروف حذف سایرین و دسیسه ساختن به غیرپشتون ها.

>>>   از صلاحیت های دولتی خود استفاده نادرست افزاری نموده درتمام پست های حساس قبیله خودرا مقرر ودیگران را حذف مینماید تا درتقلب همرا یشان همکاری شود بزور براریکه قدرت تکیه زند. ازطریق تزویر ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است