غنی بر مدیریت آتش بس احتمالی تاکید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۲    ۱۳۹۷/۵/۱۷ کد خبر: 153534 منبع: پرینت

محمداشرف غنی در سفر به ولایت کاپیسا، صبح امروز با مس,ولین نظامی و امنیتی دیدار کرد و ضمن استماع گزارش های اجراات آنان وضعیت عمومی امنیتی این ولایت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ریاست جمهوری، مسوولین متذکره در رابطه به وضعیت عمومی امنیتی، دستآوردها و چالش ها معلومات داده، گفتند که نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در ولایت کاپیسا از مورال عالی محاربوی برخوردار بوده و با هماهنگی و تشریک مساعی در راستای سرکوب تروریستان، تلاش می کنند.

اشرف غنی بر مدیریت بهتر آتش بس احتمالی تاکید کرد و به والی و مسوولین نظامی کاپیسا هدایت داد که به خاطر هماهنگی بیشتر میان ارگان های امنیتی و دفاعی مستقر در آن ولایت به منظور تامین امنیت بهتر مردم و تامین امنیت روند انتخابات های پیشرو، تلاش نمایند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   Malek Sitez
فردوگاه کابل شایستهء نام جلالت‌ماب حامد کرزی است.
یکی از شاخص‌های مهم پای‌تخت‌های سیاسی دولت‌ها را فرودگاه‌های آن که باب وصل با جهان است می‌سازد. بر بنیاد معیارهای که برای پای‌تخت‌ها سیاسی جهان تعیین شده است یک پای‌تخت شش ملیونی باید دارای سه فرودگاه باشد که هر کدام دارای بیست دهلیز وصل با هواپیما باشد که به زبان انگلیسی Gate نامیده می‌شود. فرودگاه‌های شهر های شش ملیونی باید حد اقل دارای ده سالون انتظار و سه سالون استراحت باشد. هر فرودگاه باید دارای چهل محل ثبت و پذیرش مسافرین باشد که به زبان بین‌الملل به آن Check-in می‌گویند. هم‌چنان هر فرودگاه باید دارای ده دهلیز مراقبت‌های امنیتی باشد. دهلیز‌ها برای برگشت و عزیمت مسافران داخلی و خارجی استفاده می‌شود.
هر فرودگاه معیاری که برای شهر شش‌ملیونی خدمات ارایه کند ۱۵۰ ملیون دالر ارزش دارد. اما فردوگاه ۱۵۰ ملیون دالری ظرفیت زیادی برای تقویت اقتصادی فردوگاه‌ها و بهبود خدمات دارد به‌شرطی‌که از مدیریت سالمی بهره‌مند باشد.
فردوگاه کابل که دروازه اتصال ما با جهان است دارای دو دروازه وصل با هواپیما ها می‌باشد که به شدت مشغول و بی‌نظم است. فرودگاه کابل دارای دو سالون‌ انتظار می‌باشد که خدمات ابتدایی نمی‌تواند برای مسافران ارایه دهد. دهلیز‌های Check-in نیز توسط ‌موسسات بزرگ هواپیمایی اشغال است و مسافران سرگردان را به اراده خود سازگار ساخته اند.

حتا همین فرودگاه به نام جلالت‌ماب حامد کرزی ثبت است. بعضا احساس خوشی می‌کنم که چنین فرودگاه به نام ابن سینا نیست. شاید همین فرودگاه شایسته نام حامد کرزی است. این در حالی‌است که دزدان دولت آقای کرزی تنها از کابل بانک نزدیک به هفت‌برابر فرودگاه معیاری ۱۵۰ ملیونی را دزدیدند، به شمول اعضای خانواده جلالت‌ماب محترم. ارقامی را نیویارک‌تایمز به نشر رسانید که والیان دولت آقای کرزی مقادیری را از منابع ملت برابر به فرودگا‌ه‌های معیاری را به جیب زدند. از این‌رو این فرودگاه رابطه منطقی با نام جلالت‌ماب حامد کرزی دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است