فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۸    ۱۳۹۷/۵/۲۲ کد خبر: 153670 منبع: پرینت

رصد، به اسناد و مدارکی دست یافته که نشان می‌دهد، کمیشنران کمیسیون انتخابات در هنگام یک پروسه مهم کاری‌شان، مصروف پست کردن فکاهی‌های غیراخلاقی در چت گروپ‌شان هستند.
در این چت گروپ، شماری از روسای کمیسیون، اعضای دارلانشا و کمیشنران کمیسیون، عضو هستند و مسایل کار‌شان را با هم شریک می‌کنند.

عبدالقادر قریشی یکی از کمیشنران این کمیسیون، یک فکاهی غیر اخلاقی را در چت گروپ اعضای ارشد کمیسیون پست کرده که کاملا غیراخلاقی و سکسی است.
در واکنش به این فکاهی غیر اخلاقی، معاذالله دولتی، دیگر کمیشنر کمیسیون گفته است: «خیر است اشتباه می‌شود. ما نخوانده‌ایم».

ملیحه حسن دیگر کمیشنر این کمیسیون نیز در این چت گروپ، به پست غیراخلاقی آقای قریشی واکنش نشان داده و گفته است: «متاسفم توقع چنین شوخی‌های زننده‌ای از برادران ندارم».

در چت گروپ کمیسیون انتخابات، علاوه بر خانم‌هایی که کمیشنر هستند، شماری دیگر از دختران و زنان کارمند این کمیسیون عضویت دارند.
عبدالقادر قریشی بارها در این گروپ، گفته است که این فکاهی را اشتباهی پست کرده است.

مصروفیت‌های این‌چنینی در زمانی که یک پروسه مهم انتخاباتی درحال جریان است، می‌تواند جالب و قابل توجه باشد.

کمیسیون انتخابات امروز یکشنبه ۲۱ اسد، درحضور رسانه‌ها، جامعه مدنی، ناظران انتخاباتی، نمایندگان احزاب سیاسی و شماری از نامزدان، پروسه چگونگی قرار گرفتن نام نامزدان در ورق رای‌دهی بر اساس قرعه را انجام می‌دهد.

پست های این‌چنینی در گروپ‌های کاری کارمندان دولتی، پیش از این نیز خبرساز شده و عمومی شدن محتویات چت گروپ کارمندان اداره امور، باعث جنجالی زیر نام «مخکشیزم» شد که دوسیه آن به نهادهای عدلی و قضایی محول گردید.

کد (10)


فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران انتخابات

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فکاهی سکسی
کمیشنران
نظرات بینندگان:

>>>   عجب است ! خوب ساعت اعضای کمیسیون مستقل انتخابات به گفته مردم تیر است این فکاهی را بخوانید و فکر کنید که چه اشخاص و افرادی مانند قادر قریشی در راس وظایف نهایت مهم دولتی قرار میگیرند . خود این ادم حتماٌ این فکاهی را با کدام قندهاری تجربه کرده است . وای بر حال انتخابات آینده. دیده می شود که امر خیل های درین کمیسیون هم جابجا شدخه است.
زنده بادآیس کریم

>>>   در زمان داکتر نجیب در قندهار چند مرتبه برضد دولت شورش شد.
بالاخره داکتر نجیب تصمیم گرفت که دوستم را که در آن زمان قوماندان فرقه پنجاه و سه جوزجان بود، به قندهار بفرستد.
به مجردی که قندهاری ها خبر شدند که دوستم به قندهار می آید، نیم شان فرار کردند و نیم شان به دست دوستم افتادند.
دوستم اکثریت آنها را قبضیت شان را رفع کرد و در پهلوی آن تا مرغ خانه شان را هم زنده نماند.

>>>   هاهاها خی این آقا از مرض قبضیت معاف شده است

>>>   میگویند پیش داکتر چه میکنی پیش سرگزشت برو قریشی صاحب هر زمانیکه قبزیت برایش پیدا میشد همین کاررامیکرد
مادر دخترک

>>>   مدیریت ضعیف کمیشنران کمیسیون انتخابات باعث همین شده تا بجای موضوعات سرنوشت ساز به فکاهی های سکسی بپردازند
خداوند خیر این ملت و عواقب انتخابات را پیش کند
ایمل

>>>   خدا اين كمشنر ها رسوا نمايد با اين اخلاق بد شان، از اين دولت و اين حكومت قبض چه توقع داشته باشيم ، انشاءالله امارت طالبان آمدني است، باز قريشي شايد ملا قريشي شود.

>>>   مردم باید متوجه شوند که دوباره این اشتباه را باز هم تکرار نکنند شه یک مشت انسانهای بی ادب و تربیه رای داده اند و یا این است ثمره که در بدل رای خود یک خوراک نان و یک مقدار پول دریافت کردن ای مردم باز هم هوشیار نمیشوید انسان های باایمان زیاد اند که شایسته رای شما اند و از رای شما همایت خواهند کرد.
تشکر دلسوز وطن و مردم

>>>   حتماٌ از قریشی صاحب غزتش حفظ اما قبضیتش رفع گردیده است اگر هر روز یک آیس کریم سوپر هم بخورد در زندگی فبض نخواهد شد . در عید گذشته طالبان هم قبض بودند و برای رفع قبضیت شان به کابل ایس کریم خوردن امده بودند . پس زنده باد آیس کریم.

>>>   این کمیسیون مبارزه انتخاباتی است یا کمیسیون سکسیشن sexsation ؟
فکر میشود هر دو باشد .
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
چه مکانی که هر لحظه اش جهانی دارد
تو حدیث مکمل بخوان ازین مجمل
کمال صابری

>>>   خاموش :
امروز مردم ووطن ما درشعله های سربفلک کشیده میسوزند چشم وامید مردم اولآ بخدا بعدآ به سوی پروسه ملی وسرنوشت ساز انتخابات است تا بلکه یک راه حل برادرکشی که توسط یهودیان وجاسوسان شناخته شده ومعلوم الحال وتربیت شده شان دربین ملیت های باهم برادر افغان زمین ماتخم نفاق پاشیده اند پیداشود .افسوس وصد افسوس به حال همچو انسانهای پلید وپست فطرت مانند قریشی بی حیثیت که به کدام کارهای غیر اخلاقی مصروف است حتمآاز اخلاق هم عاری است . اگر حکومت باشد باید این پست فطرت را به ارگان های عدلی وقضایی معرفی نماید تا پندی باشد به امثال این مکروب ساری

>>>   الناس علی دین ملوکهم
علی زی

>>>   این است ظرفیت ملی ما با چه افرادی کشور خود را اداره میکنیم وای به حال ملتی که میلون ها قربانی داد تا عزت جهانی را نصیب شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است