بازهم بروید داعش با هلیکوپتر نجات بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153807 منبع: پرینت

جناب ریس جمهور لطفآ این متن را بخوانید و به ملت صبور افغانستان جواب دهید.

تقریفآ دو نیم سال قبل در یک مصاحبه با بی بی سی به جرات اظهار نمودید که داعش پدیده افغانی نبوده و دولت افغانستان شدیدآ در مقابل این پدیده مبارزه خواهد نمود تا این گروه را از بیخ و بن دفن نماید.

اکنون به صراحت واضیح شد که اظهارات میان تهی و خارج از حقیقت شما برای فریب اذهان عامه بوده ودر حقیقت خودشما وهمکارانت اتمر خادیست و استانکزی بنیان گذار و حمایت کننده این پدیده می باشید تا اهداف و اغراض خویش را به منزل مقصود برسانید چنانچه در نجات گروه 250 داعشی از چنگ طالبان توسط اداره شما و هلیکوپترهای شما حمایت شده از مرگ حتمی نجات حاصل نموده در مهمان خانه ها از انها پذیرایی گرم صورت گرفته است وداعشیان نجات داده شده نجات خویش را چشن گرفته در فضای سرد مهمان خانه ها به آرامش به سر میبرند. به یقین که داعش دفن نشد بلکه تحت امر شما از مبارزه به آنها مبادرت صورت گرفته است.

جناب رییس جمهور اگر قبول ندارید و به گفته های تان صادق میباشید پس چرا این گروه قاتل صدا هموطن را از مرگ حتمی نجات دادید و هم زمانیکه حیات دوباره به آنها دادید چرا به زندان فرستاده نشدند.
شما این پدیده راغیر افغانی اظهار نمودید در حالیکه همه با لباس و لنگی افغانی در عکس ها دیده میشوند و همجنان اطفال زیر سن هم در میان آنها دیده میشود آیا پرسیده اید که این اطفال کی ها هستند و به چه منظور شامل این گروه میباشند.

میدانم که شما هم میدانید اما زبان گفتن حقایق را ندارید زیرا شما از آنها و آنها از شما حمایت می نمایند در غیر آن شما خوب میدانید که دست این داعشیان به خون هموطنان مظلوم و صبور ما آلوده میباشد. خدا نکند که چندی بعد به ادارات دولتی گماشته شوند آنوقت با شما این ملت مظلوم چه باید کرد.

محمد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است