دزد راه بلد (خلیلزاد)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154065 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد اخیرا بحیث نماینده ویژه واشنگتن در افغانستان گماشته شد.

سراپا کتاب «فرستاده» او را مطالعه نموده و از متن این کتاب و مدارج اعتماد کاخ سفید و تحرکات او در افغانستان پیدا است که خلیلزاد به مثابه دزد راه بلد یکی از تربیه شدگان صدیق سازمان «سیا» است. زلمی خلیلزاد به مثابه شخص نمک خور نمکدان شکن تاکنون خیانت بزرگی را در افغانستان انجام داده است و انگشتان این جنایتکار به خون مردم افغانستان آلوده می‌ باشد.

زلمی خلیلزاد تهداب بن را کژ گذاشت، ظاهر شاه و نیروهای ترقی‌خواه را در صحنه سیاست افغانستان حذف کرد و خیانت تاریخی را در مجلس بزرگان (لوی جرگه) افغانستان مرتکب شد.
خلیلزاد یک دزد و چپاولگر مشهور را به نام حامد کرزی بر ملت تحمیل کرد و پروژه طالب را در افغانستان مستقر ساخت حواریون خلیلزاد از او بحیث چهره ضد پاکستانی ستایش می نمایند اما اینها فراموش کرده اند که این خلیلزاد بود که با حمایت کرزی و احمدزی پروژه طالب را در افغانستان در زمان کرزی طراحی کرد و در واقع لشکر پاکستان به نام طالب را در افغانستان حاکم ساخت و امروز افغانستان را به یک قصاب‌ خانه مبدل ساخته است.

خلیلزاد یک فاشیست شناخته شده و چهره ضد ملی است. باور دارم که ماموریت اخیر این جاسوس شناخته شده آخرین میخ را بر تابوت افغانستان خواهد کوبید. نیروها و سازمان های مطرح باید هوشیارانه در مورد ماموریت قبرکنانه این عنصر ضدملی تدابیر مشخص داشته و بیش از پیش با هماهنگی کامل در برابر او و دسایس عریان و پنهان او بایستند.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
چپاولگر
نماینده آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   دزد نابلد به کاهدان ودزد راه بلد به لغمان میرود ،
دوهزار سال پیش که اسکندر مقدونی پس از فتح ایران به افغانستان حمله وتصرف کرد درین زمان افلاطون هم با او یکجا بودواو بود که درلغمان ودر باغی برای شاگردانش تدریس میکرد بدینگونه او برای باراول درجهان پوهنتون را درلغمان تاسیس کرد از برکت دانش همان پوهنتون بود که لغمانی ها دربخش های سیاست وهنر دارنده بیشترسین دست آورد ها هستند طوریکه رئیس جمهور قبلا گفته بود : اگر کسی می خواهد سیاست بیاموزد به اروپا وامریکا نرود به لغمان برود ،قرار بعضی گفته ها که بدون ثبوت وشواهد است می گویند لغمانی ها پیش از روسها وامریکائی ها جهت تحقیق به متاب رفته بودند اما آنرا افشا نکردند،
ر

>>>   برعکس خلیل زاد دزدان را خوب میشناسد، و میداند که کیها کشور را بی ثبان ساخته انداو میداند کی ها هستند که دار و ندار را غصب و هنوز هم حق گفته نشخوار میزنند تا تمام کشور ببلعند

>>>   من یک وقتی نمیدانم در کدام کتابی خوانده بودم یا از زبان کسی شنیده بودم که در تاریخ گذشته افغانسان یک قوم گوچکی وجود داشت که کار شان دزدی و راهگیری بود. وقتی در افغانسان یک کمی ثبات بر قرار شد هر گروهی در یک گوشه این خاک جاگزین شدند. آن قوم کوچک دزد و راهگیر از ترس تعقیب به دره ای پناه بردند که بعدها بر آن نام "پنجشیر" گذاشتند!!!! جنایات جهاد و جور و چپاول افغانستان توسط آنها نشان داد که درین قصه حقایقی وجود داشت!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است