بازی های شیطانی برای حفظ اقتدار سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۲۲ کد خبر: 154627 منبع: پرینت

جمع آمد «دزدان چراغ بدست» و غارتگران میلیون ها دالر بیت المال در خانه ... صبغت الله مجددی به رهبری سلطان مافیا حامد کرزی، نشان داد که وارثان تاج و تخت عبدالرحمن برای حفظ انحصار قدرت قبیلوی از هرگونه ترفند استفاده میکنند.

در این مجلس که ریاست آنرا حامد کرزی به عهده داشت، روی تجدید نظر پیمان امنیتی با امریکا رای گیری کردند و همزمان این موضوع را در پارلمان نیز مطرح ساختند.
جالب است که امضا کننده اصلی این پیمان دزدی بنام حنیف اتمر نیز به بازنگری این پیمان رای داد. کسی نپرسید که آقای اتمر چرا با این عجله یک روز پس از به قدرت رسیدن غنی، این پیمان که اکنون نابکارش میخوانید، امضا کردید؟

ارگ هم بیکار ننشست، از زبان مشاور ارشد و همه کاره غنی به اسم فضلی، خبری را منتشر کرد که حنیف اتمر در دروان مشاوریت امنیت ملی خویش 900 مشاور خیالی داشت و تمام معاشات دالری این مشاوران را به جیب خود میزد.

کرزی با این حرکت به احمد زی نشان داد که اگر خواسته باشم یاران نزدیک و شریکان قدرت ات را از کنارت به سمت خود میکشانم و آنها را همچون کودکان مدرسه ای به شهد و شیرش می فریبم.

همین آقایانی که به دهل کرزی در خانه پیر مجددی رقصیدند، شریک قدرت و غارت چهار سال و نیم غنی بودند و با شم قوی غارتگری که دارند، حس میکنند که پایان قدرت غنی نزدیک است تا قبل از آنکه کشتی اقتدارغنی به گل بنشیند، آنها، برای نجات خود، خانواده، پول های باد آورده و حفظ تیکه داری قومی شان رکاب دار کرزی شده اند.

درحالیکه کرزی را باید سلطان مافیا، پدر معنوی طالبان و با فرستادن کوچیها به هزارستان احیاگر نماد استبداد عبدالرحمان خانی، نامید.
این القاب کافی است تا بدانیم که در زیر این چپن وکلاه قره قلی، چه چهره مخوف ابلیسی، پنهان شده است. این بدان معنا نیست که غنی را تطهیر نماییم. این هردو، فقط با دوچهره مختلف اما با یک تفکر که عبارت از حفظ انحصار اقتدار قبیلوی باشد، وارد میدان سیاست افغانستان شده است که هرکدام از آنها در زمان خودش از قدرت نظامی و مالی امریکا به نفع اهداف شان استفاده کرده و میکنند.

نسل مبارز، آگاه و آزاد اندیش، به دور از این دزدان مافیایی، تیکه داران قومی و جهادی و اقتدار مندان قبیلوی، به عنوان نیروی بالنده، برای تغییر رادیکال ساختار این نظام ستم پرور و منبع زایش استبداد، انحصار و فاجعه به نظام عدالت محور فدرالی، جبهه جدید مبارزه خود را در یک طیف فراگیر ملی باید شکل بدهند.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست سران
بازیهای سیاسی
نظرات بینندگان:

>>>   برای این دزد ها اختلاس گران بجز منافع شخصی دیگر هیچ چیزی ارزش ندارد ، کرزی با چهارصد دزد خود اول ملیون ها دالر امریکائیراکه دزدی کرده است واپس بدهد ، ششصد ملیون دالر را از کجا حاصل کرده ؟همه این اختلاس گران غاصبان از جان مردم دست بردار نیستند بانک هارا چور کردند زمین های بیتالمال را غصب کردند وفروختند بنام وکیل بنام تنظیم بنام جهاد کدام خلافی بود که نکردند ، اینها هم کم از طالب وداغش نیستند ،
ریشه همه مشکلات برمیگردد به حکومت مفسد وناکام کرزی وچهار صد دزدش ،
این طاوس گاهی به زیارت پوتین میرود گاهی به چینمیرود می خواهد دومرتبه شاه شجاع باشد چون شاه شجاع سدوزائی هم دومراتبه به قدرت رسیده بود
ر

>>>   حنیف اتمر باید شرمده باشد. بحق ملت ومردم ما جفانموده اتس ترور های زنجیره یی. دسیسه سازی.پرونده ترتیب کرد....900 مشاور خیالی...کجاشد این دالر ها.

>>>   یکی را باچپن وقره قلی ودیکری را با پتو وتسبیح هفده سال بالای این ملت حاکم ساخته وظلم واستبداد روا داشتند .اگر بیش ازین مردم به فکر خویش نشوند ممکن اینبار با یک ترفنددیگر وارد صحنه شده وخوش خدمتی به اربابان خویش نمایند.

>>>   دادگاه مصر پولیس های این کشور را به عنوان یک نهاد دولتی از ماندن ریش منع کرد.
قاضی محمد ماهر عبدالینین گفت:- "ریش میتواند به معنی دخالت کارکنان در سازمان های ممنوعه سیاسی و تروریستی باشد".

به گفته وی، دولت در پرونده دعوی مستندات مشخصی را ارائه نکرده و تشخیص چنین شخصیتی بر روی شانه های دادگاه زیر نظر وزارت امور داخله صورت می گیرد.

یادآوری می کنیم، که ده ها افسر پولیس مصر پس از انقلاب ۲۵ جنوری ۲۰۱۱ و به قدرت رسیدن محمد مرسی رهبر اخوان المسلمین محاسن خود را بلند کردند که وزارت داخله این کشور دستور اخراج یا تعلیق خدمت آنها را صادر کرده است.

سازمان اخوان المسلمین که در مصر و همچنین کشورهای دیگر از جمله روسیه ممنوع و به عنوان گروه تروریستی به طور رسمی فهرست شده است

>>>   سازمان آی اس آی از نشست رهبران درخانه حضرت صاحب استقبال کرده و آنرا به نفع منطقه خوانده است
همچنان یک نماینده از سفارت امریکا نزد حضرت صاحب رفته واز او خواسته است چی قدر پول فعلا ضرورت دارد حضرت صاحب هم از سفارت گله کرده وگفته است تاحال اتمر صاحب از پول های مشاوریت امنیت ملی بر ای ما ماهانه مستمری میداد اما فعلا که اتمر صاحب نیست قطع شده ، من برای امریکا زیاد خدمت کرده ام نباید من واولاده ام را فراموش کند باید مادام العمر ماهانه مبلغی مستمری بپردازید سفیر اطمینان داده برگشته است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است