سرنوشت افرادی که زدوبند سیاسی ندارند چیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154676 منبع: پرینت

به نقل از رسانه ها ایتلاف ملی در سه ولایت بخاطر تحقق شفافیت دروازه های کمیسیون انتخابات را بسته است.

هیچکس مخالفتی با شفافیت در انتخابات ندارد اما این حرکت ها که روزهای محدودی به انتخابات باقی مانده آیا می شود نتیجه ای را انتظار داشت که به نفع ملت باشد؟ درضمن کمیسیون انتخابات مکررا می گوید که انتخابات را شفاف برگزار می کنیم و تا هنوز انتخابات برگزار نشده.

کی می داند که انتخابات پر از تقلب خواهد بود یا شفاف از طرف دیگر ادارات دادگستری احصایه مرکزی و کمیسیون انتخابات وظیفه دارند تا از تذکره ها و استیکرهایی که ایتلاف ملی آنها را جعلی می داند و به نمایش گذاشته بود به مردم وضاحت دهند از سوی دیگر صدها شخص و افراد که خود را کاندیدا کرده اند از وظایف دولتی استعفا نموده و شاید مصارف مالی و حتی جانی را نیز متحمل شده اند.

سرنوشت همچو اشخاصی که شامل این زدوبندهای سیاسی و این بخور بخورها نیستند چه می شود؟ از این طریق از کاندیدان محترم که شامل این زدوبندهای سیاسی و حزبی نیستند تقاضا می شود تا طی نشستی موقف خویش را اعلان نمایند. به عقیده من قانون را نمی‌شود سلیقه‌ای تفسیر و اجرا کرد بلکه قانون مال همه مردم افغانستان است من بر اجرای قانون به دور از برداشت‌های سیاسی تاکید دارم نه سلیقه ای.

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف ملی
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   کسانی که در ضد وبند سیاسی قرار ندارند و نه طرفدار دولت هستند و نه طرفدار اپوزیسیون،در حقیقت در عرصات هستند که نه در جنت میروند و نه در دوزخ.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است