رولا غنی به رولا "روغنی" مبدل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154681 منبع: پرینت

نان غنی در روغن تر شد. شاید نزد شما سوال پیدا شود که چرا یک شبه رولا لبنانی غنی به رولا "روغنی" تبدیل شد؟

سیگار افشا کرد که رولا دختر نه چندان متمول لبنانی لاغر اندام که زن غنی احمدزی است نان غنی احمدزی را در روغن تر کرد از برنامه پروموت که برای توانمندسازی زنان کشور از جانب آمریکا تمویل شده 280 میلیون دالر امریکایی را قند و قروت کرده و به رولا "روغنی" مبدل شد.

ناگفته نماند که رولا "روغنی" دو سال قبل 150 میلیون دالر را به حساب های بانکی پسر و دخترش نیز به امریکا انتقال داده است. از یک برنامه که 280 میلیون دالر زده شده از این میلیاردها دالری که به برنامه های مختلف بازسازی از کمک های جهانی تمویل شده چه مقدار آن حیف و میل و دزدی شده است؟

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولا غنی
سیگار
نظرات بینندگان:

>>>   حرف مفت نزنید امریکای ها یک یک پول با اینها حساب میگیرند اگر در زمین بروند ویا پرواز نمایند از محتسبه ای خارجی ها نحات نمی یابند همه ای این مبلغ ها دوباره به بودیجه ای ازباب میرود نه کرزی ونه فاروق وردک ونه اشرف غنی وزولا عنی ونه سپیدار وارگ هیچ کدام این زهر را نمیتوانندببلعندامریکای ها از حلقوم شان بیرون میکشند اینها حیثیت روباه را دارند نمیتوانند از شکار شیر بهره بذندترامپ به خاطر یک دالر به پیشگاه عرب ها سر خم مینماید ومفت ورایگان به اینها نمیدهد
فطرت

>>>   یهودیها قدر پول را بسیار خوب میدانند

>>>   در این دزدی بزرگ بر علاوه رولا غنی، خانم طیاره دزد مشهور داود سلطان زوی، زهره یوسف دست بالا دارد. این زن از آمریکا فقط و فقط باری دزدی و چپاول به افغانستان آورده شد و نه تنها خودش و دخترانش بلکه دو داماد امریکایی‌شان هم به میلیونر‌ها تبدیل شده ا‌ند و در منتقه میلیونر‌های امریکایی در ساحل Makibu کالیفرنیا خانه دارند.

>>>   شاه دزدان در ارگ و اطرافیان ارگ نشین، و کاسه گدایی در دست زنان افغان در کوچه و پس کوچه های کابل.

>>>   امریکائی ها اگر موافق نیستند چرا دربانک های خود حساب اینهارا منجمد نمیکنند درحالیکه بهتر از ما آگاهی دارند

>>>   زن رئیس جمهور حق ندارد که اینیقه گک پیسه را دزدی کند شیرآغا دزدی میانه بی بی گل نتانه بسیار گپ خراب است.
بی بی گل هم میتانه
خوبش میتانه
به زور شویش میتانه
میتانه دیگه زن کی است؟

>>>   اه این گپ ها است کی نکرد که کافر بیگانه نکند مسلمان افغان کرد ازین کافر گله نیست ایا که چی تیشه های دیگه زده باشد در بیخ ما مردم قابل تشویش است خداوند تباه و برباد شان کند هر کی به وطن جفا میکند خیانت و دزدی میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است