کمک ۲۳۴ میلیون یورویی آلمان به افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۷/۷/۶ کد خبر: 154959 منبع: پرینت

وزارت مالیه افغانستان از کمک ۲۳۴ میلیون یورویی آلمان خبر داد.

ناهید سرابی، معین پالیسی وزارت مالیه افغانستان در یک کنفرانس خبری گفت که مقامات آلمان در نشستی با مقامات افغانستان متعهد به همکاری دوامدار با حکومت افغانستان شده‌اند.

وی افزود: همایون قیومی، سرپرست وزارت مالیه و هیننگ پلیت، رییس بخش اقتصادی و همکاری‌های انکشافی آلمان تفاهمنامه ای را امضا کرده که بر اساس آن، آلمان ۲۳۴ میلیون یورو به افغانستان کمک می کند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
یورو
آلمان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   نوش جان دزدان ًخاينن بيگيريد كه پول باد اورده رسيد نوش وزهر جان شما خانواده تان

>>>   درحقیقت کمک به دبی است

>>>   مصارف زندگی اشرافی حاکمان تادیه شد. یکی از اشپزان دوران ظاهر شاه در زمان ریاست جمهوری ببرک کارمل به یکی از افسران گارد انزمان چنین گفته بود...از روزیکه کارمل صاحب امده شکم ما خوار است بخا طریکه در زمانهای ظا هر خان مهمانی های دربار زیاد بود و حتی در زمان حفیظ ا لله امین هر شب جمعه هنر مندان خرابات به شمول خان قره باغی ماستر فضل غنی اینجا برای کنسرت دعوت میشدند و ما غذا های متنوع میپپختیم و هم برای ما لب نان میشد اما حالا نه شب نشینی است و نه دعوتها خود کارمل صاحب فقط اکثرا برنج سفید و سبزی و کمی ترکاری برای خود میخواهد از بیکاری خسته شده ایم.... این قصه کاملا حقیقت دارد رهبران سیاسی و پادشاهان هریک قصه های دارند مثلا خدمتگاران عبدالرحمن خان برای او بیشتر از یکصد نوع ترشی تهیه کرده بودند. زمانی که کارمل فوت کرد از او به جز کتابخانه ای کوچک چیزی دگری به میراث نماند . صرف نظر از اینکه ما کی را دوست و کی را نفرت میکنیم واقعیت ها چنین است و امروز نوکر و خدمتگار یک سناتور و یک وکیل پارلمان و یک وزیر یا رهبر سیاسی ثروتش بیشتر از روسای جمهور در گذشته است جالب اینکه همه ای شان با غرور میگویند ما جهاد کرده ایم . خداوند داناست.
پکتیاوال...

>>>   در زمان حاکمیت حزب دموکراتیک افغانستان هفت عراده بنز ضد مرمی از المان از بود جه ای دولت خریداری و در اختیار رهبران حزبی و دولتی و هم برای مهما نان عالیرتبه قرار داده شد . زمانیکه البته با تاسف بیادر گل های جهادی سنی و شیعه وارد کابل شدند همان بنز های قیمتی از صحن وزارت خارجه و ارگ نا پدید شد کسی میتواند سر نخ این موتر ها را پیدا کند امید اگر کسی چیزی میداند انرا با ما شریک سازد البته خدمتی برای نسل جوان خواهد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است