کلاهبرداری یک زن از مهاجرین به بهانه ویزای کانادا
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۲    ۱۳۹۷/۷/۷ کد خبر: 155007 منبع: پرینت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری یک زن با بیش از ۶۹ میلیارد ریال کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا در شهر ورامین خبر داد.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۹۷ در شرق استان تهران و در راستای طرح شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیونی توسط یک خانم به بهانه تهیه ویزای کانادا، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش شفقنا، فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: با تحقیقات میدانی پولیس مشخص شد این متهم با استفاده از وعده‌های فریبنده به بهانه تهیه ویزای خانوادگی کشور کانادا، اقدام به کلاهبرداری از افرادی در سراسر ایران کرده و در حال حاضر متواری است.

ناظری تصریح کرد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی دقیق، رد وی را در اردوگاه اتباع بیگانه در شهر مشهد مقدس می‌زنند و با هماهنگی مقام قضایی او را که قصد خروج از کشور داشت دستگیر و به پولیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: وی که در ابتدا قصد منحرف کردن ماموران با هویت جعلی را داشت، در نهایت پس از مواجهه با ادله محکم پولیس به ۱۶۰ فقره کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای کانادا به ارزش بیش از ۶۹ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به اینکه حوزه فعالیت مجرمانه وی در استان‌های تهران، فارس و قم بوده گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کلاهبرداری
مهاجرت
نظرات بینندگان:

>>>   حکایت دزد و حاکم شرع
دزدی را برای محاکمه به نزد ملا آوردند ، ملا فریاد زد تو خجالت نمی کشی که مال مردم را در شب به تاراج میبری؟
دزد پاسخ داد : من مال مردم در شب ببرم و طمع من در مال مردم به اندازه سیری شکم ، اما تو ای شیخا مال مردم در روز بری و طمع تو بی پایان ، من مال برم و تو جان و ایمان مردم
ر

>>>   خدا خیر کند تا حالا مرد بر زن سوار می شد حالا زن بر مردان سوار شده.
قیامت نزدیک شده.
اریا

>>>   این اولین بار ایرانیان واخرین بار شان هم نخوا هد بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است