دخالت علنی رولا غنی و پسر برادر غنی در انتخابات
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۷/۷/۲۳ کد خبر: 155319 منبع: پرینت

رولا غنی بانوی نخست به کمپاین های انتخاباتی برخی نامزدان کمک مالی نموده است.
به گزارش آریانا نیوز، برخی شنیده ها حاکی از آن است که داود نورزی و اجمل غنی، پسر برادر رییس جمهور غنی به حدود 60 تا 70 نامزد خاص و فرمایشی انتخابات مجلس، موتر و حتی پول نقد پرداخت نموده تا بتوانند کمپاین هایشان را به پیش ببرند.

به گزارش منابع آگاه در ارگ، چندی قبل سفرای بریتانیا و امریکا میزبان برخی از این افراد در سفارت خود در کابل بوده و به ایشان وعده کمک‌های مالی و اقامت خانواده هایشان در کشورهای اروپایی را داده اند.

در همین رابطه، رولا غنی؛ همسر رییس جمهور نیز ماه گذشته به هر کدام از این افراد کمک 50 هزار دالری به بهانه تمویل کمپاین های انتخاباتی پرداخت کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولا غنی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   ملکه است صلاحیت دارد از معاشش بخشش نموده
هرکاری مکه باعث رد شدن جنگ سالاران دزدان غاصبان زورمندان قانون شکنان گردد قبول است نسل جوان بیاید ،

>>>   این مساله از حقیقت بدور نیست . اجمل غنی نماینده سی آی ای است . وتمام قراردادهای تیل را در شراکت با غنی دارد.

>>>   اگر این خبر حقیقت داشته باشد مردم افغانستان از ان حمایت میکند اقلآ شاید از ورود 70 الی 80 قاچاقبر دزد و کمیشنکار به ولسی جرگه جلوگیری شود
سمندر قربانعلی

>>>   به نقل از الجزیره:
یکی از نمایندگان طالبان که خواست نامش فاش نشود گفت: در ملاقاتی که جمعه گذشته در قطر بین نمایندگان گروه طالبان با هیئت ۶ نفره آمریکا به ریاست «زلمی خلیل زاد» نماینده ویژه این کشور در امور صلح افغانستان صورت گرفته است، آمریکا در مورد خروج نیروهای خود در افغانستان ابراز رضایتمندی کرده است.

وی در ادامه گفت که طرفین در مورد پایان جنگ ۱۷ ساله آمریکا در افغانستان و خروج نیروهای آمریکایی از این کشور و حل سایر مسائل به تفاهم رسیده اند.

این نماینده طالبان در ادامه تاکید کرد که مذاکرات در این خصوص به تفصیل صورت نگرفت و در آینده نزدیک امکان ادامه این مذاکرات هست.

وی افزود که علاوه بر شرط طالبان مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در مورد رهایی زندانیان این گروه و همچنین خروج نام بعضی از سرکردگان این گروه از لیست سیاه سازمان ملل و ایجاد دفتر سیاسی طالبان در افغانستان، مذاکرات صورت گرفته است.

>>>   حکومت نا مشرو ع غنی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » مقصر همه بدبختی درکشور همین غنی کوچی روانی و متعصب و گذافه گو است .
در بین قبیله کوچی ناقل یک آدم هم روشنفکرد یده نمی شود و هم ندارد ولی میلیون تن فاشیست وطن فروش خاین دارد که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله با طالب وحشی هم دست است جوانان پولیس و ارتش مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، بیکاری ناداری، گرسنگی و بی دفاعی مردم عام کشور مانند حفظ الله امین خون خوار هیچ درک انسانی ندارد و تنها درک حیوانی مانند کفتار دارد . سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل جان بی دفاع سربازان ما مردم شجاغ وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که بودن غنی خون خوار در قدرت باعث بحران کلان در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این چهار سال حکومت نابکار بی برنامه غنی فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه گیری نا امنی بوده است .

از اینکه هر روز تابوت عزیزان مان را با اجسادشان به زیر خاک دفن کرده خسته شدیم، هیچ بی وجدان و بی غیرت تاجیک نیست که تمام جوانان ما را از جنوبی جمع کرده بیاورد تا هر قوم امنیت ولایت و خانه و محل زندگی خود را بگیرد، ما هر روز از جنوبی محافظت می کنیم، با تاسف در بدل محافظت از خانه و منزل این بزرگواران نا سپاس تابوت جوانانمان را هدیه می گیریم. مظاهره چیان زن چند روز پیش در ولایت جوزجان گفته اند که غنی مسلمان نیست و آنها به صفت ریس جهمور کشور مشور نمی شانس ؛ بخاطریکه طلبان به کمک غنی در نواحی شما کشور ظلم و بیدا می کنند .

مبارز دلسوز به بوطن مرم در داخل و خارج کشور همه خواهان برکناری غنی متغصب و خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها میخواهند.

اولین گام درراه ازبین بردن تعصبات قومی وقبیلوی تخییر نام افغانستان است. زیرا افغان ، علاوه بر اینکه درزبان انگلیسی به سگ شکاری ، اطلاق شده است، وهم در اروپا این نام از نظر مواد مخدربنام سورته افغان« جرس سیاه افغان » ! از نظر تاریخی متاسفانه یکی ازسه نامهای یک قوم واحد است، یعنی ، افغان؛ پتان، پشتون یا پختون، هرسه این نامها به یک قوم خاص اطلاق میگردد. بقیهء ملیتهای این کشور هرگز نه افغان استند ونه هم با افغان کدام پیوند تاریخی وفرهنگی ویا نژادی دارند.

افغانها مطابق تیوری پدر ژورنالیزم اوغانی، محمود خان طرزی، زبان قومی خودشان را دارند، که زبان اوغانی یا پشتو می باشد.
ازنظر تباری،افغانها یا پشتونها تعدادی ازقبایل هندی الاصل ملتانی بوده که سرزمینهای آبایی شان اطراف کوه سلیمان، خیبر پشتخوا و وپشین وژوب می باشد و این مناطق درتاریخ بنام افغانلند یاد شده است و دریاد داشتهای تاریخی بعضی ازنویسنده گان انگلیسی منجمله ( الفنستون) مولف کتاب افغانان نمایندهء انگلیس در دربار شاه شجاع نامهای تمام مناطق افغان نشین با تفصیل آن ذکر گردیده است.

درقرن بیست ویک برای ازبین تعصبات قومی وقبیلوی، یگانه راه حل در افغانستان کنونی، تغیر نام قومی افغانستان است که اساس تعصب های قومی پنداشته میشود.

خاموشی ملت در برابر این حکومت فاسد وخون آشام تاسف بار است.
مردم شریف نجیب افغانستان اگر میخواهید زنده بانید این غنی ..........متعصب وهمدستان فاشیست وجنایت کارش را از ارگ بیرون کنید و یک دست شوید سلاح بردارید در جای زندگی دشمن خاک ، دین و فرهنگ نیاکان تان حمله کنید.
بخاریکه همین غنی ..........کم اصل مغز تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی غلجی تاجیک هزاره از بیک ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع نفاق قوم انداخته است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد زمامدار استبدا میهن
بیاید ملک را از دست زمامدار استبداد آزادسازیم با همدلی یکدیگر آباد سازیم
بـیـا ای همـوطن تا یار باشیم
به اهل مملکت همکار باشیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای رهبری
این کم اصل غنی احمدزی شوونیسم قبیله فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد
قرن ها هم طول بکشد اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه روزبروز بدتر هم خواهد گردید
بالاخره تمام مردم علیه سلطه ٔ غلام غنی کوچی یهودی قیام خواهندکرد ومنجربه ختم حاکمیت وطرفداران قومپرست اش نیز میگردد حوصله ی مردم ازدست این وطنفروشان خائن بیدین باقی نمانده

>>>   اگر خبر الجزیره حقیقت داشته باشد تمام مردم افغانستان سر از امروز حمایت کامل خودرا ازان اعلان میکنند و مقاومتگران دوباره به قرارگاه اصلی خود که همانا کولاب میباشد بروند و انانی که به صلح باورمند هستند و خیر وصلاح مردم افغانستان را میخواهند کدام مشکل برای شان وجود ندارد اگر مقاومتگر باشد مجاهد باشد یا هم خلقی و پرچمی به شرطیکه از قید شبکه های جاسوسی کشور های همسایه خودرا ازاد کنند
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   به نویسنده چهارمی
خیالت راحت آمریکا به این زودی ها نمی رود.اینقدر هزینه نموده دراین سال ها.به گپ دو تا طلب میرود بیرون.آن طالب بی وجدان که گفته نامم فاش نشود.مگر چه گفته که ترسیده.زلمی خلیل زاد پست فطرت.درهمان سال های اول هم میتوانست طالبان را بکشانت بطرف حکومت اما این کار را نکردند.می فهمی دراین17 سال چقدر مردم بیگناه ملکی و سربازان حکومت ویا خودی همان طالبان.کشته شدن دراخرت که جواب گو است.لعنت خدا بر آنهای که با آب گل آلود ماهی ميگرند.خصوصا آن هایکه نقشی پل ارتباطی بین افغانستان و کشور های دنیا را بازی می کند

>>>   در کشور جنگ زده ما هر الاغی که اسمش به نوک زبان ها افتاد.باعث بدبختی بشتر در افغانستان شد.هر کدام این ها به دلخواهی خودشان.مردم را به کشتن دادن ویا قتل عام نمودند.

>>>   این چوکی ریا ست جمهوری و ریا ست اجرایه بسیار مزه دارد زیرا هر زروز سفر های خا رجی و دالر های جها ن در این کشور حیف و میل می شود از همین سبب همه در فکر چو کی و مقا م هستند خداوند یک تو ل کیفی و بنیادی را در این کشور بیا ورد

>>>   ببین برادر این دنیا درگذر است.هر چقدر سالها سپری میگردد.شاهد تغیر و تحول هستیم.هر چیزی درزمانی خودش دوران خوداش ارزش دارد.اگر هر کس منتظر این است که دورانش دوباره برایش برمیگردد سخت دراشتباه است.مثلا زمانی کمونیستی هیچ وقت برنمی گردد ویا زمانی که جهادی ها حکومت را بدست گرفتن وياطالبان که چهار سال حکومت کردند به هیچ عنوانی بر نمیگیردد.اشخاص تاریخ گذشته دلی خودشان را خوش کردند و منتظر چنین لحظه ای هستن نی این واقعیت ندارد

>>>   به ولی زاده
تو چه فکر کردی مردم اجازه میدهد.دوباره قاتلین خوناشام ها بی فرهنگ دوباره برگردند به قدرت.نخیر کاملا در اشتباه.آن ها پیشروی کردن دلیلی وجود داشت.اول اینکه درسراسر کشور حکومت وجود نداشت.بی نظمی بی ثباتی تمامی مملکت رافرا گرفته بود هیچ به آینده امیدوار نبود.برای همین بود که زمانی که طالب قد علم کردن مردم فکر می کردند آنها بطوری مجزه آسا امکان دارد برای نجات مردم از طرف خداوند بوجود.آمده.برای همین بود که مردم برای آمدن طالب بدون اینکه بفهمند واطلاعات.درمورد طالب داشته باشند همینطور توکل بخدايي از ورودی طالبان.لحظه شماری می کردند.بعد ها مردم فهمیدن که انتظار کشیدن برای طالبان یک اشتباه بزرگ بود .من همین میگویم ...بر همان طالبان بی فرهنگ.با مفکوره های عقب مانده جاهلان وحشی.حالا با دولت میخوای صلح و مذاکره بکنی ویا هم نکنی چیزی از زندگی مردم کم و یا زیاد نمیشه تغيري به زندگی مردم بوجود نمی اید.اگر با دولت وارد مذاکره شدید که زندگی خود را نجات دادی ودرارامش زندگی می کنی.واگر هم نشدید بزودترين فرصت بلاخره در عملیات های دولت و هوا پيماهاي بدون سرنيشن کشته میشوید فقط من نگرانی این هستم که بخا طر شما چقدر مردم بیگناه کشته میشوند شما ها که نميتوانيد بروید در بیابانها سنگر بگیرید میآید بین مردم بیگناه داخل میشوید و مردم را به خودتان سنگر میسازید.که این نوع عکس العمل گناه بزرگ است از نظر اسلام وهم بيغيرتي اشخاص رانشان میدهد
( قاری محمد جان تره کي


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است