همایون معامله کرد اما اشرف غنی عمل نکرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۷/۷/۲۸ کد خبر: 155411 منبع: پرینت

همایون همایون، معاون نخست مجلس نمایندگان در یک نشست خبری در ولایت خوست می‌گوید که با رییس جمهور غنی بر سر گماشتن افراد مختص ولایت خوست به کرسی‌های مهم این ولایت به توافق رسیده است.

به نوشته سلام وطندار، همایون می‌گوید، ولایت خوست، فرماندهی پولیس، ریاست امنیت ملی و شهرداری از کرسی‌هایی‌اند که وی از رییس جمهور غنی خواسته تا به مردم این ولایت بسپارد و رییس جمهور غنی این خواست را پذیرفته است.

معاون نخست مجلس نمایندگان هدف از سهم‌گیری در ایتلاف ملی افغانستان را عملی‌نکردن وعده‌های رییس جمهور عنوان می‌کند و می‌گوید، به دلیل این که رییس جمهور غنی به وعده‌هایش عمل نکرد، عضو این ایتلاف شده است.

معاون نخست مجلس نمایندگان هشدار می‌دهد که اگر خواست‌های او از سوی رییس جمهور غنی عملی نشود، در انتخابات ریاست جمهوری بر ضد آقای غنی ایستاده خواهد شد.

اما شماری از آگاهان سیاسی و باشندگان خوست در پیوند به سخنان امروزی همایون همایون می‌گویند که تفاهم آقای همایون با رییس جمهور غنی یک معامله است.

گل عباس، آگاه سیاسی به سلام‌وطندار می‌گوید که شورای ملی مکان تصویب بودجه و قانون است و اعضای شورای ملی نباید با خواست‌های مردم معامله کنند.

همایون همایون، معاون نخست مجلس نمایندگان در حالی از تفاهم با رییس جمهور غنی صحبت می‌کند که وی عضو ایتلاف ملی ضد حکومت است و همواره از ناکارایی حکومت انتقاد کرده است.

گفته‌هایی نیز وجود دارد که رییس جمهور غنی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در تلاش است تا مخالفان سیاسی‌اش را دوباره راضی کند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همایون
غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است