غنی عمران خان را با چیغ زدن های زنانه ترساند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۷/۸/۲ کد خبر: 155503 منبع: پرینت

اشرف غنی جنرال رازق را در قندهار لقب" قهرمان شهید استقلال" داد و از پاکستان خواست که عاملان قتل رازق را به دولت افغانستان تسلیم کند.
اگر واقعا پاکستانی ها این قدر توانایی دارند که از فلتر امنیتی عبور نموده جنرال رازق را که دشمن سرشناس پاکستان و طالبان بود همراه با رییس امنیت قندهار در حضور جنرالان امریکایی بخاک و خون بکشند، آیا لازم نیست که این لقب میان تهی" قهرمان شهید استقلال" را بجای جنرال رازق برای تروریست بچه قندهاری دست پرورده عمران خان داد که با زیرکی و خونسردی بی نظیر ماموریت ترور را قهرمانانه و موفقانه در قلب قدرت قندهار به انجام رسانده است؟

آیا لازم نیست بجای اتهام بستن به پاکستانی ها رییس امنیت ملی و مشاور امنیت ملی مشکوک حکومت خود را برکنار و محاکمه می کردید؟
این چه دولتی است که از قدرتمند ترین جنرالان و کارمندان خود در برابر آی اس آی حفاظت کرده نمی تواند؟
آیا عمران خان را می توان با چیغ زدن های حنجره باریک زنانه ترساند؟

پرسش دیگر این است که این لقب میان تهی" قهرمان شهید استقلال" برای جنرال رازق بخاطر کدام استقلال از کدام کشور قهرمانی کرده و جام شهادت نوشیده است؟
مگر جنرال رازق در آغوش جنرالان آمریکایی در کشور اشغال شده افغانستان جان نداد؟
کی نمی داند که غنی دشمن سوگند خورده جنرال رازق بود؟
مگر جنرال رازق بار ها غنی را متهم به توطئه ترور خود نکرد؟
آیا می توان با ریختن اشک تمساح بر سر قبر رازق، بوسیدن دست مادر او و دادن چند تا لقب میان تهی و رتبه نظامی حقیقت ترور او را کتمان کرد؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عمران خان
نظرات بینندگان:

>>>   این سخن که جنرال رازق از سوی طالبات ترور شده باورکردنی نیست ؛
زیرا وقتی طالبان توانسته خود را به جلسه ای در کنار میلر برسانند کشتن میلر برای آنان پیروزی بس بزرگی بود. همین که جنرال میلر و همراهانش از محل حادثه سالم بیرون می روند خود دلیلی روشن بر این است که ترور جنرال رازق از سوی خود میلر و دولت اشرف غنی مهندسی شده بود. چه اینکه اشرف غنی تمام تلاش خود را برای برکناری او از پست قوماندانی قندهار خرج نمود و موفق نشد و با این نقشه کاملا زندگی را از او گرفته و خیالش را راحت کرد. چاپلوسی های غنی بعد از شهادت رازق در برابر خانوده او و بوسیدن دست مادرش و نیز دادن القاب متعدد ... خود حاکی از آن است که اشرف کاملا در جریان این حادثه بوده است و این افراط در تمجید و غم شریکی برای سرپش گذاشتن بر نیات سوء خودش است که نسبت به جنرال رازق داشت.

>>>   خوب نوشتی بادارجان.
عاقل

>>>   این واقعیتی بود که گفتی

>>>   بدترین خـاطره از دوره ریاست جمهوری جناب غ همین چیغ های بد هنجارش برای مردم است ،معلوم میشود که غ یک دوست حقیقی ندارد که برایش بگوبد این چیغ زدن ها با عث تنفر مردم میشود ، صدای این چیغ ها مانند صدای راکت منزجر کننده است ، در دوره انتخابات قبل من بر ایش رای دادم اما اینبار صرف بخاطر هین چیغ ها به کسی دیگری رای میدهم !

>>>   در چند شب گذشته چند تن از مردم منطقه گل باغ و در جوار فرقه ریشخور کابل به مرغداری حکمتیار حمله و آنجا را به آتش کشاندند.
در چند شب گذشته چند تن از مردم منطقه گل باغ و در جوار فرقه ریشخور کابل به مرغداری حکمتیار حمله و آنجا را به آتش کشاندند. سهام داران اصلی این مرغداری، آقایان حبیب الرحمن حکمتیار، جاوید همدرد (پسر جمعه خان همدرد) می باشند. مردم می گویند: پول هایی که حکمتیار و اقارب اش با آن به تجارت مشغول استند از بیت المال حزب اسلامی بوده است که در این اواخر توسط کشورهای حامی حکمتیار به حزب اسلامی پرداخت شده بود

>>>   لياقت علي خان نخست وزير و وزير دفاع وقت پاكستان 18 اکتبر در سال 1951 «شهیدِ ملت» اعلام شد. وی كه پس از درگذشت محمدعلي جناح رهبري حزب مُسلم ليگ را به دست گرفته بود، 16 اكتبر 1951 (24 مهرماه 1330) در يك اجتماع اين حزب در باغ ملي راولپندي به دست يك افغان تبار (پشتون) به نام «سعد اكبر بَبرَك» هدف دو گلوله قرار گرفت و كشته شد. وي به همانگونه و در همانجا ترور شده بود که 56 سال بعد (27 دسامبر 2007) بي نظير بوتو كشته شد (در باغ ملّي راولپندي و در اجتماع گروهی از هوادارانش ـ این باغ بعد از قتل لیاقت علی خان، به پارک لیاقت علی خان تغییر نام یافته است). لياقت علي خان نخستين رئيس دولت پاكستان متولّد هند و فارغ التحصيل دانشگاه آكسفورد انگلستان و يك انگلوفيل بود. وي که فرزند يک نوّاب (زميندار) پنجابي بود و عنوان «نوّابزاده» داشت در تقسيم هندوستان به دو كشور هند و پاكستان در سال 1947، نقش اساسي داشت كه نحوه تقسيم و روش اين كار، يك مسئله جهاني به وجود آورده است.
لياقت علي خان از دهه 1930 از فعالان «مُسلم ليگ همه هند» بود كه براي تجزيه هندوستان تلاش مي كرد. وي فردي ضد کمونيست بود و در طول حكومت خود نه تنها از سركوب حزب كمونيست پاكستان خودداري نكرد بلكه ـ به رغم دعوت ـ به شوروي هم سفر نكرد. طرح كوچانيدن مسلمانان هند به پاكستان كه خالي از دشواري و مسئله سازي نبود از لياقت علي خان بود. پشتونها با وي که بر «خط سال 1893دوراند = دورَند» صحه گذارده و نيمي از مناطق پشتون نشين افغانستان را ضميمه پاکستان کرده بود دشمني داشتند كه اين خصومت قومي هنوز ادامه دارد و ريشه مسائل وزيرستان و ايالت سرحد از همينجا بوده است. مسئله ايالت هاي پشتون = پختون (پاتان نشين) پاکستان تا امروز ادامه داشته و روز به روز وخامت بيشتري مي يابد. طالبان در همين مناطق آموزش نظامي ديده بودند.
ر

>>>   اصلا غ یک شخص ترسو است در غیرا ن اینقدر چیغ نمی زند و اصلا کسی که ایمانش ضیعف باشد چیغ می زند
تا زمانیکه عبدارازق زنده بود غ برای او یک دسسیسه جور می کرد که چه رقم از سمتش خارج کند مگر حالا چپلسی می کند

>>>   جناب امیر زاده !
اگر بگویم سخنان لطیف وپربهای خودرا به مزدور های اشغال وتجاوز ومتجاوزین لدود وظالم به هدر ندهید شاید گزاف گفته باشم ودر حق انهای که باخواندن مطالب با ارزش شما اذهان شان تنویر میگردد جفا تلقی گردد حقیقت انست که شما بیان داشته ودر رشته ای تحریر در اورده اید اما مزدوران استعمار از بس بی حیای ولجاجت را تکرار نموده ومینمایند که این همه اظهار حقایق وبیان واقعیت ها سودمند ومفید فایده نیست از یک طرف عین وغین وکرزی وحکمتیار وقانونی ومعنوی ومحمدی واتمر وستانکزی و...غلام های حلقه بگوش وسر سپره اند که جز فرمان ارباب به هیچ سازی دیگری رقص نمی نمایند واز سوی هم اینها همه در منجلاب بدبختی وسیه روزی چنان گیر افتاده اند که دیگر ازین ورطه نجات نخواهند داشت ودر همین گرد اب ومرداب غرق خواهند شد وکسی به کمک ودست گیری شان نمیتواند بیاید

تکرار القاب تهی ومیان خالی وعاری از حقیقت وبی معنی نه از حالا بلکه از زمان مزدوری کرزی اغاز شده بود که برای چنرال دوستم وارسلا ح رحمانی واحمد ضیا وچندین نفر دیگر داده بودند وهنوز همان روند ادامه دازداینها نه به مرده ای ملت رحم دارند ونه هم به زنده اش ومعلوم است اعطای القاب بدون مصداق وغیر واقعی به جنرال رازق وامثال انها توهین بیش نیست ولی چه کند بینوا همین دارد!!! همین ریاست جمهوری وریاست اجرایه وهمین القاب باهم مناسبت تام دارندوگفته اند

بی تمیزی های عالم از سخن پیدا شود
پسته ای بی مغزاگرلب باز کندرسوا شود
مامون فقیر زاده

>>>   برادری که میگوید رازق را طالب نکشته است باید بدانید که طالب نیروی نیابتی پاکستان است و پاکستان هرگز جرائت نمیکند بالای یک جنرال امریکایی حمله کند، اگر چنین غلطی کند پاکستان با خاک یکسان میشود. حتی غنی هم در کشتن جنرال رازق دست نداشت مطمین باشید چون کشتن رازق برای غنی هزینه سیاسی سنگینی دارد. دیگه اینکه رازق دشمن پاکستان بود نه جنرال امریکایی!! شما بدانید که پاکستان هنوز شریک راهبردی کشور های مقتدر است پس چرا باید پاکستان بالای شرکای خود حمله کند؟؟ یک اندازه تعقل و خرد سیاسی به کار است تا عمق قضایا را درک کرد. اگر همه افغان ها به یک نظر واحد برسند که طالب لشکر نیابتی پاکستان است تعداد زیاد از سوالات حل میشود اما اگر بعضی مثل کرزی و گلبدین بگویند که طالب برادر است مشکل نه تنها حل نمیشود بلکه پیچیده تر هم میشود.
پاکستان دشمنان حسابی و خیلی مقتدر خود را از بین برده است چه رسد به رارق بیچاره که او آنقدر تهدید جدی هم به پاکستان نبود. لطف نموده حافظه تاریخی تان را به کار گیرید، صرف 17 سال اخیر را در نظر داشته باشید ببینید که به چه تعداد از دشمنان پاکستان در افغانستان کشته شده اند!!!
سلسله کشتار ها ادامه دارد و توقع هم نداشته باشید با کشته شدن رازق این سلسله ختم میشود. هرانکس سرش به تنش بیارزد و ملی فکر کند توسط پاکستان کشته میشود...... مسعود را با آن زیرکی استخباراتی اش از میان برداشتند دیگران که عددی نیستند.
غنی هم بی جا میکند چیغ میزند! در عوض همان کاری را کند که داکتر نجیب یا امر الله صالح در حد توان شان میکردند. شاید این مقوله فلسفی را نشنیده است که:

نباید برد اندوه جز به اندوه
نشاید کوفت آهن جز به آهن
غنی باشد زور خود را به قیصاری و علی پور نشان بدهد در مقابل دشمن زبون است و ترسو! او بی غیرت ترین رهبری است که تا حال دیده ایم....
بی غیرت غنی! از شرم باید بمیری

>>>   باز هم افتخار به همین جیغ های زنانه یی کجاست همان جیغ های مردانه تو

>>>   کشتن جنرال عباد لرازق توسط ای اس ای بزرگترین درد و الم به ملت افغانستان است باید ریس ای اس ای و سمیع الله پدر طالبان و عبدلرحمان رهنمای طالبان مردار شوند وباید یک حکومت با دسپلین مانند انونیزیا و یا بنگلدیش و یا مصر بوجود بیاید و ارامی را به ملک ما بیاورند
بصیر نظری

>>>   غنی در شهید ساختن جنرال عبدالرازق بدون شک وشبه دست داشت . هیچ گس تا کنون خدا را ندیده ولی او را از دلایل کجدش میشناسند. غنی اگه نر است طرف عطا چپ سیل کنه.

>>>   فقیر زاده صاحب افرین همه نظرات عالی است وانچه شما در سلک تحریر دراورده اید به زوق همه من جمله بنده ای گنده برابر میباشد
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است