در چانه زنی ها چه کسانی از صندوق ها بیرون می آیند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۷    ۱۳۹۷/۸/۲ کد خبر: 155510 منبع: پرینت

نتایج انتخابات پارلمانی در هاله ابهام قرار دارد ، اما در فضای مجازی تمام کاندیدا ها برنده است!

فضای مجازی را پیام های تبریکی کاندیدا ها مملو کرده است که هر یکی از کاندیدا ها به خود مبارک باد می گویند و از اعضای تیم خود تشکر می کنند که خوب درخشیده اند و ایشان را روانه پارلمان کرده اند.
اعضای تیم تبلیغاتی هر کاندیدا هم به لاف و گذاف و شادمانی‌ مصروف اند که چیزی ناممکن را ممکن ساخته اند ، عده‌ای ام که از عقده حقارت رنج می برند ناکامی بعضی کاندیدا ها را جشن گرفته اند کمبودی های روانی خود را با طعنه زنی ها جبران می کنند.

در بسیاری از پست ها و کامنت ها افراد حقیر و مریض توانایی نوشتن یک جمله کوتاه را از نگاه املا و انشا ندارند اما بازهم چپ و راست به طعنه زنی مصروف اند بدون آنکه از ناکامی و یا کامیابی یک شخص سود و زیان شخص داشته باشند، بی خبر از اینکه دنیای سیاست برد و باخت دارد نه برد دنیای سیاست آخر کار است و نه هم باخت دنیای سیاست، زیرا کسی که در دنیای سیاست قدم می گذارد برد و باخت آن را تحمل می کنند و دیگر راه هم وجود ندارد.

در طرف دیگری قضیه کمیسیون انتخابات مصروف چانه زنی و مهندسی نتایج انتخابات هستند که چه کسانی را از صندوق انتخابات نماینده تعیین نمایند آخر اعضای کمیسیون انتخابات هم می دانند که اکنون فصل جمع آوری حاصل است و باید از آنچه که کاشته اند حاصل خوب جمع آوری نمایند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
صندوق
چانه زنی
مهندسی
نظرات بینندگان:

>>>   اعضای کمیسیون انتخابات هم میدانند که این در زندگی یک چانس بود تصادف یا لاتری بود که برنده شدند حالا باید حاصلش را جمع کنند چون بعدا خدامیداند دیگر این باغ نصیب شان گردد
ر

>>>   مجلس یا پارلمان یا ولسی جرگه ساحه مطالبه گری واحقاق حق وعرصه وضع قوانین درجهت دستیابی به انکشاف واعمار وحذف محرومیت وعقب ماندگی است ومردم با انتخاب یک کاندیدان شجاع دلسوز حق گرا وحف طلب درحقیقت نماینده از خودشان به پارلمان معرفی میکنند ودرانجاست که حداقل برای چهارسال فرد منتخب در همه عرصات چه داخله وچه خارج از مرزها قوانین را برای اجرا در قوه مجریه وضع میکنند.شخص منتخب بدور از فساد وزدوبند باید طبق قسمی که درمراسم تحلیف میخورد به ارمانها واهداف کشور پایبند باشدوبدور از هرگونه تعصب قومی ومذهبی وبرای رضای خدا عاشقانه هدف خدمت داشته باشد. واقعا هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست وخوشا بحال نماینده ای که بعد از چهارسال با سربلندی وافتخار از وظیفه نمایندگی سبکدوش میشود ورضای مردم که همان رضای خداوند( ج)است را بدست اورده//
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   به دقت گوش دهید!
پشت پرده درکمیسیون انتخابات، چه جریان دارد؟
کمیشنران کمیسیون انتخابات: درخطرافتادیم. جمع کردن خرابی ها درانتخابات، بسیارمشکل است و باید همه با هم متحد وقاطع باشیم وگرنه، ماره می خورند.
ویدیو:راتب نوری

>>>   هرکس پول بیشتر مصرف کرداز صندوق پیروز بیرون میشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است