غنی یکبار دیگر با رای گوسفندی به میدان خواهد آمد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۷    ۱۳۹۷/۸/۱۲ کد خبر: 155695 منبع: پرینت

اشرف غنی امادگی کاندیداتوری ریاست جمهوری دوره بعدش را اعلان کرد.
با توجه بچهار سال سیاه حکومتش هنوز امیدوار است که دوره بعد با رای گوسفندی ریس جمهور شود.
آیا سر نوشت ایتلاف احمد ضیا مسعود، جناب دوستم و گلو پاره کردن اقای محمدی مشاور حقوقی غنی هنگام کمپاین انتخاباتی اش یاد مردم‌ رفته؟ ولی مردم افغانستان متاسفانه نه معیار برای انتخاب دارند و نه موضع مشخص در مورد بد و خوب.

مگر این کرزی نبود که چهارده سال دشمن مردم را برادر خواند وقتی از ریاست جمهوری کنار رفت میدان هوای کابل به اسمش نامگذاری شد؟
مگر دیشب از جنایتکاران طالب همانهایی که دست شان تا مرفق بخون مردم اغشته و باعث بربادی و ویرانی کشور است همان پنج جنایتکار که از زندان گوانتانامو تبادله شد و فعلا دفتر داران طالب در قطر است و کرزی از انها بنیکی یاد کرد عجیب مردم است مردم ما، خایین همیشه بگرده شان سوار است و از همین جهت سرنوشت شان بهتر نمیشود.

همان طوریکه اتمر تا زمانیکه در کنار غنی بود حامی داعش و تروریست پرور دانسته می شد، وقتی از ارگ خارج شد شخصیت قابل احترام و صاحب اندیشه معرفی شد.

در انتخابات بعدی اگر کسی در تیم غنی قرار بگیرد لعنت خدا ، خشم ارواح شهدا و نفرین مردم را بدنبال خواهد داشت.

وارث


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رای گوسفندی
نظرات بینندگان:

>>>   یگانه کسی که می تواند جلو دزد. قاچاق بر آدم کش ،زور گوی ،جنک سا لار ،چور وچپاول گر را بکیر د همین اشرف غنی خواهد بود ، طوریکه دیده می شود رءیس جمهور بعدی هم خواهد شد.

>>>   بلی این چیز حتمی ولازمی است ، در دوره دوم حتما گلیم دزدان مفسدین اختلاس گران غاصبان را جمع میکند وحتما همرای شان حساب وکتاب صورت میگرد

>>>   اگر مردم افغانستان به اشرف غنی رای بدهند که دوباره این خلیفه دری به اریکه قدرت تکیه بزند .یعنی بیقل ترین انسانهای این کره ارضی خواهند بودن.

>>>   جناب غني ؛
اگر كانديدا توري مجدد تان بخاطر پيش برد پروژهاي نا تمام بابا هايت چون عبدالرحمان خان ، امان الله خان ، نادر خان ، محمدگل خان مهمند ، محمود طرزي و سايرين باشد .
و يا هم واضح تر برايت بگويم هدف تان از كار هاي باقيمانده ات ،
« اوغان سازي ساير مليت هاي غير اوغان باشد » .
اين را نبايد فراموش كني كه ؛
,,اين هوا و هوس را بگور خواهي برد،،.

ما افغان نيستيم و نخواهيم شد .

ش ش

>>>   در انتخابات بعدی اگر کسی در تیم غنی قرار بگیرد لعنت خدا ، خشم ارواح شهدا و نفرین مردم را بدنبال خواهد داشت.

>>>   غني مشكل رواني دارد بر علاوه قبلا هم مريضي گلو و معده داشت گرچه گلويش را عمليات كرد كمي صدايش بهتر شده اما معده اش هنوز هم باعث ناراحتي اش ميشود و حالا كاملا پير و مفلوك هم شده. افغانستان به يك رييس جمهور صحتمند، سر خلاص ، فهميده ، ملي ، جوان و راستگو نياز مند است.
بهلول دانا

>>>   شما یک کاندید پیداکن که بارأی گرگی به میدان رودبه جای متهم کردن شخص غنی اربابان او وعبدا..ازجمله امریکا وروسیه وهمسایگانمان رامتهم کنید که استقلال افغانستان راازماگرفتندوانتخابات آزاد وشفاف نیست .
شیوای بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است