جناب اشرف غنی چرا اینقدر دایکندی می‌روی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۹    ۱۳۹۷/۸/۲۰ کد خبر: 155845 منبع: پرینت

همه کارهای این آدم سرچپه است، در روزگاری که روزانه ده‌ها سرباز ارتش و پولیس قربانی می‌شوند، او بجای گوش مالی دادن مقام‌های امنیتی، آنها را مدال می‌دهد و در شرایطی که صدها نفر در ارزگان داغدیده و زخمی‌اند و هزاران خانواده از وحشت طالب در ارزگان و جاغوری و مالستان خواب راحت ندارند، ایشان به دایکندی می‌روند و مثلا پروژه افتتاح می‌کنند.

اشرف غنی اگر درک درست از کشور و مردم این سرزمین می‌داشت باید می‌رفت پیش مادران داغدیده ارزگان و جاغوری زانو می‌زد، نه اینکه روی فرش قرمز در دایکندی راه برود. باید می‌رفت به مردم در معرض خطر طالبان اطمینان می‌داد، نیازمندی‌ها را بررسی می‌کرد.

آقای غنی این وقت سال همه می‌دانند که کار بازسازی در دایکندی عملا غیر ممکن است. عالی جناب بعد از ماه میزان در "زندان سیاسی" همه کارها تعطیل می‌شود، آنجا سرد است. خیلی سرد می‌فهمی؟ در ضمن فعلا نیرو برای دفاع بفرست، پروژه بازسازی پیش کش. فعلا اولویت ما زنده ماندن است.

آقای غنی مردم ارزگان و جاغوری صرفا به این دلیل کشته می‌شوند که به "تو" مالیات می‌دهند، قانون اساسی را قبول دارند، و به اصطلاح عام "رعایای" تو هستند. اگر آنها بجای مالیات به دولت، به طالبان عشر بدهند، بجای قانون اساسی و بقیه قوانین نافذه، از "شریعت طالبانی" پیروی کنند، کشته نمی‌شوند. پس لا اقل "مرد" باش و کسانی که بخاطر افغانستان، کلیت نظام و دولتی که تو در راس آن هستی، شهید می‌شوند، حق شان است که در شرایط کنونی از سوی ارتش، پولیس و نیروی هوایی حمایت شوند.

داوود ناجی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دایکندی
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   نزدیک انتخابات ریاست جمهوری شده است

>>>   نظر به معلومات دقيق اشرف غني و فاميلش در سابق يك فاميل خدمتگار از دايكندي داشتند ، كه بسيار نزديك شان بود، و خصوصاً خود غني دختر نيمچه جوان اين فاميل را زير چشم داشت،

>>>   جناب برادر هزاره من ! من بخاطري انجا ميروم كه شما را ملم كنم تا باز به من راي بدهيد. من شما را زياد دوست دارم خصوصا نزديك انتخابات.
نوكر تان استم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است