خلیلزاد حکومت فاشیزم و تروریزم را بنیانگذاری می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۷/۸/۲۷ کد خبر: 156000 منبع: پرینت

آیا زلمی خلیل زاد حکومت مختلط فاشیزم و تروریزم را در افغانستان بنیانگذاری می کند؟

این امر وابسته به تاجیک ها، هزاره ها و اوزبیک ها می باشد، اگر سران تاجیک ها به هوش نیایند و نام خود را از حراج معاونیت بیرون ننمایند و اگر هزاره ها متحد نگردند و برای بقای خود از نسل کشی جریان فاشیزم و تروریزم یک مرکز سیاسی ایجاد نکنند و اگر اوزبیک ها و ترکمن ها نتوانند علت آن را که چرا نتیجه رای شان به کسی که گاهی در ترکیه به تبعید به سر می برد و باز با فداکاری رأی دهندگان خود به کابل بر می گردد و در کابل به حبس خانگی به سر می برد از جدید ارزیابی نکنند و بالاخره اگر تاجیک ها، هزاره ها و اوزبیک ها باهم متحد نگردند و با اتحاد همدیگر مانع ایجاد حکومت فاشیزم و تروریزم نگردند، بدون شک زلمی خلیلزاد پلان خود را در افغانستان تطبیق می کند و در قدم اول برای تاجیک ها نقش نسبتاً قابل ملاحظه را به دربار فاشیزم و تروریزم می دهند، هزاره ها و اوزبیک ها را کاملاً تضعیف می کنند و بعد از یک زمان از هزاره ها و اوزبیک ها برعلیه تاجیک ها استفاده نموده تاجیک ها را من حیث قدرت از صحنه سیاسی افغانستان برای ابد حذف می کنند.

سفر خلیلزاد با آمریکایی ها به حومه ارزگان و ملاقات آن ها با قومندانان بلند پایه طالبان گواهی این امر است که آمریکایی ها می خواهند از جنگ افغانستان خود را نجات دهند و با کمک کشور های عربی و پاکستان فاشیزم و تروریزم را با هم خمیر نموده و از آن ها نان درست نمایند که به دندان آمریکایی ها برابر باشد، لهذا اگر آنان که خود را جهت معاونیت دربار فاشیزم خود را به حراج گذاشته اند اگر دیر بجنبند در آتش تنور فاشیزم و تروریزم اولین کسانی هستند که در می گیرند، می سوزند، دود می شوند و بالاخره به خاکستر تبدیل می شوند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
فاشیزم
نظرات بینندگان:

>>>   Mazdak Farid
اشتباهات امریکا،و برنامه های طالب محور پاکستان،سعودی وهژمونیست های قومی در داخل کشور سبب شد تا نیروهای طالب ستیزحذف،سرکوب،تطمیع،بدنام و پراکنده گردند . در این مدت ؛به ویژه در چهار سالِ اخیرطالبان بیشتر حفظ و پشتیبانی شدند،گسترش یافتند و به نیروی خودی و مطمین برای بخشی از کشور مبدل گردیدند. حال و هوای امروزی طالبان برای آنهای که به آزادی،آبادی،پیشرفت و رفاه مردمِ سرزمین ما می اندیشند اندوهناک و تکان دهنده است.نیروی طالبانی برای هیچ بخشی از جامعۀ ما خوبی و آرامش نمی آورد. امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به همبستگی ضد طالبانی احساس می شود.

>>>   فاشیزم چی است ونزد کدام مردم زیاد دیده میشود؟

>>>   رهبران نامنهاد تاجك، أزبك و هزاره چانه زني معاون شدن و وزير شدن را دارند. باوجوديكه از چوكيهاي تشريفاتي و بيصلاحيت اگاه اند، باز هم به اميد اينكه از اينطرف و انطرف زر أندوري كنند، موتر هاي دولتي و باديگارد ها در خدمت شان باشند و وزير و معاون ياد شوند، تسليم هرگونه پستي ميشوند. مليت شريف پشتون بايد به أصالت و پشتون ولي خود برگردد و خودرا از زير سايه چند جاسوس، خاين، قاتل و خاكفروش معلوم الحال بكشد. مليتهاي تاجك، أزبك و هزاره هم بايد دست از پشتواني چند دزد، غاصب و معامله گر بردارند و سر نوشت خودرا خود بدست بگيرند. ما شاهد خيزش هاي مردمي در غزني و ارزگان استيم كه خوابهاي فاشيزم و معامله گران را پراند.

>>>   تمام اقوام غیر اوغان یا غیر پشتون اگر امروز همه بر ضد این اوغانهای وحشی، متقلب، و تمامیتخواه یکدست و متحد نشوید واه بر حال تان.
تمام اختلافات و گله شکوه های گذشته را کنار بگذارید و متحد و همدست بر ضد فاشیزم و ظلم اوغان مبارزه کنید ورنه همه یکی یکی نابود و زبون میشوید.

>>>   افغانها وحشی نیست بلکه دشمنان افغانها پست ترازوحشی ها اند
زنده باد افغانستان عزیز ، زنده باد افغان های غیور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است