بهترین راه استعفای سرور دانش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۱    ۱۳۹۷/۹/۵ کد خبر: 156153 منبع: پرینت

تظاهرات ها را به گلوله می بندند و رادیوها و تلویزیون ها و نمایندگان سیاسی متعصب و ظالم؛ این جنایات را رندانه توجیه می کنند. در این نظام خودکامه سخن مدنی و دموکراتیک خریدار ندارد.

آخرین راه برای رهایی علیپور و احیای عزت مردم‌‌ما؛ استعفای استاد دانش معاون ریس جمهور و تنها عنصر مشروعیت بخش این حکومت متعصب و مستبد و تمام مقامات هزاره در دولت افغانستان هست. نمایندگان پارلمان، وزرا، معینان، ریسان، افسران و سربازان هزاره در ارتش، پولیس و امنیت ملی باید همراه با استاد دانش از‌مقام های شان استعفا کنند. این‌ کار یعنی سقوط اخلاقی و سیاسی مطلق دولت افغانستان.

نه جامعه جهانی و نه اشرف غنی احمدزی و نه مردم افغانستان تاب پرداخت چنین هزینه ی را ندارند. وقتی بدانند که واقعا از دولت افغانستان خارج می شویم‌و عزم‌مان جدی است قطعا با مردم کنار می آیند و علی پور را آزاد می کنند.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
رحمانی
نظرات بینندگان:

>>>   باید این کار راکرد

>>>   طرح معقول و اعتراض مدنی کاملاٌ بجا است.

>>>   دانش از این اقدامات حمایت و رفتار های دولت دست نشانده را توجیه می کند تا بماند اصولا کدام انسان عاقل می آید تا برود ایشان با توجه به دانشی که دارد آمده تا بماند.

>>>   اقای رحمانی سرور دانش معاون غنی احمدزی ریس جمهور توافقی خود مقصر تظاهرات مردم مبنی بر رهایی علیپور قوماندان هزاره گرفتاری ان توسط ریاست امنیت ملی است طوریکه سند نشر شده نشان میدهدیکماه قبل قوماندان علیپور بوساطت موی سفیدان و کلان های هزاره ارتباط تماس علیپور و سرور دانش را برقرار کرده بودند و از جانب قوماندان علیپور سندی توبه نامه داده شده که سور دانش انرا بتاریخ ۵- ۸ ۱۳۹۷ دسخط کرده با این سند زمینه برگشت علیپور بشهر کابل مساعد شده اما نه ریاست امنیت ملی و نه وکلای پارالمان ونه مردم عادی از ان در جریان قرا داده نشده بودند بدین اساس مقصر گرفتاری و زندانی و تظاهرات مردم بخاطر رهایی قوماندان علیپور که منجر به اتش سوزی پاسگاه پولیس در پل سوخته شده توسط مظاهره کننده گان و هم زخمی شدن سربازان پولیس و مردم مظاهره کننده همین معاون دوم سرور دانش است چون نه ریاست امنیت ملی ونه وکلای مردم و نه مردم مظاهره چی هیچکدام در جریان این معامله و سند بین سرور دانش و قوماندان علیپور نبودند

>>>   عبالرحمن خان ظلم های استخوان سوز را که مخصوصآ بالای مردم هزاره انجام داد کدام ابرویی فاشیزم قبیله خم شد که حالا شما میگویید از معاون
رییس جمهور گرفته همه مردم هزاره از مناصب خود دست بکشند باز هم
شوونیزم قبیله گرا همان میراث بران عبالرحمن خانی استند .
نظر بهتر آنست که حق به زور گرفته شود . حق کمزور پامال است
برو قوی شو اگر حق خود میخواهی .
ندیدم حقی به خوشی میسر باشد .
م.زمین بوس کابل

>>>   کنار رفتن کل قوم هزاره تگانه و یگانه خواست شوونیزم قوم گرا است
مصلحت نیست پشتت به معرکه کنی
خیش را تنها، ظالم را بدرقه کنی
امان الله داعی

>>>   سروردانش وامثالهم دردستگاه دولت مانند کرگس های استند که چطور شکاررا به چنگ آورده وشکم های خویش راسیرکنند.
آنها نه به فکرمردم ونه به فکرقوم ونه فکرملیت خوداستند بلکه آنها صرف به جیب وسرمایه خود میاندیشند ، پس شما ازآنها هیج گله وگزاری نکنید،اگرتوان دارید برای مرد م خویش بگوئید که ازچنین افراد صرف دوری کنند بگذارند که درتنهائی سیاسی مانند خفاشان زنده گی نمایند.
احترام
ع.ج

>>>   مردم فقط به تاریخ امضای دانش در گوشه این تعهد نامه نگاه کنید و قضاوت اصلا نیاز به استدلال ندارد. توطئه عمیق تر از آن است که شما فکر می کنید. دیپوه بامیان را خلیلی به طالبان دو دسته تقسیم کرد و بارها گفت من اجندا دارم سمت شمال را محقق بیش کش دولت کرزی کرد تا مقام بگیرد و گفت نوبت تفنگ تمام شد و نشان خود را قلم اعلام کرد کسی که در عمرش قلم بدست نگرفته است چه می داند که رسالت قلم چیست؟ دانش دنباله همان جریان است و ماموریت دارد شمشیر های ملی را غلاف و توجیه قانونی کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است