در آلمان: ورود افغان ها به این فروشگاه منوع است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۷    ۱۳۹۷/۹/۶ کد خبر: 156171 منبع: پرینت

به زبان های فارسی و پشتو نوشته که افغانها حق دخول به این مغازه را ندارند. علت اصلی دزدیدن شراب (ویسکی) توسط دو افغان از این مغازه بوده است.
این عکس در یک مغازه روزنامه و نوشابه فروشی در یکی از شهرهای المان دیده شده است. اتهامات نژاد پرستانه عیله صاحب مغازه خانم هلگاه بلند شده است که او چرا این کار را کرده است؟ خانم هلگاه گفته این تصمیم را شوهرش گرفته است و به طور انحصاری به دو افغان مربوط می شود که از این مغازه ویسکی دزدی کردند.


در آلمان: ورود افغان ها به این فروشگاه منوع است

در آلمان: ورود افغان ها به این فروشگاه منوع است



محمود منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
افغان
نظرات بینندگان:

>>>   افغان های با غــــــیرت ما درجرمنی رکورد جنایت قایم کردند اول دزدی - دوم شراب سوم چاقو کشی_ چهارم قتل،
شما که مسلمان هستید شراب را چی میکنید ؟ بگذارید آن کفار که خداوند آنان رابرای هیزم دوزخ آفریده شراب بخورند ، ما وشما دران جهان از جوی های شیر عسل وشراب ومیوه های درختان جنت استفاده میکنیم ، برای هرکدام ما وشما هفتاد حور وغلمان هائیکه هرکز پیر نمیشوند درانتظار ماست ،
ر

>>>   رهبران نامنهاد در افغانستان برای ما عزت و آبرو نگذاشتند و جوانان ما در خارج از افغانستان. چه بدبخت و حقیر و بی‌ عزت مردمی شدیم ما از برکت این "دموکراسی. امریکایی"

>>>   شرم باد بر اینها اونجا که اشرف غنی نیست که تقصیر اون باشد

>>>   شاید هم افغانهای ماوشما(مسلمانان) از المانی ها(کافران)بوتل های ویسکی را جزیه گرفته باشند.برای جزیه که نباید پول پرداخت.
عاقل

>>>   نوشته فارسی وپشتو حتما کار کدام افغانست.ناجوان عوض داخل شدن ممنوع است٬ مینوشتی خوش امدید.
عاقل

>>>   اقای منجم زاده! افغانها در المان افتخارات زیادی هم دارند که به یقین شماهم ازان اطلاع دارید. چرا از انها یاداوری نمیکنید.از احماقت یک احمق شما خبر شدید٬دف ودایره را برداشته اینقدر سر وصدا ایجاد میکنید.

>>>   گویند مرا بهشت و هم حور خوش است.
من میگویم که آب انگور خوش است.
این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار.
که آواز دهل شنیدن از دور خوش است.
دزدی نکن و با پول نقد ات بخرش.
ورنه اخراج ات از مغازه با زور خوش است.

>>>   چقدر بیعقل هستند؟
تمام مغازه ها در آلمان کمره سکریتی دارند.
این کمره ها بیست و چهار ساعت از تمام مشتریان فلم برداری میکند.
این کمره ها با هوش مصنوعی مجهز هستند.
زمانی که کسی چیزی را دزدی میکند و پول آن را نمی پردازد،کمره آن را ثبت میکند و هنگامی که مغازه دار از طرف شب مغازه را میبندد،کمره خودش بدون آن که مغازه دار کنترول کند،نشان میدهد که کی دزدی کرده است و عکس دزد را ثبت میکند.
این کمره ها میتوانند در جریان کار فروشنده نیز آلارم بدهند که کی دزدی کرده است.
اما آنها این کار را بخاطر سکتگی در جریان کارشان انجام نمیدهند و صرف بعد از ختم کار آنها را کنترول میکنند.
هوش مصنوعی در تخنیک به اندازه یی پیشرفته است که حتی شما اگر قصد انجام کاری را داشته باشید.گ،هوش مصنوعی از مغز شما خبر میشود که شما چه قصدی دارید؟
در آینده نزدیک تمام ریموت کنترول ها از بین میرود و انسانها تمام وسایل الکترونیکی بشمول تلویزیون و کمپیوتر و دیگر وسایل الکترونیکی دفتر و خانه را میتوانند توسط سگنال های مغزی خویش کنترول کنند و آنها را مورد استفاده قرار بدهند.
عقل که نباشد و دانش و مطالعه که نباشد،جان در عذاب است.

>>>   دزدی امری عمومی است وجرمن ها اگر دزد نیستند چرااینقدر دوربین مداربسته وکنترل شدید؟
دزد درهمه ممالک است

>>>   بلی فرق نمیکند هر جای که هموطن ما بسرش مشکلی میاید.مقصر اصلی غنی بخاطر که اگر مردم ومملکت را درست اداره بکند.آن وطندار ما مجبور که نیست آواره کشور های خارجی گدایی بکند اگر این بی وجدان غنی سرمایه بیت المال را حیف میل نکند هیچ وقت هموطنان عزیز ما سرگردان و آواره کشور های بیگانه نمی شوند

>>>   وقتی یک انسان پست و دزد یک عمل شنیع و ضد انسانی را انجام می‌دهد ابروی تمام ملت را میبرد و تعفن و گند او اذهان همه را بشدت می ازارد. از دست این ملت کثیف و بی فرهنگ این واژه نامیمون (افغان)آنقدر بدنام شده که حتی اگر کسی به اشتباهی افغان می‌گوید قلب آدم بشدت تکان می‌خواد که باز چه شده و کی کدام جنایت را مرتکب شده است. یک مملکت که هیچ وقت در باره آنچه باید تبلیغ شود تبلیغ نشده که دزدی،بچه بازی، ترور، و خشونت، یک عمل پست و زشت است نکنید. متاسفانه مبلغین متن اکاذب (ملاها) جز تبلیغ فرهنگ ادرار شتر و دزدی وسوسمار ملخ و آن چیزی که باید تبلیغ شود تبلیغ نمی کند.
حق گوی از جلال آباد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است