عربستان با آمریکا برای امنیت اسراییل همکاری می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۶    ۱۳۹۷/۹/۲۲ کد خبر: 156423 منبع: پرینت

وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه بار دیگر در مصاحبه‌ای به همکاری عربستان سعودی با کشورش در زمینه امنیت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.
به گزارش تسنیم ، «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از رژیم عربستان سعودی علی‌رغم رسوایی ترور «جمال خاشقجی» حمایت کرده و گفته که سعودی‌ها با آمریکایی‌ها برای امنیت اسرائیل همکاری می‌کنند.

پامپئو در این مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت: «آمریکا یک متحد مهم در پادشاهی عربستان سعودی دارد. آنها با ما در موضوعاتی که تأمین‌کننده امنیت آمریکا و اسرائیل است همکاری می‌کنند».

رییس دستگاه دیپلماسی آمریکا اضافه کرد: «برای عربستان هم این رابطه مهم است و ما قصد داریم از مردم آمریکا به‌نحوی که خودشان با رأیشان چند سال پیش مطالبه کردند، محافظت کنیم».

پامپئو به‌رسم عادت گذشته بار دیگر به‌جای متهم کردن رژیم سعودی بابت مشارکت در ترور روزنامه‌نگار منتقد سعودی به انتقاد از ایران پرداخت: «ایران دارد کل خاورمیانه را به هم می‌ریزد. مرگ هر انسانی وحشتناک است. مرگ صدها هزار آدم در اروپا و خاورمیانه یا آمریکا هم بسیار اهمیت دارد».

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
عربستان
اسراییل
نظرات بینندگان:

>>>   با سلام. کدام انسان عاقلی نداند که دست آمریکائیها در خون مردم فلسطین ، یمن ،بحرین ،عراق(باحمایت نیروهای داعش وشکست خورده های بعثی وحمایت نیروهای کردستان )سوریه وافغاستان وسایر کشور ها غوطه ور است با صراحت از قرار داد فروش تسلیحات به سعودیها در مقابل قتل عام مردم بیگناه یمن حمایت میکنه تمام فتنه ها زیر سر همین دیموکراسی خواهان!!
امریکای و.. . میباشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است