وزیر فواید عامه یکبار دیگر از مجلس رای اعتماد گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۷/۱۰/۲ کد خبر: 156580 منبع: پرینت

یما یاری وزیر فواید عامه که در پیوند به مصرف کم بودجه انکشافی این وزارت در سال مالی ۹۶ به مجلس فراخوانده شده بود، یکبار دیگر از نمایندگان مردم رای اعتماد گرفت.

یاری؛ ناامنی، کمبود ظرفیت، ساختار اداری نامناسب و نفوذ حلقات مافیایی را از مشکلات خواند که وزارت فواید عامه در مصرف بودجه انکشافی با آن روبرو است: نا امنی یکی از چالش‌های اساسی سد راه تطبیق پروژه‌های انکشافی وزارت فواید عامه است، تاکنون تعداد زیادی از کارمندان این وزارت اختطاف و یا شهید شده‌اند. با وجود این مشکلات، مصرف بودجه این وزارت در سال مالی جاری به ۹۷٫۵ درصد می‌رسد.

پس از شنیدن دلایل آقای یاری سر انجام مجلس برای قناعت و عدم قناعت نمایندگان صندوق گذاشت، از میان ۱۰۰ نماینده ۶۰ تن آنها به آقای یاری رای قناعت و ۳۴ نماینده دیگر رای عدم قناعت استفاده کردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
وزیر فواید
نظرات بینندگان:

>>>   نا امنی در تطبیق پلان در تمام وزارت خانه ها تاثیر منفی دارد این دلیل شده نمیتواند حتما در آخرین روز های پارلمان وکلای محترم جیب های خود را پر نموده اند جیب شان پر شود ولو که یک کاریکاتور هم در چوکی وزارت نشسته باشد یما یاری میراث رشوت خوردن و رشوت دادن را از پدرش که در د افغانستان بانک هرات کار میکرد آموخته و درین رشته ماستری دارد

>>>   بقیه نمایندگان مجلس کجا بودند فقط صد نماینده حضور داشتند

>>>   ناامنی اگر بود درولايات نسبتا امن مانند باميان وبلخ وسمنگان وداي:ندی مصرف می کرديد
اگرحلقات فساد ومکافيايی است آنها رامعرفیکنيد

>>>   يارا هر طرف كه ميبينيد گپ از وند و وند گيري است. چه بگويم حالي كسي خفه نشود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است