کریم اتهام تجاوز بر فوتبالیست ها را توطیه دانست
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۸    ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ کد خبر: 156749 منبع: پرینت

رییس تعلیق شده فدراسیون فوتبال انگیزه اتهامات علیه خودش را رد کرد.
کرام الدین کریم رییس تعلیق شده فدراسیون فوتبال، اتهامات تجاوز جنسی به دختران فوتبالیست را توطیه دانست.
آقای کریم مدعی است که هیچ مدارکی در این مورد وجود ندارد، تنها شماری از افراد ناشناخته برای بدنام کردن وی در فدراسیون فوتبال دست به این کار زده اند.

رییس تعلیق شده فدراسیون فوتبال می‌گوید: "یک نهاد بسیار موفق که واقعاً در افغانستان کارهای ارزنده و خوبی را انجام داده بود با این کشمکش های داخلی و اتهامات ضربه زیادی را خواهد خورد و ضربه زیادی خورده هم از لحاظ شخصیتی و حیثیتی برای ما خیلی جبران ناپذیر است این موضوع و هم برای فوتبال افغانستان".

آقای کریم همچنان می‌گوید: دخترانی اتهامات را وارد کرده اند که می‌خواهند از کشور های اروپایی پناهندگی بگیرند.
وی می‌افزاید: "هر کس می‌تواند بیآید ادعا بکند که من در یک جای مخفی هستم و چهره‌ام را بخاطر مشکلات امنیتی افشا کرده نمی‌توانم مگر در ترکیه بند ماندیم و می‌خواهم پناهنده اروپا شوم، من را با تفنگچه بر فرقم زده اند، عجب منطقی، عجب ادعا و عجب سریالی است".
ادعای آزار و اذیت جنسی بر دختران فوتبالیست، نخستین بار از سوی خالده پوپل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بانوان کشور در مصاحبه با روزنامه ی گاردین مطرح شد.

اکنون افزون بر تعلیق وظیفه پنج عضو فدراسیون فوتبال به شمول رئیس این نهاد از سوی دادستانی کل پنج تن دیگر آنان نیز مشمول کرام الدین کریم ممنوع الخروج شده اند.
گفتنی است که وظیفهۀ کرام الدین کریم از سوی فیفا نیز به حالت تعلیق قرار گرفته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریم
دختران فوتبال
نظرات بینندگان:

>>>   بعضي هاي شان بخاطر اخذ پناهندگي خود را همجنس گرا، عيسوي، ك.. ني ك... سي و غيره معرفي ميكنند تا پناهندگي شان پذيرفته شود. اگر واقعا اتهامات شان بالاي كريم واقعي است چرا رفته از خارج ادعا دارند؟ مگر وقتي كه در داخل بودند همين دولت وجود نداشت؟ دانسته ميشود يا دسيسه بخاطر كرسي فوتبال است ويا بخاطر اخذ پناهندگي بعضي اشخاص تهمت گر.
مرزا عادل

>>>   آن پس خانه رابرای چی ساخته بودی ؟؟؟

>>>   تا نباشد چیزیکی مردم نگویند چیزها !
از شما شروفساد هیچ تردیدی نیست که این مفسدات را مرتکب شده اید

>>>   من ۵ سال پیش شنیده بودم که کرام الدین کریم در دفتر ریاست فدارسیون فوتبال اتاق جداگانه دارای تخت خواب دارد که بسیار مجهز است و بعضی دختران فوتبالیست را در آنجا زنا میکند و شنیده بودم بعضی دخترها کارخراب هستند و کریم هم بسیار دیکتاتور و شهوتران است ولی حالا میشنویم که اکثر بازیکنان دختر را در تگنا قرار میداده و بر آنها تجاوز هم میکرده.
از چنین آدمهای بیغیرت و بی فرهنگ هر کاری ساخته است و بر مردم مسلمان افغانستان شرم است که یک شخص برای چوکی دولت چنین سماجت کند تا مثل یک ملکیت شخصی آنرا ابزاری برای چنین فجایا بر اولاد عام مردم استعمال کند.
چمران دره صوفی

>>>   این که چقدر حقیقت است و یا ادعایی ناخق است این به تدریج معلوم خواهد شد ولی این را باید همه بداند که کرام الین از جمله بداخلاق تیرین و کثیف ترین انسان است کرام نه تنها به دختران فوتبالیست تجاوز جنسی کرده بلکه هزاران فجایع دیگر نیز انجام داده است و در دوره سیاه دهه هفتاد وقتیکه کرام الین ریس یکی از ریاست های امنیت بود بالای کارمندان همان ریاست تجاوز می‌کرد که اولین قربانی آن هم وطن پنجشیری اش بود که خانم بسیار مقبول بود و شوهر خود را در دوران حکومت داکتر نجیب الله از دست داده بود و خودش کارمند اداره مربوطه کرام بود که بعد خود را از این ریاست به یکی از ریاست های دیگر تبدیل نمود و چندین کارمند خانم مورد تجاوز جنسی این وحشی قرار گرفته بود در آن زمان حکومت فرعونی بود کسی آواز خود را بلند کرده نمیتوانست ولی همان خانم‌ها باید همت نماید و در مقابل این زنا کار عرایض خود را پیش نماید و تاحد امکان ما هم شواهد را پیدا خواهیم کرد تا این زانی به سزای اعمال خود رسیده و دیگران عبرت گیرد. از کارمندان اداره امنیت وقت کسانیکه تحت تجاوز این جناور قرار گرفته بودند لطفاً عرایض خود را به سارنوالی تسلیم نماید و از حقوق خود دفاع نماید و در مقابل خداوند قانون خداوند دیًن خود را ادا نماید.

>>>   اقای کریم خوب دختران را خو کاری شا ن را کردی به بهانه سپورت نوش جانت

>>>   اصل قضیه از کجا شروع شد؟
در مسابقه قبلی دختران افغان که اکثر اعضای تیم آن در کشور های خارجی رندگی میکردند و با همان لباس که در تیم های خارجی بازی میکردند،در تیم ملی افغانستان بازی کردند و نوعیت لباس و پوشش آنها مورد انتقاد یک تعداد طالب پرستان در افغانستان واقع شد.
فدراسیون فتبال افغانستان بخاطری که جلو انتقاد طالب پرستان را گرفته باشد.در مسابقات آسیای میانه اعضای جدید تیم فتبال با پوشش به اصطلاح اسلامی و حجاب و طالبی فرستاده شدند.
در مسابقه در مقابل یکی از تیم های آسیای میانه.تیم افغانستان بیست در مقابل صفر باخت.
مسؤلین بخش فتبال رنان و ترینر آن در مقابل سوال ژورنالستان که چرا با این نتیجه زیاد تیم افغانستان باخت،جواب دادند که خیر است.همین که تیم ما در مسابقات شرکت میکند،خودش یک جرأت و شهامت دختران فوتبالست ما را نشان میدهد و غیره.
اما زمانی که من در همین سایت انتقاد کردم که تیم افغانستان در هر چهار دقیقه یک گول خورد و این بد ترین ریکارد باخت یک تیم فتبال در جهان است که بنام افغانها ختم میشود و این ریکارد تکرار شدنی نیست،یکدم متوجه شدند که ما چه کار بدی کردم که بدون آمادگی و بدون شناخت نوعیت بازی جریف ما.داخل مسابقه شدیم و به این نتیجه بد با ختیم،در نتیجه گناه را به گردن رییس فدراسیون فتبال انداختند.
گناه او هم است که چرا بدون در نظر داشت توانایی یک تیم،در مسابقات فتبال اشتراک کردند.
آیا خبر دارید که در جهان درصد کشور است و ازین درصد کشور چند عدد آنها تیم فتبال دارند؟
شاید آنها به مراتب از تیم فتبال رنان افغانستان خوب بازی کنند،اما میدانند که توانایی آنها کمتر از آن چیزی است که آنها توقع دارند.
بنأ فدراسیون فتبال شاید در سؤ استفاده جنسی از دختران تیم فتبال متهم نباشد،اما بدون آمادگی در مسابقات اشنراک کردن،ضعف آنها را در مقابل مسؤلیت شان نشان میدهد.
عین همین اشتباه را چند روز پیش اشرف غنی با انتخاب دو خانم منحیث سفیر افغانستان و نماینده ملل متحد در امریکا ،مرتکب شد.
درینمورد من نوشتم که اگر فکر میکنی که تث با این کارت به دونالد ترامپ واسطه میشوی که ترا بار دیگر رییس جمهور مقرر کند،اشتباه میکنی.زیرا این اشخاصی را که تو مقرر کردی،کسی آنها را منحیث ظرف شوی در آشپزخانه قصر سفید نمیگیرد.زیرا نه قد و قامتی دارند و نه هم قواره یی.
فردایش بخاطر آن که نزد مردم افغانستان .....معرفی نشود،بکدم یازده خانم را منحیث معاونان نواحی شهر کابل معرفی کرد.
شما نمیتوانید با این کار های خویش اشتباهات تان را از بین ببرید.
کوشش کنید یک اندازه چشم های خود را باز کنید و ببینید که در جهان چه میگذرد.
فقط مثل قاری های قرآن واری مشغول خواندن (الپ) خودتان هستید.

>>>   دوست های گرامی!
در فساد اخلاقی ومفسد بودن کرام بی دین هیچ شک وشبه نیست او از سالهای متمادی بدینسو واز زمان تاجکستان ودوره های مقاومت به فحاشی وول گردی مشهور است ازینرو بعید نیست که بالای فوتبالیستها هم تجاوز کرده باشدمیشود تنها در همین مورد توطیه باشد اما شواهد وقراین دال برین است که هر عمل نا مشروع از کرام یا کریم میتواند سر بزند وراست باشد
مولانا قربان

>>>   كي ميگه دوغ من ترش است كي ميگه بلي من اين كار را كردم معلومدار كه ادم از خود دفاع ميكنه

>>>   کریم شاید پول پرست باشد شاید در چور و چپاول وغارت دست داشته باشد .اما این از جانب اشخاص بیشرف مرتجع را اندازی شده مطمين باشد. دختری قيرتي رفته خارج .حالا آن کشور میخواسته اخراج اش حالا کس نمی فهمد که چه اتفاقی افتاده بعداز چند ماه صدایش را بلند نموده که بمن تجاوز شده ای لعنت خدا بر تو.داستان های که این ها سر هم نمودند اگر خیلی به آن دقت بکنید همه اش گفته از دنبال من آن اتاق تاریک .ومن درخواست پول نموده بودم بعدش کریم آمد پهلوی من روی موبل نشت اما هیچ وقت وقت نگفتن که به ما تجاوز شده فقط گفتن که من را با مشت زد دماغ من خون شد اگر کمی عاقل باشيد از قصه های آن ها مشخص میشود که این یک توطيه است
(ولی محمد خوست

>>>   نوش جان نوش جان عجب مال هم است با ان يخن باز و پتلونك تنگش

>>>   يارا چي بگوييم ؟ هرچه بگوييم يا كريم خان خفه ميشه يا خالده جان خفه ميشه پس بهتر است چيزي نگوييم چون نميخواهيم كسي خفه شود. ولي يك يك سوال از هردوي تان داريم. اول از خالده جان : راه هاي زياد ديگر بخاطر اخذ پناهندگي وجود داشت چرا با اين ماجرا خود را مفعول معرفي كردي؟ ميتوانستي ادعا كني كه ليس بين استي پناهندگي را هم ميگرفتي و رسانه اي هم نميشد.
از كريم خان ميپرسيم: توپ باز را خو توپ باز استي ولي تو خو استاد فوتبال بودي پس چرا واليبال كردي؟

>>>   آیا کدام افغان با غیرت را می شناسید که در چنین موقعیتی واقعا جرم خود را پذیرفته باشد؟ مردهای افغان از طفولیت یاد میگیرند تا هرگونه کار منفی را به گردن نگیرند به شمول سیاستمداران و وکیلان و وزیرا ما. این آقا هم از دیگران فرق ندارد. بدتر از همه این آغای میرزا عادل همه مثل اینکه از همه چیز خبر دارد پناهندگی را بهانه میسازد. بدبختی در کشور ما همین است از حادثه خبر نداریم و هوایی تحلیل میکنیم و نظر میدهیم. واقعا خجالت اور است.
وحید دانشجو

>>>   دردولت های غنی وکرزی دسیسه های ناموسی بخاطر کرسی ها زیاد شده خصوصن علیه تاجیک ها در وزارت دفاع هم دروقت... مشابه این دسیسه دسایس بخاطر برطرفی ...ازهمین تاکتیک کاگرفته .. اول برطرف بعد تحقیق درتحقیق بیگناه شناخته شد.ولی چوکی رفت..ولی اگر پشتون این عمل را اجراکرد برطرف نشد درجایش ابقاشد.باوجود افشاشدن ورسوایی ها.حتا وزرای پشتون بسیار بدترازین. اما ..هیپچ..

>>>   خراب کاری کردی حالا می گوئی نکردم دروغ گوی از قواریت معلوم است که بسیار بی سور هستی.
خالده پوپل بی چاره دروغ نمی گوید

>>>   من نه با کریم و نه با خالده قرابت و یا اشنایی ندارم در مورد انجام زنا که شده یا نه شده یزی گفتنی ندارم الغیب عندالله اما به ذهن من این سوال موجود است وقتیکه اگر به خالده و یا امثال ان تجاوزه جنسی از جانب کریم شده بود چرا خاموش بودند که خاموشی عین رضایت است که شاید به رضایت طرفین چندین بار صورت گرفته باشد هر صورت این نوع ادعا ها در خارج از افغانستان در امریکا و اروپا رایج است ه علیه اشخاص با نفوذ در مواقع احساس و خاص و به یک هدف خاص مطرحه میگردد اما در کشور ما که یک کشور اسلامی است اثبات چنین ادعا ها خیلی دشوار است زیرا در قانون اسلامی برای اثبات زنان چهار شاهد ضروریست و شاهدان هم طور شاهدت دهند که خود شان در ان صحنه حاضر بودند که میل چوب به سرمه دان داخل گردیده بود و انها انرا بچشم خود دیدند از هم میگویم که الغیب عندالله.

>>>   برادران ! آب از سر چشمه گِل آلود است، شما در این حکومت و نظام فاسد که زیر بنای فرهنگی آن دست آمریکا، اروپا و اسرایل است و مرد شماره یک آن یک تربیت شده و بزرگ شده فرهنگ غرب اند،این فرهنگ هرچه از قله به پایین آن سرازیر می شود گِل آودتر می گردد، امروز مع الاسف در تمتم ادارات و حتی وزارت خانه های ما و حتی در اردوی ملی فساد و تجاوز به زنان و دختران وجود دارد و حالا شما تنها خبر یک نفر فاسد را شنیدید اینقدر داغون شدید و ابراز احساسات می کنید( کریم ) مشت نمونۀ خروار است،و اینکه او یک پنجشیری می باشد، مزید بر علت اند، من هرگز برادران و خواهران تاجیکم را متهم به فساد جنسی نمی کنم آما می توانم بگویم : این قوممقادار عیاش است، نمونه آن در سفارت خانه ها و قونسلگریها در اقصا نقاط جهان اند، که اکثر خانم ها و دختران کارمند در این سازمان ها تاجیک تبار است، آنها در این سازمان ها چنان بی حجاب اند که حتی پیر مرد 80 ساله با دیدن چنین زنان و دختران با آن وضعیت زننده به حرکت می آید، بالاخره عزیز ! این قصه سر بسیار دراز دارد،کریم پریم را رهایش کن،از خدای کریم بخواه تا ریشه فساد را بکند آنگاه شاخ و برگش خود بخود می ریزد.

>>>   دوستان عزيز در مفسد بودن خالده و امثالهم هيچ جاي شك نيست ولي اين به اعتبار كشور و جايگاه ورزش كشور صدمه ميزند باييد خالده توسط پوليس انترپول به كشور باز گردانده شود و محاكمه شود تا درس عبرت به كساني باشد كه به عزت و شرف كشور بازي ميكنند.

>>>   من باورم نميشود در لبش هم مانده باشد شايد دسايسي در كار باشد.

>>>   ایشچی و گوشچی داشتیم حال ک....اوغانی هم پیدا شد.

>>>   کریم بی ناموس به ناموس و دختران هموطن رحم نکردی هر جنایتی در کشور فراموش خواهد شد مگر تجاوز به عنف و ناموس از ذهن و ضمیر مردم افغانستان فراموش نخواهد شد از ابتدا هم این تصور کردی که به فرض روزی مدعی پیدا شود این ادعا قابل اثبات نیست شما در چهره انسان ولی در واقع حیوان عیاش هستی و تا گلو از بیت المال غارت کردی و پارتی زدی و تنها از دنیا تجاوز به ناموس و زن و بچه مردم مانده بود این هم انجام دادی تو باید ده بار زنده سوزانده شوی !!!!!

>>>   اگر خود دختران جو ان افغان بی راه نباشند چرا به سپورت روی بیا ورند در کدام جای قران و کتاب اسلا م ذکر شده که دختر لنگ خود را در پیشروی همه نا محرم ها بلند بگرد و سپورت کند زیرا مامت همه فامیل هااند که دختران خود را به سپورت تشویق کند اگر من هم باشم بیبینم که دختر ان لنگ خود را بالا می کند شوق من هم می یاد

>>>   كرام پسر رحيم غلام بچه است ، عمر اين مردم در زمان شر و فساد هم به همين خوشگذراني ها و عياشي تير شده ، و حالا هم با شكم دهل مانندش صغير گائي ميكند. با وجوديكه مخالف طالبان هستم ولي دعاء نمائيد كه همان طالبان بقدرت برسند ، لااقل ملت از شر همين چند فاميل دزد، رهزن، بي ناموس و مزدور شرق و غرب نجات ميابند. و خدا كند كه اينبار همه اين مجرمين را غافل گير نموده و چانس فرار از كابل و شهر هاي بزرگ ديگر برايشان فراهم نشود، و تمام جائيداد منقول و غير منقول شانرا دوباره به ملت باز گردانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است