احضار رهبران و هیات صلح به حضور خلیلزاد در ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۵    ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ کد خبر: 156917 منبع: پرینت

شام روز گدشته، زلمی خلیلزاد، تعدادی از رهبران احزاب و سران حکومت را در ارگ احضار کرده و آنان را در جریان گفتگوهای صلح و سفرهای اخیرش بصورت مختصر قرار داد.

در این دیدار،جنرال دوستم، سرور دانش، داکتر عبدالله، اعضای تیم مذاکره کننده حکومت با طالبان و شماری از شخصیت‌های ملی و رهبران احزاب سیاسی حضور داشتند.

داکتر خلیلزاد کلیاتی از سفرش را به کشورهای منطقه، هند، چین و امارات متحده عربی ارایه کرده، گفت که هدف سفرش به کشورهای منطقه ایجاد اجماع منطقوی به منظور آغاز پروسه صلح بود و پس از سفر به کابل، به این سفرها ادامه خواهد داد. همچنان موصوف در این دیدار به پرسش های مطرح شده از سوی اشتراک کنندگان، پاسخ ارایه نمود.

سپس اشرف غنی صحبت کرد و از تلاش‌های داکتر خلیلزاد در راستای آغاز مذاکرات صلح با طالبان ستایش نموده، گفت که در افغانستان اجماع کامل برای آوردن صلح وجود دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   خلیلزاد خودش طالب امريکا است

>>>   عامل اصلی جنگ افغانستان آمریکا و نوکران آمریکا نظیز خلیل زاد، کرزی، اشرف و طالبان و القاعده است.

>>>   خلیلزاد امریکایی گشت و گذار سفرهای انتخابات ریاست جمهوری را انجام میدهد تا تکت امریکایی را بسازد و این گفتگوهای صلح شاه زل نمایشی است و به احتمال چرقه ای هم برای صلح باز شود اما زیاد قوت ندارد.

>>>   خلیلزاد اشتباه کرد در افغانستان چند صدایی وجود دارد حتی در دولت عده ای میخواهند با طالبان صلح کنند و حتز به کشورهای منطقه و آمریکا پیغام میدهند شما پیشقدم مذاکره افغانستان با طالبان شوید و عده ای دیگر نمیخواهند این دو گروه اول باید تصمیم نهاییشان را بگیرند که واقعا صلح میخواهند یا جنگ اگر جوابشان صلح بود آنگاه مذاکره کنند و اگر نه دیگر حرفی از صلح نزنند نه با کشورهاب منطقه نه با آمریکا

>>>   لغمان وطن ماست به رفتن چه حاجت است
خليلزاد را وطن لغمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است