حمدالله محب موقتا سرپرست وزارت داخله شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۷/۱۱/۱ کد خبر: 156991 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی به وزارت داخله رفت و حمدالله محب مشاور امنیت ملی را تا تعیین شدن وزیر جدید داخله به عنوان سرپرست این وزارت منصوب کرد.

غنی با تایید کارکرد امرالله صالح گفت: روندی که در دورۀ مدیریت امرالله صالح آغاز شده بود، ادامه یابد و تصامیم از فرد محوری به نهاد محوری باید مبدل شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   حمدالله محب جامع الکمالات است

>>>   کله پز برخاست جایش ...نشست دلقک بازی های ارگ است بخاطر انتخابات پیشرو یکی را تقدیر نامه از کار کرد خوبش میدهد در جمع احتیاط اارگ قرار میدهد و دیگری را میاورد و پس از کمتر از یکماه انرا بزیر بال خود گرفته معاون اش میسازد و حال دیگری را سرپرست موقعت تعین کرده با استفاده ازین چوکی زود گذر بخاطر رای گیری برای خودش کی را در این پست سرپرستی موقت زارت داخله تعین خواهد کرد کار و مبارزه بخاطر تامین امنیت کشور و مردم نزد اقای اشرف غنی احمدزی معنا و مفهوم ندارد دوام سلطنت خودش از هم چیز مهمتر و با ارزش تر است .

>>>   عجب دولت است تمام غیر مسلکی ها را در پست های کلیدی تعین می نمایند

>>>   عجب قحط الرجال در اين وطن است. همان مهره هاي تكراري جا بجا ميشوند. حمدالله محب هم براي هر درد دوا است. از ارگ به سفارت امريكا فرستاده شد، بعدن ريس شوراي امنيت و حالا سرپرست وزارت داخله. ديده ميشود كه در سفرهاي خود همراي وزراي خارجه ديد و بازديد دارد. يعنيكه كإرهاي وزارت خارجه را نيز پيش ميبرد. موسسات تحصيلي انگلستان بلا ميكنند، انسانهاي جامع الكمالات تربيه ميكنند. در حقيقت چند نَفَر محدود مثل محب ، خپلواك ، رحيمي و مستور به رهبري ع و غ. براي اداره أمور افغانستان كفايت ميكنند. ديگران خو قابل اعتماد نيستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است