محب و استانکزی بجای ربانی با سفرای خارجی در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۴    ۱۳۹۷/۱۱/۱ کد خبر: 156993 منبع: پرینت

حمدالله محب مشاور امنیت ملی و محمد معصوم استانکزی رییس امنیت با سفرای پنج کشور در کابل ملاقات کردند.

محب و استانکزی در قصر دلکشا با سفرای چین، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قرقیزستان مقیم کابل، پیرامون مبارزه مشترک علیه تروریزم و تقویت همکاری های منطقه ای بحث و‌ تبادل نظر نمودند.

دیدار با سفرای کشورهای خارجی وظیفه وزارتخارجه است اما چرا بدون هماهنگی با وزارتخارجه این ملاقات ها صورت گرفته است، کسی پاسخگو نیست.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
استانکزی
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   توصیه به وزیر محترم خارجه
هر گاه جناب محترم شما مخالف پالیسی های حکومت در قسمت اوردن صلح هستید و از سیاست ها و پالیسی های دولت تایید نمی کنید .و صاحب نظریات بخصوص خود درین زمینه می باشید پس شریفانه ازین نظام کنار بروید .
علت اینکه به جای شما ریس شورای امنیت و ریس امنیت در ملاقات ها با نمایندگان سیاسی خارجی حضور دارند همین علت عدم اعتماد دولت بالای شماست .
اینطور نمی شود که وزیر خارجه یک دولت مخالف سیاست های ریس جمهورش باشد .در تمام دنیا معمول است که درین گونه موارد وزرا شریفانه استعفا میدهند .

>>>   مبارک،مبارک،به خروار و به چارک:
بعد از هژده سال اشرف غنی موفق شد که به بهانه انتخابات ریاست جمهوری،هم ریاست جمهوری،هم وزارت دفاع،هم وزارت داخله و هم امنیت ملی و هم وزارت خارجه و هم کمیسیون انتخابات و هم مجلس سنا را به تسلط قوم پشتون در آورد.
حمد الله محب بجای امرالله صالح سرپرست وزارت داخله مقرر شد.

امریکا در جنجال تعطیلی دولت خود است.این که سفارت امریکا و قوماندان آیساف در کابل،در انتخابات از کی پشتیبانی میکند،معلوم نیست.اما فکر میکنم غالباً از حکومت دفاع خواهد کرد.
بدینترتیب تاجک ها و هزاره ها و ازبک ها،چانسی در انتخابات ندارند.
امرالله صالح نیز شاید مثل دوستم،جند روزی معاون رییس جمهور باشد و بعداً به یک بهانه یی او نیز پس خواهد شد و اشرف غنی میماند و دانش و اسدالله خالد و حمدالله محب و استانکزی.
بدینصورت فاتحه قوم تاجک و هزاره و ازبک را در انتخابات بخوانید.
دانش نیز مثل یک نمونه و آدم بی صلاحیت در کرسی معاونیت ریاست جمهوری خواهد بود.
وزارت داخله نیز نظر به قوانین وضع شده توسط امرالله صالح،به یک ریاست امنیت دیگر تبدیل شده است که هیچ کس و هیچ ژورنالستی نمیداند که در آن چه میگذرد و کی در کجا مقرر شده است و کی بر طرف شده است و آیا کدام نفر از تاجک ها و هزاره ها و ازبک ها در آن صاحب منصب هستند و یا این که تمام جنرالان پشتون ها هستند و تمام سربازان تاجک و هزاره و ازبک و دو دسته به صاحب منصبان پشتون سلامی میزنند و صاحب منصبان به آنان خواهند گفت:او بچه! اینجا بیا!دستمال را بگیر و بوت هایم را پاک کن؛

>>>   ربانی سر پیاز کون پیاز چی کاره او بیچاره گپ زدن خوده یاد نداره یک مجبوریت است که به صفت وزیر خارجه قبول شده ورنه یک ادم لوبالی لوفر فرزند یک جنایتکار و غاصب
رحمانی از کانادا

>>>   چون افغانستان است وقانونش با سایر کشورهافرق دارد به علاوه ربانی معاونت غنی را قبول نکرده حقش است که کنار زده شود وبجایش استا نکزی با با سفرا ی کشور های خارجی در یک میز مذاکره بنیشند و مذاکره کند و افغانستان را دو دستی تسلیم اربابانش بکند ....
میر ویس کابل

>>>   حتماً ديدار خاص امنيتي داشته اند.

>>>   از‌کدام‌ظرفیت در‌وزارت خارجه این چنین توقع را دارید عیاش ترین و بی سواد ترین مردم در وزارت خارجه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است