عطا از تیم اتمر قهر کرده است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۳    ۱۳۹۷/۱۱/۶ کد خبر: 157095 منبع: پرینت

در خانه قانونی صاحب مهمانی بود و همه اعضای تیم اتمر حضور داشتند. در محفل کرزی نیامده بود.

ناوقت های شب قانونی صاحب با کرزی تماس گرفت و سلام های اغضای مجلس را به کرزی رسانید.
در جریان صحبت های قانونی با کرزی سیدمنصور نادری به شوخی‌ به قانونی صاحب گفت که به کرزی بگو که صدراعظم ‌صاحب چرا از ما دوری میکنی. اما قانونی بدون نام بردن از نام صدراعظمی پیام سید منصور آغا را به کرزی رساند.

وقتی تماس تلفنی قانونی صاحب با کرزی تمام شد قانونی صاحب رو‌ به سید منصور آغا کرده و گفت که صدراعظم کسی دیگری خواهد بود نه کرزی صاحب. اما سید منصور آغا فوراً پاسخ داد که نه، اتمر صاحب در پیش روی خودم مقام صدراعظمی را به کرزی صاحب وعده نموده اند.

با ختم صحبت های این سید منصور آغا و قانونی صاحب، همه اعضای محفل در خاموشی فرو رفتند زیرا متوجه شدند که اتمر صدارت‌ را هم به کرزی و هم به استاد عطا وعده نموده است.

استاد عطا که از اول محفل نیز جیگرخون به نظر میرسید بعد از اینکه فهمید نام کرزی در لdست اصلی کاندیدان صدراعظمی است ناراحت شده و قبل از همه خانه قانونی صاحب را ترک کرد.

عبدالله دانش
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطا
اتمر
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر ....هستید؟
کرزی ریاست جمهوری را قبول ندارد و میگوید که نظر به قانون اساسی یک رییس جمهور اضافه از دو دوره اجازه ریاست جمهوری را ندارد .
حالا می آید و در زیر دست اتمر و قانونی و محقق صدر اعظم میشود و برایشان سلامی میزند.
آیا کرزی را خیال داکتر عبدالله کردید؟
کرزی زیاد تر طرفدار موفقعیت داکتر عبدالله در انتخابات است و آنهم بخاطر آن که برادر زاده اش که معین وزارت خارجه بود،صدراعظم مقرر شود و بدینصورت نام خانواده کرزی در دولت باقی بماند که بعد از ده پانزده سال نوبت پسر خودش برسد.
اما حالا که مذاکرات صلح با طالبان پیش رفته است و امکان تشکیل دولت موقت و یا تسلیمی دولت به طالبان میرود،خود کرزی پریشان است که سرنوشت خود او چه خواهد شد؟
آیا اگر درکابل باشد،به سرنوشت داکتر نجیب دچار نشود و اگر از افغانستان برآید،کجا برود؟

>>>   عطامحمد، چور، همیشه در فکر چور وقدرت است.
باشنده بلخ.

>>>   قصه همه شان انشالله و تعالی که مفت می شود به توکل خدا یک دولت موقعت بو جود خو اهد امد و همه اتباع کشور در دولت اینده به شمول طالب ها سهم خو اهد داشت نه اینکه 400 نر که درطول 18 سال در قدرت بو دند و در اینده هم خو اهد بود دل تان جمع باشد از این بازدیت ها و مهمانی های در منزل یک دیگر خو د رابازی ندهید

>>>   اینها پشت چوکی کباب و تراب اند

>>>   جزاي قروت آب داغ ، اين دسته نا بكار سالها بنام اسلام و جهاد مردم را تباه كرده و جيب هاي خود را پر كردند ، و حالا در آخر عمر از خوف رفتن مال شان دست به دوستي و اتحاد با كمونستان ديروز دراز كردند، و دوستان قديم را از عقب خنجر زدند. كاسه حريس هميشه چپه است ، اكثر اين مسلمان نما هاي كور دل هم توي ميماند و هم از خيرات.
براي عطاء شايد از تسليم شدن به اتمر ، اتحادش با طالب خوبتر ميبود، لااقل صفت مسلماني و جهاد برايش ميماند
از خداوند خواهانم كه همه اين دزدان ملي را رسواي دنيا و آخرت نمايد، خون شهداء را أشخاص پليد مانند قانوني يكبار در بن معامله كردند و حالا با اتحاد شان با اتمر، تا چند روز قبل اتمر را متهم به ريختن خون مردم شمال و حذف چهره هاي اسلامي ميكردند، مگر حالا اتمر مدافع مقاومت گران شده است ، ...به اسماعيل خان ، قانوني، عطاء بسم الله، سياف ، سباؤون حزبي ، خداوند مال تانرا براي ملت ميراث بماند.

>>>   م الله همسخن
اگر فارسی زیاد بد تان می آید، فارسی را از دیوان ختک و رحمان بابا بیرون کنید بعد ببینید در گنجینه‌های ادبی تان چه باقی می‌ماند!

>>>   از اول معلوم است
بیژ بلقو

>>>   استاد عطا که شخص باخبر و بادرایت در واقعات تلخ و معامله گریهای دو تابعته ها بودند و توقع میرفت که در این انتخابات نقش کلیدی را داشته باشد ولی با تأسف که آله دست اتمر قرار گرفت. فرق میان اتمر و استاد زمین و آسمان است:
-استاد یک مجاهد و اتمر یک خادیست است.
-استاد به صفحات شمال خدمت بزرگی نموده است ولی اتمر به جز شراندازی و سرمایه ملت را دزدیدن دیگر کاری نکرده است.
-استاد بچه این مملکت است ولی اتمر خاین ملی است
-استاد به میلیونها طرفدار دارد ولی اتمر ده نفر طرفدار هم ندارد.
-اتمر افغانستان را به پاکستان انگلیس و اروسیه قبل از قبل فروخته است ولی استاد برای مردمش ارامش و آسایش آورده است.
......
بنا از استاد عطا خواهشمندیم که نگذارید این خادیست کامیاب شود پشیمان خواهید شد پشیمان خواهیدشد.
اتمر پست است و تمام تانرا تباه و برباد میکند.
گزار

>>>   قانونی معامله گر ، جبون و ترسو که به یک معاونیت پوشالی ، بدون صلاحیت و نمایشی دل خوش کرده و بازهم سرنوشت تاجیکان ، جهاد ومقاومت را با یک ملحد به گفته خودشان به معامله گرفته ، هنوز انتخابات خیالی برگزار نا شده خواب قروت می بیند ، ولی آقای قانونی بداند که ملت هوشیارشده و آگاهی سیاسی یافته است ، به هرمعامله گر و جبونی رای نخواهند داد ، همینطور خواب دیده برو ، روزی شود که باز پا بفراربگذاری ولی اینبار آن شیرمرد نیست که در پناهش بخزی وزبان چربی کنی.
کابلی

>>>   عطا چور را کسی ... پاده نمیگیرد چی ماند به صدراعظمی عطا یک ... و قمار باز چیزی دیگری نیست عطا را بگذارید که بچه ها را برقصاند وبس.

>>>   درهمین روزهای نزدیک مردم افغانستان شاهد خواهد بود که تیم انتخاباتی حنیف اتمر به سرنوشت اتلاف بزرگ ملی مبتلا خواهد شد و هرکس اهسته اهسته این اتلاف نامیمون را ترک خواهد کرد
قنبرعلی از دایکندی

>>>   گاو پیر کنجاره خو می بیند.

>>>   امپراطور جعلی و مصنوعی شمال به راستی به قطی پیپسی مبدل شد
پیرام قل از شبرغان

>>>   Siawash Balkhi
جناب رییس 👈👈👈👈
آیا قاتلان ۴۵۰۰۰ سربازان کشور همان ۹۰ در صد گوینده گان یک زبان نبودند که جوقه جوقه به عنواین مختلف از زندان ها رها شوند؟؟؟؟؟؟؟

>>>   این یکجا شدن به خاطر منافع شخصی است نه به خاطر ارمان وبرنامه منافع شخصی امکان ندارد که همه تامین گردد بناء مخالفت ونفاق وجدا شدن حتمی است مردم با ید به برنامه رای بد هند فارسی وپشتو را فراموش کنند در غیر ان در پنج سال دیگر دولت بدتر از گذشته خواهند داشت.

>>>   پیچاره عطا درزیر سایه اتمر

>>>   حاکم کل از قبل تعیین شده.فقط هر سال موقع انتخابات که میشه فلم بازی ها شروع می شه.یکی بخاطر راه گم کردن ذهن مردم از سمت اش استعفا ميده دیگری می افته به چاپلوسی ودست و پاچه شدن.تا روز ادامه دارد که خر از گیل بگذرد .هر سال طرح ها و روشهای متفاوت را به راه می اندازند.این سه تا قوم تا که این کشور به همین حالت است همیشه باید نوکر باقی بماند.حالا کاری نداریم که قومی سلطه همیشه در قدرت بماند .اما چیزی که خیلی مهم است این است که مدیریت خوب وقانون عدالت همیشه یکسان باشد باز هم مشکلی وجود ندارد.اگر قبیله گرای.قوم پرستی.ودیگر نژاد ها را دست گرفته شود دیگر هیچ فایده ای ندارد دوباره بر می گردیم به همان دوران پیش از سالهای57 .دوباره مردم بفکر کودتا نمودند.وسرنگون نمودند حکومت آماده میشوند.بهتر این است که تصمیم درست گرفته شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است