اخراج پناهجویان از سویدن به ننگرهار متوقف شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۵    ۱۳۹۷/۱۱/۶ کد خبر: 157099 منبع: پرینت

اداره مهاجرت کشور سویدن بعد از بررسی وضعیت أفغانستان اعلام داشت که اخراج پناهجویان به ولایت ننگرهار متوقف خواهد شد. وضعیت امنیتی در این ولایت به اندازه‌ای بد است که می‌تواند خطری برای تمام افراد باشد.

به گزارش رادیو فارسی سویدن، رییس حقوقی اداره مهاجرت سویدن، فریدریک بییر، به رادیوی سویدن می‌گوید: «ما می‌بینیم که تشنج‌ها به اندازه‌ای افزایش یافته که افراد غیرنظامی را نیز در دچار خطر می‌کند».

به دلیل وضعیت ناآرام در ولایت ننگرهار، پناهجویانی که از این ولایت می‌آیند امکان دریافت اقامت در سویدن را دارند. در عین حال فریدریک بییر اضافه می‌کند که اداره مهاجرت امکان مهاجرت داخلی و یا هم زندگی در یکی از ولایات امن افغانستان را نیز در نظر می‌گیرد و احتمال آن وجود دارد که پناهجویان از ولایت ننگرهار به ولایت کابل اخراج شوند.

اداره مهاجرت سویدن جانب احتیاط را در نظر می‌گیرد و بیان می‌دارد که این تصمیم تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند و شانس پناهجو را برای دریافت اقامت افزایش می‌دهد، ولی تا هنوز احتمال آن وجود دارد که فرد به کابل اخراج شود.

پناهجویانی که از ولایت ننگرهار میایند و حکم اخراج دارند، امکان آن را دارند که خواهان متوقف‌شدن اخراج خود شوند. ممکن است در پرونده برخی از پناهجویان تغییر ایجاد شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهجویان
سویدن
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت خدا به همه كفار داخلي و خارجي ، خانه مردم را خراب ميكنيد و در ملك هاي خود هم برايشان اجازه مؤقت بود و باش نميدهيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است