ویزاهای پاکستان بصورت آزاد در بازار به فروش می رسد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ کد خبر: 157200 منبع: پرینت

پاكستان چندی پيش خدمات ويزه الكترونيكى (أخذ ويزه از طريق اینترنت) را براى بيش از صد كشور دنيا جواز داد با آنهم مشكلات ويزه در افغانستان هنوز هم پا بر جا مانده است.

به گزارش ودصم، كابل، بلخ و ننگرهار از جمله ولاياتی هستند كه از مشكلات در أخذ و فروش غير مسوولانه ويزه پاكستان همواره مورد انتقاد باشندگان آن قرار دارند. باشندگان ولايت كابل از فروش ويزه پاكستان از ٢٠٠ تا ٣٠٠ دالر خبر ميدهند.

درخواست گنندگان براى ويزه پاكستان ميگويند كه آن ها ساعت ها و حتا روز ها براى اخد ويزه در صف ها انتظار ميكشند و بعضا باوجود زحمات زياد درخواست شان از طرف سفارت رد ميشود.
در بعضى حالات درخواست كنندگان مورد لت و كوب پوليس نيز قرار ميگيرند.

نصرت الله رحيمى معاون سخنگوى وزارت أمور داخله از بازداشت ١٠ تن در پيوند به اين قضيه خبر ميدهد، و از نظارت جدى پوليس به اين قضيه اطمينان داد.
فقر ، بيكارى ،نبود خدمات صحى معيارى و كمبود كاركنان صحى مسلكى در كشور باعث شده تا بسيارى مردم براى رفع مشكلات شان به هند و پاكستان سفر نمايند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ویزای پاکستان
ویزه
نظرات بینندگان:

>>>   التبر و من الهیچ و البیل و من التاوان.
عمران خان اعلان کرده است که سرحد تورخم و سپین بولدک بیست و چهار ساعت برای طالبان و پاکستانی هایی که از پاکستان به افغانستان میروند ،باز باشد،اما برای افغانهایی که از افغانستان به پاکستان می آیند،باید ویژه بگیرند و ویزه را نیز به بهانه های مختلف نمیدهند.

>>>   هر کسیکه برای تداوی مریضان شان به کشور چتلستان سفر کرده تا نزد داکتر نرسیده جیب های انها از جانب جیب زنهای پولیس پاکستان خالی گردیده و همچنان داکتران پاکستانی هم کمتر از پولیسان جیب زن پاکستان نیستند هزار مرتبه داکتران کشور خود ما در تداوی مریضان ما هم از نگاه پولی و هم از نگاه صحت یابی موثر تر و مفید تر است مبلغین جاسوسان پاکستان است که مردم ما را با فریب دادن شان بطرف پاکستان رهنمود میکنند و دلگرم میکنند رفتن به پاکستان بمعنای رفتن بطرف ویروس و گنده گی است .

>>>   اگر برای یک ماه در افغانستان قدرت داشتم همه ای دشمنان را از ....دارمیزدم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است