پاسخ قاطع پوتین به ترامپ... !!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۰    ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ کد خبر: 157233 منبع: پرینت

رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ اعلان کرد که امریکا از پیمان منع تولید موشک های هستوی میان برد که درزمان اتحاد شوری به امضآ رسیده بود به حالت تعلیق و بعدا خارج میگردد.

پوتین یک روز بعد بلادرنگ در یک جلسه امنیتی در مورد عملکرد یکجانبه امریکا و خروج اش از این پیمان گفت: "واکنش ما در زمینه قاطع و باالمقابل خواهد بود، اگر شرکای آمریکایی ما از این توافقنامه خارج میشوند و در پی توسعه و فعالیت تحقیقاتی در زمینه هستند، ما هم دقیقا از این پیمان خارج میشویم و در توسعه سایر سلاح های چنین کاری را خواهیم نمود."

وی ادامه داد گفت: "موضعگیری و موقعیت ما درزمینه بدون تغییر است؛ مسکو هیچ کسی را تهدید نمی کند، ولی ما با تمام امکانات برای آن پاسخ قاطع و باالمقابل داریم. ما حاضر هستیم همچون گذشته در مورد با درنظر داشت احترام طرفین بحث مذاکره نماییم ولی بدون اولتیماتوم. تمام گزینه ها بالای میز قرار دارد و درهای مذاکره و گفتگو هنوز باز است."

صاحب این قلم بدین نظر است ؛ هرگا این شاخ به شاخ شدن قدرت های جهان بازهم ادامه یابد، درحقیقت اثرات منفی و جبران ناپذیری در منطقه و جهان و خصوصا به کشور ما بجا خواهد گذاشت که در این بازی های جنون آمیز بازهم ما لگدمال خواهیم شد.

منبع: نووستی
برگردان بفارسی: عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
پوتین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است