بازجویی از اعضای کمیسیون انتخابات آغاز شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۰    ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ کد خبر: 157435 منبع: پرینت

سخنگوی دادستانی کل از آغاز روند بازجویی از اعضای پیشین کمیسیون های انتخاباتی خبر داد.

جمشید رسولی، اظهار داشت: کمیته موظف دادستانی در مورد بررسی اتهام های وارده بر اعضای پیشین کمیسیون‌های انتخاباتی، تحقیقات خود را به منظور اتخاذ تصمیم عادلانه در مورد آنها آغاز کرده است.

دادستانی مدعی شد که نهادهای کشفی و استخباراتی این کشور، اسنادی را در مورد سوء‌ استفاده از صلاحیت های وظیفه‌ای اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی در اختیار این نهاد قرار داده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون
دادستانی
نظرات بینندگان:

>>>   هر کسی راکه غنی میارد او یا دزد است یا تقلب کار اول باید از خود غنی تحقیق شود گرچی دیوانه چی تحقیق خواهد داد .

>>>   اگر یک مامور یا پیاده شعبه ی صد افغانی رشوت یا خیرات بگیرد زندادنی می شود. این خیانت کاران که هم به لک ها دالر ، طلا ... رشوت گرفتند و هم باعث از بین رفتن اعتماد مردم به انتخابات شدند باید به اشد مجازات برسند. ...

>>>   عمل نیک و اقدام نیک خداکند حارنوالی محترم قضایا را واقعبینانه بررسی نمایند واین خاینین و مفسدین اخلاقی و دوز های مافیایی را بهجزای اعمالشان برساند
قیام

>>>   جالب است، کمیسیون مجرم برای ملت نماینده تعیین می کند. و دولت هم قبول دارد. برای چنین دولت شرم است که به گفته ی خود شان کمیسیون دزد و فاسد است اما نماینده های که از طرف چنین کمیسیون انتصاب شده قانونی هستند.

>>>   بازیهای کشیف اشرف غنی احمدزی برای سرگرم نمودن مردم.

>>>   خداکند که بازجویی شان دقیق ,عادلانه,وبیطرفانه ,به نفع مردم وقانون باشد نه به اساس روابط وپول موضوع را سطحی گرفته وهمه را بیگناه قلمداد کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است