از دروغ های شاخدار غنی تا چرند گویی های محب
این طفلک بیسواد می گوید که طالبان بدون هدف می جنگند. مگر طالبان بر سر "آیس کریم" با غنی نمی جنگند؟ مگر امارت طالبان بر سر جسد انسانها و تباهی افغانستان بنا نیافت؟ مگر طالبان داعیه قبیلوی ندارند؟ 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۸    ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ کد خبر: 157458 منبع: پرینت

از دروغ های شاخدار غنی تا چرندگویی های محب، این طفلک بیسواد!

در کنفرانس امنیتی میونیخ غنی تلاش کرد که برای بقایش دروغ های شاخدار بزند تا جلوی کلید انتقال کلید ارگ توسط آمریکا و متحدین آن به طالبان را بگیرد. او هیچ طرح منطقی نه برای صلح داشت و نه استراتژی برای جنگ. او با دوغ های شاخدار دست آورد های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دولت سازی در تحت رهبری "خردمندانه!" خودش را تحویل جامعه جهانی داد. او خود را رییس جمهور انتخابی معرفی کرد.

او طالبان را یک گروه تروریستی معرفی کرد. این در حالی بود که در هر همایش جهانی طالبان را فرزندان اصیل و پاک افغانستان معرفی می کرد و جامعه جهانی را تشویق می کرد که با آنها بجای جنگ صلح کنند.
او به هیچ پرسشی پاسخ روشن داده نتوانست و داستان لیلی و مجنون را حکایت کرد.

حمدالله محب، این طفلک بیسواد که تخصص او دزدی و شبخون در حساب کار بران اینترنتی است و در انتخابات ۲۰۱۴ در این زمینه در تقلبات انتخاباتی و شبخون ها در حساب کاربران برای غنی خدمت کرد، او حالا بحیث مشاور امنیت ملی غنی ایفای وظیفه می کند و اکت سیاستمدار و کارشناس امنیت افغانستان را می کند. حتی زبان انگلیسی او هم یک زبان سیاسی و ادبی نیست، با زبان و ادبیات دزدان اینترنت که بیشتر در پشاور و یا نایجریان سکونت دارند صحبت می کند.
او کوچکترین معلوماتی در مسایل امنیتی، تروریزم و سیاست جهانی ندارد، شخص دوم محوری و مشاور امنیت ملی حکومت غنی در جلسه مونیخ بود.

چرندیات محیب این طفلک بیسواد آبروی حکومت منزوی و در حال زوال او را بیشتر برد.
این طفلک بیسواد می گوید که طالبان بدون هدف می جنگند. مگر طالبان بر سر "آیس کریم" با غنی نمی جنگند؟
مگر امارت طالبان بر سر جسد انسانها و تباهی افغانستان بنا نیافت؟
مگر طالبان داعیه قبیلوی ندارند؟
مگر طالبان بحیث لشکر اجیران پاکستان و تروریزم بین المللی ماموریت تبهکاری ندارند؟

این آقا محب تا دیروز در تحت تاثیر غنی طالبان را فرزندان اصیل افغان می نامید که برای داعیه عدالت خواهی می جنگند. اما حالا آنها را تروریستان بی داعیه می نامد.
تاسف به جامعه جهانی است که وقت شانرا برای شنیدن این چرندیات ضایع می سازند.

جامعه جهانی بجای شنیدن این چرندیات باید ماهیت جنگ افغانستان را درک کنند و توجه به دولت داران فاسد و بی لیاقت افغانستان کنند و هر چه زود تر از باتلاق افغانستان بیرون شده و خون فرزندان و پول مالیات دهندگان خویش را بیش از این قربانی و پاسداری از این گروه کوچک بی سواد نکنند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Ayenah
به لغو مذاکرات طالبان با قاتل خاشقچی ، دل خوش نکنید . هیچ چیزی را تغیر نمی دهد . طالبان حق ندارند ، یک جمله چه که حتا یک کلمه کمتر و بیشتر از خواست پاکستان را بر زبان برانند . پس ملاقات و همسویی پاکستان و عربستان کفایت می کند تا دست کم ده ها سال جنگ و بد بختی را در افغانستان ضمانت کند

>>>   وقتی ...های آقای غنی احمدزی و آقای محب را بشنوید این هاهیچ اماهنگی در گفتار خود ندارند ابن ها سیاستمداران .و دپلومات ها پاکستانی را در دهن خود بی همیت ودال خور فکرمیکنند درحالیکه پاکستانی ها آدم های بسیا ر مجرب در سیاست و دپلواس دارند بزرگترین راز موفیت آنها کشانیدن طلبان در سطح بین المللی است چه آنها با درایت کامل توانستتند که یک گروه جنایتکار به حیث یک گروه آزادی بخش برای مردم جهان معرفی کند و در مجامع بین المللی آنها را وارد کند به همین سبب طالبان حکومت غنی نتنها بهرسمیت نمیشناسند بلکه غنی ودار دسته اش نماینده اشغال گران میدانند با اینکه غنی خود را ریس جمهور منتخب افغانستانمیداند اما طالبان به این گفته های غنی به اندازه سرسوزن هم اهمیت قایل نیستند این هامه از اثیر دپلوماسی موفیت آمیز پاکستان میباشد

>>>   در جریان آمد آمد ولیعهد عربستان به پاکستان آی ایس آی یک حمله توریستی علیه نظامیان ایران سازماندهی کرد تا با دست پر از مهمان پولدار خود استقبال کند.
افغان

>>>   ملا نصرالدین دوم جهان زمانی میگفت که ترکیب قومی در زندان بگرام مراعات نشده است ، طالبان برادران ناراضی ما اند که به اثر فساد وبیکارگی حکومت قبلی بجنگ وادار شده اند ، حالا که حس نموده که امریکا قدرت را از غنی احمدزی کوچی به طالبان واگذار میکند ، طالبان دوباره گروه تروریستی و مزدور پاکستان شدند که حقیقتآ هم همینطوراست . سیاست مداران بی کله ما ظرف چند ساعت مواضع شان تغییر میکند و این نشان دهنده بی تجربه گی وخامی شان درسیاست است .
کوه کن

>>>   اقای امیر زاده اگر هر بلای است خواه انتخابی که نیست وخواه انتصابی که حتما است از عبدالله بهتر وبرتر میباشدبهتر است جناب عین را ریس ارایش خانه های کابل بسازند وغین را در یکی از بخش های معروف ومشهور شفاخانه ای علی ابادبه صفت مریض ویا پرستارش بفرستند در اصل خارجی ها به عقل این ملت می خندند ومارا شکنجه ای روحی مینمایند وگرنه از مزدوران جورشان میشود یک نماینده تعیین نماید نه معیوب ومعلولها را ملا عمر کور اتمر لنگ واین دیگرش هم به تکلیف اعصاب مبتلا وبازاین دو با شیوه ورفتارشان ملت بزرگ افغانرا بسیار خورد ومسخره نمودند ونزدسایر ملل جهان کم اوردند داود خان کجا واین غلامهای زرخرید کجا اودر برابر لیونید بریژنیف امپراطور قدرتمند روس قد علم مینمایدواینها در برابر معین وزارت خارجه ای امریکاو... به اندازه کرنش مینمایند که تو گوی به سجده افتیده است کسی نزد میرویس جان مرحوم فرزند داود خان که استاد پوهنحی پولی تخنیک بودمی اید وکمک طلب مینماید او ده افغانی برایش میدهد سوال گر میگوید سردار صاحب همین ده افغانی! در جواب میگوید بخدا قسم ۲۵۰۰ افغانی معاش دارم دیگر هیچ عایدات ندارم وقتی به استاد های فاکولته خانه توزیع مینمایند میرویس جان از گرفتن خانه امتناع می ورزد ومیگوید من با پدرم یکجا در ارگ هستم اگر قرار باشدخانه ای مجانی توزیع گردد از عبدالله وغنی واعون شان اضافگی نمیکند که به استانکزی هم یک خانه دهند!!!
مولانا قربان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است