یوسف کارگر رییس فدراسیون فوتبال افغانستان شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۳    ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ کد خبر: 157462 منبع: پرینت

«یوسف کارگر» معاون پیشین فدراسیون فوتبال افغانستان به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شد.

پیش از این وظیفه کرام الدین کریم، رییس پیشین فدراسیون فوتبال، یوسف کارگر رییس فعلی و سه مقام دیگر این فدراسیون از سوی دادستانی به حالت تعلیق درآمده و ممنوع الخروج شده بودند.

دو هفته‌ پیش دادستانی افغانستان اعلام کرد که با توجه به تحقیقات این نهاد، وظیفه یوسف کارگر دوباره رفع تعلیق شده و می‌تواند به کارش ادامه دهد.

تعلیق شماری از مسوولان و کارمندان فدراسیون فوتبال افغانستان، به دنبال وارد شدن اتهام آزار و اذیت جنسی علیه شماری از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان این کشور صورت گرفته بود.

شماری از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان مدعی شده بودند که رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال از بانوان ورزشکار تقاضا‌های جنسی می‌کنند و در صورت ابا ورزیدن بانوان از این کار، آنها را به مرگ تهدید می نمایند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فدراسیون فوتبال
یوسف کارگر
نظرات بینندگان:

>>>   هر کس که مانند کار گر دختران جو ان سپورت مند را عشق و عشرت و فجشا همرای شان کند از طرف غنی یهودی به چو کی ریاست تعین می شود از عویض که این شخص مجازات شود او را ریس ساخت ای غنی یهودی

>>>   این دخترانی که در پسخانه پیشخانه خود را از دست دادند کجا هستند که نه عکسی و نه مصاحبه یی و نه هم شکل و چهره یی از آنها دیده میشود.
اگر جریان واقعیت دارد چرا علنی نمیشوند.

>>>   یوسف کارگر یک آماتور است و توانایی یا دانش توسعه فوتبال در این کشور جوان را ندارد و باید یک شخص مسلکی تر و پرانرژی تر این سمت را بگیرد.
اس پ هزاره

>>>   حتمأ يوسف كارگر بيگناه ثابت شد از واقعيت نگذريم

>>>   بخاطریکه فارسی زبان است حالا فاشیستان مجبور هستند اورا هم بدنام سازند ببینیم کی باز غیرت کرده خودرا خوابیده معرفی خواهد کرد تا یک شخص غیر هم تبار خودرا بدنام سازدریس قبلی اش را یک دختر قهرمان پوپلی زی ها بدنام ساخت اما بخاطر قوم و تبار حثیثت پدر و نیاکان خودرا مد نظر نگرفت فاشیزم تا این حد پست شده میتواند.

>>>   یوسف کارگر بهترین وخوبترین گزینه برای فدراسیون فوتبال افغانستان است اخلاق انسانی و ادب که او دارد هیچ فوتبالری در وقت و زمان خود نداشت فامیل کارگر خوبترین مردمان شهر کابل بودند ،کاکاهای یوسف کارگر مردمان سپورتمین و با ایمان بودند در دستگاه کارگری شان در پل محمود خان مردمان نیک کار میکردند و آنها یک تیم فوتبال را بنام اتفاق در آنزمان اعاشه و عباده مینمودند برادران که در باره یوسف جان کارگر معلومات ندارند لطفآ موضوعات بیهوده و خراب در باره همایون جان کارگر ننویسند ،همایون کارگر هما ن یوسف کارگر امروزی است که البته در مکتب و در رسمیات او را یوسف کارگر میشناختند و در پل محمود خان و در مکروریان سابقه او را بنام همایون کارگر میشناختند،او انسان نیک وخوب است
عبدالله ریحان

>>>   در افغا نستان دیگر غیرت و امت را هر گز نخو اهد دید

>>>   کارگر همو آدم بخیل و خودخواهی است که مولر مربی آلمانی تیم ملی را به در کارش تخریب و ذله کرد و بعد از آن مربی خارجی دیگه که کروات بود یا کجایی بنام مچوم اسکلیزیچ بود را نیز با تحریک پنج شش بازیکن کلیدی تیم ملی بشمول اسلام الدین و غیره ، به کار کردن مسلکی نگذاشت و هموطو یک مربی مسلکی خارجی دیگه را هم تحمل نتوانست. آیا این اخلاق ورزشی است؟ و یا نفر دوم و سوم فدراسیون باشی و از فحشا و بداخلاقی های رئیس فدراسیون بیخبر یا بیغمباش باشی این اخلاق ورزشی است؟ و ؟؟؟
خلاصه در افغانستان و حتی اکثر کشورهای عقب مانده مربی مسلکی پیدا نمیشود خصوصاً کارگر که یک بیسواد فوتبال و خودخواه بخیل است.
اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است