والی فاریاب در حال تجاوز و عیش و نوش (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۵    ۱۳۹۷/۱۲/۱ کد خبر: 157503 منبع: پرینت




نقیب‌الله فایق، والی فاریاب در حال تجاوز و عیش و نوش











(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فایق
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   اين تنها نمونه اى از فاسدانى است كه غنى منصوب و مقرر كرده است

>>>   من درین عکس اثاری از تجاوز نمی بینم.هردو طرف یکی از دیگری راضی به نظرمیرسند.خداازشان راضی باشد.
عاقل

>>>   اگر غنی پشتیبانش باشد بیخار است.توطیه است.در غیران گپ خراب است.
پاکدل

>>>   ماوتوراضی-چه کاره است قاضی.
شاگرد ملا لندی.
مه میگم نوش.
چشم بخیل کور.

>>>   مرد جوان وخوش تیپ.زن جوان وخوش تیپ.
ازنعمت های خداوندی باید استفاده کردوشکر خدارا بجای اورد.از تجاوز ملاها بالای اطفال معصوم تان دربین مسجد جلوگیری کنید.ان مهمتر است.

>>>   ماتنها بخاطر رنج بردن به دنیا نیامدیم.عیش ونوش بدون استفاده اززوروظلم باید بخشی اززندگی باشد.

>>>   عکس ها را میشود فوتو شاپ کرد.باید ویدیو گرفته شود و آنهم از روبروی که درست فهمیده شود که آیا این کار صورت گرفته است و یا نه؟
هرچند این مسایل شخصی افراد است.
تخته که به تخته جور بیاید،حاجت نجار نیست.
اگر کسی ادعا میکند که بالای من تجاوز شده است،باید ادعای او مورد پیگیری قرار گیرد و مجرم به پنجه قانون سپرده شود.
در غیر آنصورت پولیس نمیتواند کسی را در خانه اش مورد مجازات قرار دهد که چرا نماز نمی خوانی ودیا چرا روزه نمیگیرد و یا چرا یک فاحشه را در خانه ات آورده یی و یا چرا به خانم ات خیانت میکنی و چرا به روسپی خانه میروی و یا چرا به زن ات تنبان نمی خری.
آه اگر در ساحه کاری خویش اعمال غیر قانونی انجام میدهد ودیا رشوه میگیرد و واسطه میکند و یا واسطه را قبول میکند و یا دارایی عامه را مورد دستبرد قرار میدهد و با کار و وظایف خویش را بدرستی انجام نمی دهد،میتواند مورد مجازات قرار بگیرد.
قضاوت مردم در مقابل زندگی شخصی افراد و اشخاص،مانند قضاوت لوکا شسنکو رییس جمهور روسیه سفید در مقابل وزیر خارجه وقت آلمان بود.
وزیر خارجه وقت آلمان که هو مو سکسویل بود و با یک مرد عروسی کرده بود،به رییس جمهور لوکا شینکو گفته بود که او یک دیکتاتور است.
لوکاشینکو در جواب اش گفته بود:از کونی بودن کرده.دیکتاتور بودن خوب است.
در حالی که زندگی شخصی انسانها نباید مورد قضاوت قرار گیرد. بلکه معیار قضاوت کار آنها باشد.

>>>   این والی را به دوستم تسلیم کنید تاکاری کند که ایشچی میداند چی کرد
ر

>>>   السوالی ها درحال سقوط راه فاریاب ومزار مسدود اشرار حتی بفاصله چند کیلو متری شهر اما این جوالی مصروف زنا وگناه است ،
یک چیز ثابت است هرکس به ناموس دیگران چشم داشته باشد ، کسی دیگری به ناموس خودش نظر میکند

>>>   اشرف غنی در قصه این گپ ها نیست کجا شد او دختران که در فتبال بالای شان تجاوز شده بود چه شد همه مردم را این غ بازی می دهد دخترش در فلم در امریکا کار می کند

>>>   نوش جانش ....

>>>   البته کار والی فاریاب به مزاق استخبارات برابر نبوده احتمال فوتوشاپ یاواقعا والی ناظر همین مزاق با کدام زن هرکاره بوده باشند.
ملاصاحبان اکثرا حوری را نقده مشاهده کرده بمانسیه را وعده میدادند اگر کار والی فاریاب به کار قوناندان میدان هوایی مشابهت داشته باشد اوزبیک دیگری به جمع تصفیه قومی پیوست وگرنه گناه یکسان میبود که نیست.
متاسفم نمیگذارند کسی کارکند.
گیلدی

>>>   اين تجاوز نيست، كار رضا است ، پول خود را صدقه ....خود ميكند، هم نان برايش آورده و پول هم برايش ميدهد.

>>>   فاحشه و فائق راضی چکاره است غنی ؟
این تنها فائق نیست. وزیران و روسای که خودرا نور دیده غنی میدانند .شب وروز شان مصروف فحاشی در ادارات و خانه های که مصارف آن از طرف دولت پرداخت می شود اند. زمانیکه دستگاه حکومت متعفن و فاسد گردد همه چیز خلاف قانون و اخلاق پیش می رود.این کثافت کاری ها را یک حکومت سالم و عادل میتواند از بین ببرد.

>>>   بگفته عاقل :
وقتی خود شان راضی هستند خدا از ایشان راضی باشد

>>>   فایق به همه ثابت ساخت که هزارها مرتبه با شخصیتر ازدوستم است.اوشاید عمل جنسی را با یک زن جوان با رضاورغبت خودش انجام داده باشد.ولی دوستم عین عمل رابایک مرد پیروبا شخصیت باکراهت وزور.
عاقل

>>>   در صورت رضایت دو جانب عکس برداری کار نهایت زشت و تجاوز بر حریم شخصی افراد است.
از نظر من عکس بردار متجاوز بوده نه فایق.
تمتع جزء فطرت انسان و یک نیاز می باشد.
دوستان ذهن خود را خسته این کار ها نکنید، بیاید فراتر از این چیزها بیندیشیم و در راه تعالی کشور کوشا باشیم.
یکی از عوامل عقب مانی کشور ما همین عدم دسترسی جونان به مسایل جنسی است؛ از اینرو تعداد زیاد فکر شان در ک.. و ک.. شان در کار است. نتیجه هم خراب.
بهرام از اندونیزیا

>>>   دست آورد های علمی شرق وغرب در سال 2018 :
1 -گروهی از متخصصان نوروفیزیولوژی روسیه و آمریکا توانستند یک کار غیرممکن را ممکن کنند: به یک فرد فلج توانایی راه رفتن دادند. مردی که چند سال پیش در اثر یک سانحه فلج شده بود در یک آزمایش بین المللی شرکت کرد. این روش برای اولین بار توسط دانشمندان استفاده می‌شد. بیمار با محرک‌های الکتریکی درمان شد که در اصل برای تسکین درد ساخته شده بود. اکنون به کمک این محرک‌های الکتریکی، حتی اگر آسیب خیلی جدی باشد، می‌توان به افراد کمک کرد دوباره راه بروند. درمان این بیمار ۴۴ هفته طول کشید؛ و بعد مرد توانست بایستد و راه برود.
2 -پلیس‌های چینی عینک‌های هوشمند با تکنولوژی تشخیص چهره دارند
در آغاز سال ۲۰۱۸، به پلیس‌های چینی عینک‌های هوشمندی داده شد که سیستم تشخیص چهره دارد. این عینک‌ها می‌توانند عکس بگیرند، ویدئو با کیفیت hd ضبط کنند و اطلاعات را روی لنز نمایش دهند. این دستگاه تا کنون به دستگیری حدود ۴۰ مجرم کمک کرده است. این عینک‌ها ۶۳۵ دلار قیمت دارند، اما نمی‌توانید برای استفاده شخصی بخرید
3 -در ژاپن تاکسی‌های پرنده وجود دارد
تاکسی‌های هوایی ژاپن با یک بار شارژ می‌توانند دو مسافر را تا ۱۵ کیلومتر جابجا کنند و سرعتشان به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بهترین قسمت ماجرا این است که می‌توانند اتوماتیک هم کار کنند؛ کافیست مسافران مقصد خود را به آن‌ها نشان دهند. امیدواریم این تاکسی‌ها مشکل ترافیک شهر‌های بزرگ را حل کنند
4 -اسکلت دست که با ذهن کنترل می‌شود
مهندسان سوئیس یک دست اسکلتی ساختند که با ذهن کنترل می‌شود. الکترود‌ها در یک کلاه خاص قرار می‌گیرند. در نمونه‌های اولیه، الکترو‌ها باید زیر پوست قرار داده می‌شدند. کنترل اسکلت آسان است و در چند دقیقه تنظیم می‌شود. این دستگاه اکنون توسط افرادی که دچار مشکلات نخاعی یا سکته مغزی شده اند، آزمایش شده است. مهندسان در حال انجام بررسی‌های بیشتر روی اسکلت هستند تا برای تولید انبوه آماده شود
5-اولین عمل موفق پیوند سر
حتما موافقید که این خبر بسیار هیجان انگیز است. جراحان چینی توانستند اولین عمل پیوند سر از یک جسد به جسد دیگر را با موفقیت انجام دهند. این عمل ۱۸ ساعت طول کشید و نتیجه اتصال نخاع، اعصاب و عروق خونی موفقیت آمیز بود. پیش‌بینی می‌شود امسال عمل پیوند سر روی فرد زنده اجرا شود
- حالا غربی ها نباید مغرور این دست آورد های خود باشند چون علمای اسلامی هم سهمی بزرگی درخدمت به بشریت دارند و انها هم بیکار ننشسته وخدمت می نمایند گرچه دست آورد های بزرگ وزیادی دارند اما اینک صرف چند مثال :
دست آورد های علمای اسلامی در سال 2018
1 -تعدادی از علمای جید بعد از بحث و مباحثه های طولانی واستفاده از منابع معتبر علمی اسلامی به این نتیجه رسیدند که :
دراثنای داخل شدن به بیت الخلا اولا باید پای راست نهاده شود ، گرچه همه علما درین مورد متفق الرای نیستندواختلاف نظر دارند چون یک مجتهد صاحب نام گفته است که او درخواب دیده که یکی از بزرگان وقتی داخل بیت الخلا شده اول پای چپش را گذاشته است امابازهم در یک مورد همه نظرموافق دارند که پیش از داخل شدن باید دعای مربوط به آن خوانده شود ،
2 – علمای فقهی در سال 2017 به یک دست آورد بزرگ فقهی نایل شدند:
مفتی بزرگ عربستان فتوا صادرنمود که نشستن پدر ودختر در یک اطاق بدون حضور فرد سومی از اعضای فامیل جواز ندارد ،
3 – علمای داغشی با اجرای تحقیقات متواتر بالآخره برای خدمت به بشریت چندنوع اعدام جدید را ابداع نمودند :
سربریدن با اره ، زنده درآتش سوختاندن ، وانواع زجر آورترازین ،اعدام خاشقجی از همین روش استفاده شد
4 –یکی از کشورهای اسلامی درمنطقه داشتن بیشترین اعـــدام وبیشترین زندانی را درسطح جهان از خودنموده است
5- شیخ محمد العریفی از علمای وهابیت در عربستان که دارای طرفدارانی در کشور عربستان و کشورهای عربی است برای خئمت به بشریت فتواهای ذیل را صادرنموده است :
- اگر مردى دخترش را که در شرق جهان با وى زندگى مى کند به همسرى پسرى در آورد که او در غرب جهان با پدرش زندگى مى کند و هیچگاه آن دو یکدیگر را نبینند و از محل زندگى بیرون نروند، سپس شش ماه از ازدواج آنان بگذرد و آن دختر صاحب فرزند شود پدر او‌‌ همان کسى خواهد بود که در غرب دنیا زندگى مى کند، اگر چه هیچگاه همسرش را ملاقات نکرده و حتى ندیده باشد
-. استفاده از کمربند ایمنی: پوشیدن کمربند ایمنی در داخل وسیله نقلیه حرام است! زیرا مانع قضا و قدر می‌شود!
- روزه برای افراد مناطقی که قطعی مکرر برق دارند، واجب نیست؛
( ر )

>>>   مااین عمل والی راباالفاظ شدیدحتی شدید ترازالفاظ شورای امنیت که درمورد انتحاری هاازان استفاده میکنند محکوم میکنیم ، همین اعمال است که چندروزپیش زلزله صورت گرفت ، پروسه صلح بکندی پیش میرود ، خشک سالی ها دوام پیداکرد( گرچه بعدازین واقعه باران کارفی درهمه جا حتی فاریاب باید) نرخ ها بالا میرود امنیت سراسری نیست ،رشوت اختلاس دزدی درهمه کشورهایاسلامی ترویج یافته مثلا دریک کشوراسلامی همسایه وقتی توسط هواپیما دوهزار راس گوسفندازآلبانی وارد کردند بعداز نشست طیاره در فرود گاه 197 راس آن درهمان فرود گاه مفقود شد، منشا همه این مشکلات اعمال است که از طرف اینگونه افراد صورت میگرد ، پرچه مفتی سعودی فتوا صادرنموده که زنا شراب که ازطرف اولیای امورباشدجایز است ومشکلی ایجاد نمیکند اما بازهم برای حفظ احتیاط نباید چنین شود

>>>   بعداز نشر این خبر اتحادیه اروپا داد و ستد پولی رابا بانک های افغانستان تحریم نموده اند ، همان قسمیکه پرواز یارات آریانارا تخریم کردند ، فقط همین باقی مانده که جهان دیگرنه به افغانستان سفیر بفرستد ونه سفیر از ما قبول کند

>>>   "افغان" يك هويت جعلي،ساخته و بافته ي انگليس و روس است.
اصل مطلب:
فارسی ستیزی تدریجی حکام افغانستان بروایت اسناد رسمی دارالسلطنته کابل .
امیر عبدالرحمن خان؛ مؤسس کشور افغانستان قومی را بنام پشتون نمی شناسد و هنوز واژه افغان هم به عنوان هویت جعلی قابل تأیید عبدالرحمن خان نیست.
بررسى‌جعل هويت، جعل جغرافيا، تحريف تاريخ و تهاجم فرهنگى افغاغنه براساس كتب و نوشته هاى رسمى افغانستان.
بنا ندارم دراين سلسله نبشته ها تحليل خودم را ارائه نمايم، لاكن شما را به دقت و تأمل در چگونگى افغانيزه كردن تدريجى و انهدام تمام اضلاع هويت تاريخى،جغرافیایی‌ و تمدنى خراسان فرامی خوانم.
امير عبدالرحمن خان در مقدمه پند نامه‌ی معروف خود که داستان احوال سپاه عثمانی را نقل می نماید، مردم افغانستان را اينگونه خطاب مى کند:
" من كه امير عبدالرحمن هستم بيان مى نمايم اى قوم افغانستان كه درانى و غلجاى و فارسى بان و هزاره و ترك هستيد..."
بقيه را در تصوير مشاهده بفرماييد.
اين جزوه در سال ١٣٠٤ هجرى قمرى به چاپ رسيده است.
نكات قابل توجه : هنوز واژه هاى مانند؛ ملت افغان و افغان به تمام باشندگان افغانستان اطلاق نمى شده است. زبان دربار زبان فارسی است.
ضمناً به ترکیب واژه فارسى بان توجه بفرمایید.
‏Abdul Hai Khurasani

>>>   البته تجاوزنیس به رضااست پول داده زناکده به زن بدکاره

>>>   یک مرده گاو هم همرایش است!!!
اگر این والی از قوم غیر می بود دیگر والی چی که برباد بود

>>>   به جناب عاقل:
نظراولت قابل پسند است اما نظردومت کمی ضعیف است چون اختلاف بین دوستم وایشچی بعد از آمدن حکومت موقت بمیان آمد وقبل ازان از سال های جوانی باهم رابطه دوستانه داشته اند

>>>   سپاس بی پایان از هموطن نازنین که نظر من کم سواد موردتایید خاطر شان قرار گرفته است.
عاقل

>>>   ملالندی اعلان کرده است که هرکسی زنده و یا مرده نقیب الله فایق را به پیش او ببرد از اختفاء خارج می شود. ملالندی والی فاریاب را متهم به تجاوز علیه زنان کرده است.

>>>   از همین سبب طالبا ن را مردم دوست ندارند باز اگر انها باشد باز عیش و نوش کرده نمی تو اتنند

>>>   ‌اینکار را اگر در خانه شخصی خود انجام دهد کسی فلم و عکس نمی تواند بگیرد اما این زناکاری در دفتر رسمی صورت گرفته و از آن عکس گرفته شده . فیلمبرداری صورت گرفته در یو تیوپ فلم آنرا پست کرده تا مورد توجه جلالتماب متفکر دوم جهان هم قرار بگیرد ودر یکی از سفر هایش از آزادی و دموکراسی که در حکومتش نصیب مردم گردیده ازین زنا در دفتر رسمی والی فائق به نمونه مثال یاد نماید. فایق شاید با این رن کدام آیسکریم هم خورده باشند. آیسکرم خوردن وسکس در دفتر رسمی دولتی فساد نیست صرفا رضایت دو طرف معامله است.

>>>   چند نکته خدمت برادران مسلمانم:
۱. هر نوع تجاوز به حریم خصوصی کاری بس زشت غیرعقلایی و خلاف رضای خدا متعال است.
۲. اصل حمل بر صحت فعل مسلمان: از کجا معلوم اون زن محرم اون مرد نباشد
۳. گناه و تجاوز و ظلم از هر طرف کار ناپسند و خلاف رضای خداوند تعالی است حال یک مسئول دولتی باشد و یا یک ملای مسجد. هیچکدام موجب جواز دیگری نمی شود.
۴. اباحه گیری و لاابالی گیری ناپسند است. ما مسلمانان نباید بدین چیزها راضی باشیم که عکس العمل و چوبش را خواهیم خورد. کما اینکه می خوریم. ما نیاز به جامعه سالم و آرام و دارای احساس امنیت داریم.
از هرات

>>>   ازنظر من متجاوز کسی است که این عکس هارا نشر کرده است.وقتی دو مردوزن جوان با رضا ورغبت خود تکجا میشوند تجاوز نیست.کم شان.موفقیت های بیشتر شان را استدعا دارم.
تاجکتبار

>>>   نظر دهنده ای که میان دست آورد های غرب وشرق مقایسه کرده وبه خیال خودش مشکلی را از مشکلات بی حد وحصر مردم را حل کرده در در وادی سرگردانی به سر می برد آخربی چاره ای بدبخت مسائل دینی را چرا با مسائل علمی وتکنولوژی قاطی ومخلوط می کنید در حالی که در همان غرب هم هیچوقت مردم از کلیسا وپدر روحانی نمی پرسند که شما چرا طیاره در ست نمی کنید ؟ تحلیلگری که همه عقب ماندگی را به پای دین بگذارد نتیجه اش حکومت طالب وداعش وغنی وکرزی ودزدان دیگرند ونهایت اش به تجاوز به ناموس مردم وغافل از درد ورنج وفقر بی نهایت
مردم به عیش ونوش ختم شود . واقعا شما نظر دهندگان پست لایق حکومتی هستید که بر شما حکومت می کند .حامی مردم باید متجاوز به مردم ونوامیس مردم باشد. این قافله به کجا می رود ؟

>>>   آب اگر باشد، ملاعمر هم بلد است شنا کند؟

>>>   کجا فحشا وفساد نیست که این جا نباشد از شفاخانه جمهوریت شروع که نرس ها بالای داکتر های مرد می پرند تا مسجد ها وغیره جاها.
خدا رحم کند

>>>   آن .... که همرایش در عکس اول نزدیک زن نشسته است سکر ترش در اداره نورم و استندرد بود و خود را در پارلمان نیز کاندید کرده بود.
اگر در حکومت طالبان این عمل انجام می شد والی صاحب فوراٌ به خر سوار و رویش سیاه و بعد شریعت بالای هر سه این ها تطبیق میگردید. اما حالا شاید بگوید نه این دروغ است فوتو شاپ شده. اما هرکس میداند که فوتو شاپ نیست حقیقت دارد.

>>>   اگر این والی پشتون میبود همه حالا گلون ها پاره میکردند ولی حالا صدای شان بیرن نمیشود

>>>   تجاوز نیست هردو طرف رازی هستن

>>>   بهتر است درین باره آغای شاه حسین مرتضوی ابراز نظر نماید زیرا درین مسایل وی به حیث سخن گوی خیلی مهارت دارد . مردم سخت منتظر ابراز نظر وی است که از دیدگاه وی این عیش و نوش را تجاوز جنسی می نماید یا خشونت جنسی و گله یی که با یک زن دو نفر معاشقه می نماید ؟

>>>   باید گرفتار شود توسط این دولت بیچاره

>>>   اگرعکس ها واقعیت داشته باشد تاسف بحال چنین اشخاص که بحیث نفراول یک ولایت مقررشده اند. اگرواقعیت نداشته باشد چراصدای خویش را بلند نمیکند وازخود دفاع نمیکند.
...

>>>   این یک نوع نکاح است که موقت میگویند ،اثار تجاوز دیده نمی شود

>>>   انتهـای منافقت پاکستان وپاکستلانیها :
برای ما میگویند: با کفار دوستی نکنید اما خود شان از فرط چاپلوسی بازبان خود بوت های کفار را می لیسند،
پرویز مشرف رئیس جمهور و حاکم نظامی پیشین پاکستان با شرکت در یک کنفرانس خبری در دوبی گفت: کشورش باید برای رویا رویی با هند با اسرائیل پیوند برقرار کند.
وی افزود: پاکستان به خوبی توانایی آن را دارد، تا اتحاد هند و اسرائیل را برهم بزند و به عنوان یک کشور قدرتمند با آنان وارد مذاکره شود.
مشرف تأکید کرد: در دوران حکومت خود تلاش زیادی کردم که با اسرائیل پیوند برقرار کنم.
وی افزود: اسرائیل خواهان پیوند با پاکستان است و اطمینان دارد که اگر این پیوند برقرار شود بسیاری از اختلاف ها حل خواهد شد.
ر

>>>   Moha Jer
دنباله روان دون همت معامله گربخداننگ تاریخ هستید آینده نگبت بارزبون ووارثان تان ازنام وحرکات ذلیلانه تان رنج خواهندبرد قرن ۲۱ وعصراتم است هنوزهم خود
رانشناختی ومانندمگس دنبال شیرینی میروید
کرزی مکارقاتل فاشیست بهترین های تانرا بکام مرگ کشاند بازهم دنبال دشمنت
روان هستی چوقت دوست ودشمنرا خواهید شناخت شما دون همتان هیچ وقت نمایندگی ازتاجکان کرده نمیتوانید وخودفروخته قدرت نه ذلت وثروت هستید

>>>   اګر از هر کدام اين مبصرين پرسيده شود که مسلمان هستی شايد هيچکدام نګويد که مسلمان نيست ولی زنا را که حرامست تقدير ميکند ، افسوس بر اين مسلمانی که از زناکار لذت ميبرد .

>>>   ازدولت فاسد والی های فاسد .
زره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است