حضور نمایشی ارگ در مذاکرات پذیرفته شد!
دعا کنید که خداوند شر تمامی نوکران اجانب را از سر مردم ما دور کند و این نوکران بی فکر مانند اشرف غنی و حامد کرزی را به موطن اصلی شان که همان آمریکا و غرب است، بازگرداند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۵    ۱۳۹۷/۱۲/۹ کد خبر: 157586 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) اشرف غنی پس از چانه زنی ها و التماس های بسیار، آمریکا را قانع کرده است تا هیاتی از حکومت افغانستان در نشست قطر شرکت داشته باشد اما نه در قالب هیات مستقل حکومت! که تحت پوشش هیات آمریکا و از جانب آمریکا آنهم به صورت نمایشی!

بالاخره خلیلزاد از باداران آمریکایی خود اجازه گرفت و به اشرف غنی اجازه داد که هیات حکومت در قالب هیات آمریکایی بر سر میز مذاکره با طالبان حضور داشته باشد اما فقط به عنوان ناظر!

در همین راستا خلیلزاد به اشرف غنی دستور داد تا هیات جامع الشمولی با اشتراک رهبران سیاسی و سران متنفذ قومی تشکیل دهد تا وی از میان آنان افراد اندکی را برای شرکت در جلسات عمومی مذاکره با طالبان در قالب هیات آمریکایی بگنجاند. زیرا به گفته خلیلزاد، طالبان حاضر به مذاکره با هیات مستقل حکومت افغانستان نشده اند.

در حقیقت، طالبان که خود زاده آمریکا و مدیون زحمات و تامین مایحتاج خود به آمریکایی ها هستند، حاضر نشدند یک هیات دیگر، زاده آمریکا را در کنار خود به عنوان رقیب تحمل کنند و به بعضی سیاسیون آمریکا این فرصت را بدهند تا از حکومت به عنوان آلت فشار بر آنان در مذاکرات استفاده کند.

بدين ترتيب، احتمال دارد در نشست هاى بعدى آمریکا با طالبان، چند نماينده ارگ نيز بعنوان تماشاچى تحت قیادت خلیلزاد، در مذاکرات حضور داشته باشند، اما با نقش دكورى و کاملا نمایشی!

حضور نمایشی ارگ در مذاکرات آمریکا با طالبان، نشاندهنده ضعف حکومت فعلی و قدرت گرفتن کامل طالبان در صحنه های سیاسی و نظامی کشور می باشد و همین موضوع سبب گردید تا تمامی کشورهای ذیدخل در امر غارت افغانستان به این فکر بیفتند که آنان هم با طالبان در ارتباط شوند و از آنان در آینده غارت خود بهره بگیرند. اما آمریکا این اجازه را به دیگران نداد و همچنان خود سردمدار این مذاکرات نمایشی گردید.

در این میان، اشرف غنی در تمامی زمینه ها آنچنان در مقابل بادارش آمریکا کرنش کرد که عزت و اعتبار حضور مردم در سرنوشت شان را به باد داد آنچنان که سران سیاسی آمریکا از اینهمه کرنش و خضوع در مقابل شان به ستوه آمده و به وی پشت پا زده و در تمامی مذاکرات وی را نادیده گرفتند.

در حقیقت کرنش غنی در مقابل آمریکایی ها، تداوم تسلیم محض مردم در مقابل خواسته ها و نقشه ها و طرح های آمریکایی بود که غنی باعث آن گردید. هرچند غنی نوکر است و باید از بادار اطاعت کند اما اطاعت بدون چون و چرا و تسلیم محض، بادار را به عصیان می کشد و بیش از آنچه قرار است وی را به اعمال و خواسته های حیوانی و افراط گرایانه و ظالمانه نزدیک می کند.

کرزی هم نوکر است اما نوکری که بادار را تا درجه عصیان نمی کشاند و به وی اجازه هرکاری در مقابل غرور و شخصیت خود و مردمی که از آنان نمایندگی می کند، نمی دهد.

دعا کنید که خداوند شر تمامی نوکران اجانب را از سر مردم ما دور کند و این نوکران بی فکر مانند اشرف غنی و حامد کرزی را به موطن اصلی شان که همان آمریکا و غرب است، بازگرداند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
خلیلزاد
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   هرکس به نژاد پرستی؛ تعصب و فاشیست بودن اشرف غنی احمد زی شک دارد آن انسان عقل خود را کاملا از دست داده است.
اشرف غنی سران جنبش پی تی ام پاکستانی را در ارک ریاست جمهوری خواسته و با آنها ملاقات نموده است. خبر های که از ارگ در رسانه ها درز نموده است هاکی از آن است که آقای غنی بجز یک تا کولاه پول نقدی نیز به آنها داده است.

ولی اشرف غنی احمدزی جنبش های مدنی کشور را یکی پس از دیگری با انتحاری جواب دادند. نمونه اش جنبش روشنایی می باشد که کاملا یک جنبش مدنی بود بجای گوش دادن به خواسته های بر حق آنها؛ این جنبش را با دو تا انتحاری جواب داد که در نتیجه آن بیش از 90 تا جوان تحصیل کرده کشور به خاک و خون کشیده شد.
اشرف غنی احمدزی باور کنید برای اقوام غیر پشتون خطرناک تر از طالبان و داعش می باشد.
‏نسل افتاب‏

>>>   مردم افغانستان همواره تحت تاًثیر احساسات دینی و مذهبی و شعارهای مسموم و عقبمانده و تفرقه انگیز طالبان و دیگر متحدین و گروههای ضد غربی و ضد آمریکایی و به اصطلاح ضد امپریالیستی قرار گرفته و هیچگاه به این فکر نمی کنند و یا نمی گذارند مردم به این حقایق فکر کنند که کشور ما و دیگر کشورهای مسلمان از درون توسط دیکتاتورهای دینی و ایدئولوژکی متحجر طالبان والقاعده و دیگر گروههای متعصب و ارتجاعی بی ثبات شده و پای نفوذ و دخالت خارجیها را به افغانستان کشانده است. درختان همیشه از درون موریانه می شوند. پیروز باد مردم افغانستان

>>>   ما هم دعا ميكنيم كه خداوند (ج) ما را از شر تماما مزدوران اجنبى و اشغالكران برهاند و بر تماما مردم أفغانستان اتفاق و اتحاد نصيب نمايد و كشور ما را از چنك اشغالكران نجات دهد .

>>>   اشرف غنی به احزاب و کاندیدات های انتخابات ریاست جمهوری و نهاد های مدنی وظیفه سپرد تا یک یک نماینده برای تشکیل کمیسیون های انتخاباتی معرفی کنند تا اشرف غنی از میان آنها اعضای کمیسیون های انتخاباتی را ،انتخاب کند.
حالا زلمی خلیل زاد نیز به اشرف غنی دستور میدهد که یک هیأت همگان شمول از دولت و احزاب سیاسی و نهاد های مدنی غرض اشتراک در مذاکرات صلح معرفی کند ،تا وی نیز از میان آنها چند نفر را برای مذاکرات صلح انتخاب کند.
بدینصورت زلمی خلیل زاد به اشرف غنی میفهماند که تو چکاره هستی که مه نباشم؟

>>>   فراموش نبايد كرد كه از روز اول استعمار و جنگ امريكا قوماندان كل قواى خارجى و قوماندان مزدوران داخلى بود و هست و جنگ انها عليه مجاهدين و ازاديخواهان بود و هست ، پس مذاكرات هم بين همين طرفين جنگ و تصميم گيرى نهايى هم مربوط انهاست.
مزدوران كفار غاصب جاى پاى درين مذاكرات را ندارند و تا خروج اخرين عسكر امريكايى همينطور دور از مذاكرات خواهند ماند .
خليلزاد ، دولت سعودى ، دولت پاكستان و امارات عربى در مذاكارات امارات هم به دولت غلام وعده ملاقات را با طالبان داده بودند ، چند غلام عالى رتبه دولت مزدور هم به امارات سفر كردند ولى از طرف طالبان پزيرفته نشده با سر اويزان دوباره برگشتند ، همين پروگرام ملاقات در جدهء سعودى هم زير دست بود اما طالبان مذاكرات جده را لغوه كردنند .
وقت خاك اندازى به چشمان افغانان گزشت لطفاًً حقيقت را بيان كنيد .

>>>   مردم افغانستان همواره تحت تاًثیر احساسات دینی و مذهبی و شعارهای مسموم و عقبمانده و تفرقه انگیز طالبان و دیگر متحدین و گروههای ضد غربی و ضد آمریکایی و به اصطلاح ضد امپریالیستی قرار گرفته و این حصارهای فکری اجازه و فرصت نمی دهد مردم به این حقایق فکر کنند که کشو ما و دیگر کشورهای مسلمان از درون توسط دیکتاتورهای دینی و ایدلولوژیکی متحجر طالبان والقاعده و دیگر گروههای متعصب و ارتجاعی بی ثبات شده و پای نفوذ و دخالت خارجیها را به افغانستان کشانده است. درختان همیشه از درون موریانه می شوند. پیروز باد مردم افغانستان

>>>   شرف غنی و گلبیدین در قومگرایی و تعصب و دروغگویی و خیانت اجوره ندارند همین گلبیدین قصاب کابل که از اثر قتل ها و جنایت هایش در حق مردم کابل قصاب کابل به نامش افزوده شد در مصاحبه اش با ژورنالست تلویزیون طلوع بتاریخ هشتم حوت ۲۷ ماه فبروری کاملن از انداخت راکت های کوراش به شهر کابل که باعث کشته شدن بیشتر از شصت هزار مردم کابل و ویرانی چندین خانه ها و تعمیرت دولتی گردید و همچنان از انتحاری هایش در مقابل دروازه میدان هوایی کابل توسط یک زن فریب داده شده و انتحاری هوتل فایننس و موتر بمب منطقه سیاسنک در نیمه های شب که باعث ویرانی ده ها منزل و کشتنه و زخمی ده ها انسان گردیده بود دیروز در مصاحبه اش کاملن انکار کرد در حالیکه در انزمان سخنگویان گلبیدین انرا از جانب طرفداران شان بیان کرده بودند و نماینده ان کریم امین و هم خودش انتحاری های مذکور را پس از تسلیمی اش بدولت وحدت ملی بشکلی دیگری که استشهادی خواندن هم تایید کرده اند اما انکار دیروز اش خیلی خنداور و مسخره کننده بود ههههههه .

>>>   آنهای که به نفع اشرف غنی اتمر و عبدالله تبلیغ میکنند با خود دچار حماقت اند یامردم را بی شعور فکر میکنند.

>>>   دانشگاهیان افغانستان
شرکت سهامی و بانك داكو سلام رحيمى
داكو سلام رحیمى برادران، دامادان، یازنه ها و خسربره ها
داكو سلام رحیمى ریس دفتر متفكر صاحب ( ريس بانك )
قیوم رحیمی والى هرات ( برادر )
نادر نادرى ريس اصلاحات ادارى ( یازنه )
کامله صدیقى مشاور وزير تجارت و صنايع ( خیشنه )
هارون چغانسوری سخنگوى متفكر صاحب ( یازنه )
هدایت الله معاون سلام رحیمی ( داماد )
ده ها ريسان و مديران مربوط به اين فاميل حكومت را غصب كردند .
نوت : هر يكى اين جناب ماشين چاپ دالر در افغانستان هستند و ريس عمومى اين بانك داكو سلام رحيمى ميباشد و خود ريس كوشش دارد كه اسم بانك خود را
(( داكو سلام فيميلى اسلاميك بانك )) نام گذارى كند .
زنده باد عوام فريبى
زنده باد ميگا پفوك
زنده باد شركتهاى لبنانى
زنده باد خويشخورى

>>>   كثريت كشتار در افغانستان نسل كشى است كه مركز قوماندهى آن ارگ رياست جمهورى است تا ارگيان به آتش كشيده نشوند شعله هاى نسل كشى خاموش نخواهد شد

>>>   قبیله همه جا را به گند کشیدن، هرجای که "زی و خیل" را مامور کنید، از این بیشتر نمیشود توقع کرد،

>>>   شرف غنی ، یک فاشیست ، متعصب ،قوم گرا ، تمامیت خواه و قاتل مردم است .
زنده باد مردمانیکه ، نه خود را و نه دیگران را میکشند و میخواهند ، انسانی و صلح آمیز زندگی کنند

>>>   ملت گوسفندی! همینگونه بخوابید و در برابر جنایت مهر سکوت بر لب بکوبید، فردا نوبت هر کدام شما خواهد رسید.

>>>   جهاد را چه كه مردم نادان ما هزار ها دالر مصرف حج ميكنند و شيطان را به سنگ ميزنند... در حاليكه شيطان بالاي شان دارد حكومت ميكند. سنگسار اين خبيث هم جهاد هم حج اكبر است

>>>   دروغ ، جعل ، دسیسه ، شعار های اعوام فریبانه، افتخارات و القاب کاذب ، تحقیر و توهین اقوام ، زورگوئی برای تطبیق جهل و جهالت ، وطن و خاک فروشی ، غضب دارائی های عامه و اقوام
بد بختانه جز از عملکرد های حاکمان و تاریخ کشور ماست

>>>   Salam
آمدن طالب ها دیر یا زود حتمی است بسیاری ها خود را به کوچه ی حسن چپ می زنندو نمی خواهند بفهمند . طالب می آید اما نظام باید رادیکال تغییر کند و فدرال شود تا دست و زبان طالبان نتواند از حد شان دراز تر شود .

>>>   Salam·
طنز روز؛
غنی بابا چنین وایی ، من به امریکای ها اجازه داده ام که در غیاب من با طالبان مذاکره کنند.یک عطای لافوک کم بود که حال بابای لافوک هم پیدا شد!
از خنده گرده کفک شدم !

>>>   ۲۵۰ سال است که حاکم و فرمان روا هستید ، از شما آموختیم ! مردم عادی تان خبر نداشتیم و از پادشاهان تان یاد گرفتیم ، کور کردن برادر را از امیر دوست می خان ، وطنفروشی را از امیر عبدالرحمن خان ، پدر کشتن را از امیر امان خان ، قسم خوردن به ورق قرآن را از نادر خان ، خواب کردن را از ظاهر خان ، مال مردم خوری را از وزیرمامد گل خان ، چال و نیرنگ مردم فریبی را از داود خان ، استاد خود توسط بالشت کشتن را از حفیظ الله امین خروتی ، گریختن شبانه را از داکتر نجیب ، آدم کشتن را از ملا عمر ، شیر شدن را از کرزی ، نان خوردن و به نمک دان شاشیدن را از غنی کوچی .

>>>   حالا شما خواهشاً از طرف همه صحبت نکنید و یا برای همه تصمیم نگیرید و تر و خشک را باهم نسوزانید، حالا شما با درک و پذیرش دموکراسی مشکل دارید ، مردم چکار کنند؟ معلوم هست که در خفقان و استبداد این نوع ارزش و پدیده ها زیر تیخ اختناق و سانسور سرپوشیده وگم و نا مفهوم باقی می ماند.بعبارتی ساده در خفقان و استبداد جامعه رشد نمی کند، الا در آزادی، آزادی، آزادی.

>>>   بعد از مداخله نظامی امریکا در کشور ما عناصر قبیله با نوکری استعمار گران و از زور اشغالگران تا که توانستند برای تحکیم قدرت قبیله و تطبیق اهداف شئونیستی و فاشیستی خود از این فرصت سهو استفاده کردند۰
قبیله با نوکری انگلیس روس پاکستان و حال نوکری امریکا همیشه منافع علیا کشور را قربانی منافع قومی و قبیلوی خود کرده اند۰ تاریخ این کشور گواه این حقیقت است۰

>>>   دعا کنيم که کفار غاصب از ميهن ما شرمسار و سرګون خارج شده و مزدورانشان رسوا ګردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است