جانوری که لاجرم یک نظام را برباد نمود
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ کد خبر: 157633 منبع: پرینت

او سال ها به حیث جاسوس دوجانبه سیا و آی آس آی پاکستان نقش خاینانهٔ را علیه مردم افغانستان ایفا کرد.
این جنایتکار تاریخ بوسیله سازمانهای استخباراتی در میان طالبان نفوذ داده شد و به حیث معین وزارت خارجه طالبان گماشته شد.

پس از تجاوز امریکا در افغانستان او ازمیان ده ها جاسوس سیا وآی آس آی پاکستان به حیث غلام دست نشانده آمریکا برگزیده شد وبا گسترش پروژه طالبان وحیف ومیل کمک های جوامع جهانی کمر افغانستان را درهم شکست وبا اشاعه فساد دامنگستر اینکشور را صدسال به عقب کشانید.

این جاسوس جنایتکار در گستره طالبان در شمال افغانستان نقش قاطع داشت.او میلیونها دالر را مصرف پروژه طالبان نمود.
او زمانی از وزیر دفاع امریکا تقاضا نموده بود که طالبان در افغانستان خطر نیست،فرماندهان شمال خطر اصلی است واز آمریکا تقاضا نمود تادر سرکوب فرماندهان شمال باید اورا مساعدت نماید.
این جنایتکار درقتل های زنجیره یی فرماندهان شمال نقش قاطع داشت.

او در زمان فرمانروایی خود بارها مخالفت خویش را با بمباران ارتش آمریکا علیه طالبان اعلام داشت.
او یکی از حامیان سرسپرده پاکستان در افغانستان بوده وگاهی در مصاحبه خویش اظهار داشت که درجنگ هند وپاکستان ازبرادران پاکستانی خویش حمایت خواهد نمود!!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
نظام
نظرات بینندگان:

>>>   رهبران نامنهاد افغانستان فورمول سياستمدار شدن و سياست نمودن را درهم و برهم كردند. اينها نشان دادند، كه اول سياست خدمت به وطن ، جامعه و مردم نبوده بل بدست آوردن قدرت براي زراندوزي آست و دوم براي سياستمدار شدن، تعليم و تحصيلي بكار نيست. ميشود از طريق جاسوسي، مزدور منشئ ، خاكفروشي به مقام هاي عالي رسيد. كرزي اين روباه مكار و مداري در اين ساحه تنها نيست.

>>>   این جاسوس را نان نبرده اید ولی به احتمال قوی این جاسوس مزدور کرزی است.

>>>   نا م ا ش خیر جیست ؟

>>>   کرزی مردی از جهنم

>>>   گل بیدین راکتیار

>>>   جالب آن است که محقق در بیانیه اش در جلسه صلح مسکو،قصه دو قندهاری پای لج را کرد که بکی از آنها بروت های خود را در پشت گوش خود تاب داده بود و دیگرش که بروت هایش کشال بود،روبرو شدند و نزدیک بود که با هم جنگ کنند،اما بالاخره نفر اولی بروت های خود را از پشت گوش اش پایین کرد و جنگ شان خلاص شد.
حالا در جنگ بین پاکستان و هند،پیلوت هندی بروت هایش تا پشت گوشش رسیده بود و بدون آن که از پشت گوشش پایین کند،دولت پاکستان او را عفو کرد و به مقامات هندی تجویل اش داد.
او نیز با بروت های شخ خویش دوباره وارد کشورش هندوستان شد ،تا مردانگی خویش را نشان دهد،غافل از آن که که وزیران خارجه کشور های اسلامی در دوبی از وزیر خارجه هندوستان که یک زن است،دعوت بعمل آوردند،تا راجع به مناسبات هند و پاکستان بیانیه بدهد.
این وزیر خارجه هندوستان که ساری در تن داشت و ناف اش معلوم میشد،در حین بیانیه دادن،از دست پاکستان مینالید،اما وزرای خارجه کشور های اسلامی در عوضی که بیانیه او را بشنوند،متوجه ناف او بودند.
لنگی بلند نریندرا مودی را که پوشیده بود و پاکستان را اخطار میداد،به زمین زدند.

>>>   مقصد شما همان طاوس خوش خط وخال است که ششصد ملیون دالر را شخصا خودش دزدیده است وسایر دزد های هم مسلک میگفت: بدزدید امادر داخل قصر هم بسازید ،
این ملا نصرالدین چهارده سال وچانس طلائی را مفت به هدر داد ،
ر

>>>   عجایب جانوری دیدم درین مَلک
اگـــر گـویم کسی باور ندارد
به جلـدش طاوس و تاجش قره قل
معاش دادی سیا به قدرجمعه کل

>>>   کاش تنها نظام بلکه همه ملمک را تباه ساخت ، سرنوشت مصیبت بار نسل های فعلی و بعدی بدوش همین مزدور سیا وپاکستان است

>>>   یک از دلایل اساسی دو باره زنده شدن و به قدرت تبدیل شدن طالبان بعد از سال1380 حمایت بی دریغ کرزی از طالبان بود.
غازی فیضی - کابل

>>>   Abdul Hai Khurasani
ملاقات مکرر من با یک صدراعظم زندانی در زندان مجلل شمال تهران(خیابان نیاوران)برای ثبت در تاریخ.
حکمتیار؛ نه تنها دروغ گفت، بلکه خلط مبحث کرد و تاریخ را جعل و تحریف نمود.
نمی خواستم در باره مصاحبه سراسر دروغ و متناقض یک رهبر ناسازگار و متوهم دوران پیشاور اظهار نظر نمایم، اما از آن ترسیدم که مبادا در تاریخ این مصاحبه بدون پاسخ بماند و نسلهای فردا حقیقت را درست در نیابند.

حکمتیار در مصاحبه چنان وانمود می نماید که گویا برای نخستین بار از طریق تاجیکستان وارد تهران شده و گویا این توطیه‌ی مشترک استاد ربانی و ایران بوده است؟
واقعیت امر این است که حکمتیار بعد از سقوط کابل در ابتدای زمستان سال ۱۳۷۵ با همان عنوان نخست وزیر وارد تهران شد و مورد استقبال ستاد وزارت امور خارجه ایران در امور افغانستان قرار گرفت و در ویلای مجلل نیاوران که با همکاری ستاد افغانستان در وزارت امور خارجه تهیه شده بود اقامت گزید.

ایران بلافاصله به پنجاه نفر از افراد حزب که توسط آقای حکمتیار معرفی شدند ویزای اقامت داد و سفارت افغانستان در تهران برای آنها یا پاسپورت صادر نمود و یا پاسپورت های آنها را رایگان بنا بدستور مستقیم استاد ربانی تمدید نمود.

در بهار سال ۱۳۷۷ با وساطت علاءالدین بروجردی جلسه ای از طرف
وزارت امور خارجه ایران در تهران دایر گردید که شهید احمدشاه مسعود هم در آن شرکت نمود.
در جلسه علاءالدین بروجردی از آمر صاحب با اصرار تمام خواست که برای شکست کامل طالبان به حکمتیار اجازه داده شود تا به مزارشریف بیاید و حتی خواهش ایران این بود که در یک پرواز با امر صاحب حرکت نماید،اما امر صاحب بنا به دلائیلی پرواز واحد را به مصلحت ندانست و دو روز بعد از مراجعت امرصاحب،حکمتیار در بهار ۱۳۷۷ وارد شمال افغانستان شد.
حکمتیار برای ایرانی ها گفته بود که من با یک تماس تلفونی ده استان را آزاد می کنم.
اما حکمتیار بعد از سقوط کامل شمال در تابستان ۱۳۷۷ که هیچ راهی برای بازگشت به اقامت گاه اش در شمال تهران نداشت از طریق دوشنبه برگشت و تا سقوط طالبان در کمال آزادی و همکاری با سپاه و دیگر ارگان‌های ایرانی زندگی می کرد.

نکته ایکه حکمتیار نمی خواهد بگوید؛این است که بعد از سقوط طالبان و کنفرانس بن دیگر تبلیغات شدید حکمتیار علیه دولت کابل برای تهران قابل تحمل نبود و فصل تاریخ مصرف حکمتیار برای نظام مطلقه ولایت فقیه به پایان رسیده بود، زیرا تهران هم در باره عراق و هم افغانستان با آمریکایی ها به توافق رسیده بود.

حکمتیار درک درستی از سیاست های واقعی و راهبردی تهران نداشت و همین امر باعث شد که دوباره به آغوش پاکستان بازگردد.

حکمتیاردر همین ویلای مجلل شمال تهران بود که برای اولین بار با دیوان حافظ آشتی کرد،شعر سپید سرود،سطح نگارش فارسی اش ارتقا پیدا کرد و تفسیر جز سی ام قرآن را نوشت.

اما او چرا اکنون می خواهد علیه ایران موضع بگیرد؟
حکمتیار به حمایت کشور های عربی و آراء جریان های نزدیک به قرائت وهابی و سلفی دل بسته است و گمان می برد با این راهکار در انتخابات ریاست جمهوری آراء قابل توجه را بخود اختصاص می دهد.

>>>   سهم تاجیکان جز در جبهات جنگ و سینه سپر کردن کجاست؟

>>>   نويشته نويسنده راخواندم منظورش كه حكمتياراست. نويسنده مرتكب دو جيز شده است .يكي دروغ وديگر تهمت. جاسوس گفتنش تهمت است. اينكه درجنجال اخير بين هند وباكستان حمايت باكستان راكرده باشد جيزي نشنيده ايم لذانويسنده دروغ گفته است. بناءا صاحب مقاله خودرادرصف لعنوا في الدنياوالاخرة
و لعنة الله على الكاذبين جا داده است.
نصيصت دارم كه از خدا بتر سيدودر مقابل رب غره نشويد وبه بندهاى الله دروغ وتهمت نبنديد شكي نيست كه خداى قوى منتقم دروغ كو هارا كوركرشل بكر داند.
تخاري

>>>   کی نظام را بر باد داد مه خو چیزی ندانستم. لطفاً واضح بنویسید.
مروه از کابل

>>>   چرا مردانه وار نام .....را نمیگیری که کرزی لعنتی است .ولی بد بختانه که چوکرهای بنام سیاسی افغانستان هنوز هم این مردار پلید را دنباله رو اند .لعنت بر سیاست مداران تاجک ازبک هزاره که بخاطر منافع شخصی دنبال کرزی واری انسان خود فروخته شده روان اند .

>>>   انرا خو مردم میدانند که بنفع ترورستان طالبان اله دست پاکستان و بضرر مردم افغانستان در زمان حکمروایی اش چه خیانت ها و جنایت ها را مرتکب گردیده است و حالا جاسوس معلوم الحال پاکستان خاین وطنفروش عوام فریب دیگری اش ان گلبیدین گفته کسی که علیه پاکستان هستند انها بعقل اند عقل داشتند شخص از نظر گلو قصاب کابل در وطنفروشی و جاسوسی و خدمت به پاکستان است خداوند که مرده را میشرماند بولش را در روی تخته مرده شوی میرود حالا که جاسوس پاکستان گلبیدین راکتیار روسیاهی بیشتر برایش گردیده مردم وطندوست مخالف با دشمنان کشور و بد بین به جاسوسان وطنفروش مثل گلبیدین را بی عقل خطاب کرده در غیر ان هم راتی موفقیت را از دست داده بود درین کاندیدکردن اش به چوکی ریاست جمهور اینده نظر به اعمال خاینانه و جنایتکارانه ان با چنین سخن ان روسیاهی و بد نامی و افشا شدن ان منحیث جاسوس پاکسان دشمن افغانستان بیشتر و بیشتر و حتی در بین هوا خواهان سابقش هم شناخته شده است .

>>>   از پیش گرده اما این گلو گک شاگرد کرینکار معقد داده از هیچ شرمنده گی اش در حراس نبوده از غلامی به ای اس ای دستبردار نیست.

>>>   گلو چی رمانی معاون وزارت خارجه بوده ؟؟؟
حالا این داستان شکل همان فیل درتاریکی را بخود گرغته است یکی میگوید گلو دیگری میگوید طاوس با تاج قره قل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است