حامد کرزی و برادرانش جاسوس بودند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۰    ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ کد خبر: 157700 منبع: پرینت

برادران کرزی جاسوسان سی آی ای بوده اند.
فاکس نیوز که ایمل های شخصی هیلاری کلینتون را فاش کرده است، در این ایمل ها از روابط احمد ولی کرزی برادر حامد کرزی و ضیا صالحی یکی از کارمندان پیشین شورای امنیت ملی با C.I.A پرده برداشته شده است.
احمد ولی کرزی و ضیا صالحی از C.I.A پول دریافت می کردند.
احمد ولی کرزی سال ها پیش توسط مسوول امنیتی اش به قتل رسیده بود و طالبان مسوولیت قتل او را بر دوش گرفته بودند.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
تلکس
نظرات بینندگان:

>>>   منافقت امپریالزم امریکا هر روز بیشتر روشن میشود ، یکی از امریکائی ها گفته است: ملابرادر یکی از سردستک های طالبان توسط آی اس آی و سی آی ای دستگیر وزندانی شد ، از همینجا معلوم است که بگفته خلقی ها پرچمی ها : امپریالزم جهانخوار امریکا عمدا ادامه جنگ را می خواسته وبهمین دلیل مانع ارتباط طالبان با حکومت افغانستان میشدند

>>>   ون میر سعیدی
کنایه ریس جمهور به کرزی
من با تانک های امریکایی نیامده ام و بادیگارد امریکایی نیز نداشته ام.

>>>   مردم افغانستان همه میدانند کرزی و برادرانش پدرش و در اینده نزدیک میروس جان هم جاسوس بودند خواهند بود چون از همین حرفه به مقام و منزلت رسیده اند .

>>>   Arianfar
هر که نامخت از گذشت روزگار
هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار
رییس جمهور به مشاورانی نیاز دارد که برایش در زمینه نوشتن سخنرانی ها یاری رسانند!
هر بار، پس از هر سخنرانی رییس جمهور ، پاره یی از اظهارات نسنجیده و جنجالی او با موجی از انتقادات و چه بسا که تمسخر و استهزای مخالفان روبه رو می شود.
برای نمونه، آن چه در قندهار گفت به هیچ رو درست نیست. زیرا کودک دبستانی هم می داند که پس از یازدهم سپتامبر رییس جمهور ما از سوی کاخ سپید گماشته می شود که باید حتما یک افغانستانی باشنده امریکا و پشتون تبار و دارای روابط معتمدانه خاص با امریکا باشد. هر دو رییس جمهور دوره پس از11سپتامبر را امریکایی ها سوار بر هواپیمای نیروی هوایی خود آوردند. انتخابات ریاست جمهوری ما هم نمایشی است برای مشروعیت بخشیدن به انتخاب کاخ سفید. از این رو به قول معروف خداوندگار سخن، سعدی شیرازی:
هر که او سجده کند پیش بتان در خلوت
لاف ایمان زدنش بر سر بازار چه سود
اگر نه چنین است، پس چرا باید حتما رییس جمهور ما دو تابعیته و حتمی دارای سیتیزن شیب امریکا باشد؟
از این ها که بگذریم، اطهارات آقای اشرف غنی احمدزی در کنر هم درست نیست.
هیچ تبعه پاکستان ولو اگر از برادران پشتون و بلوچ ما هم باشد، حق ندارد از سهمیه جوانان محروم و ستمدیده پشتون و بلوچ ما بهره مند شوند. زیرا ان ها ده برابر ما از امکانات آموزشی بهره مند اند.
تردیدی نیست که ما با برادران پشتون و بلوچ پاکستانی پیوندهای خویشاوندی و خونشریکی و همتباری و همفرهنگی و..... داریم. اما آن ها شهرمندان یک کشور دیگر اند و از حقوق برابری با سایر شهرمندان پاکستان برخوردار اند.
اگر پیوندهای همتباری و همزبانی معیار باشد، ما همین گونه با برادران ترکمان، ازبیک و تاجیک و نیز اقوام باشنده ایران نیز همتبار و همزبان و همفرهنگ و همتاریخ هستیم. از این رو، نمی توان به یکی از اقوام همتبار کشورهای همسایه امتیاز فوق العاده و استثنایی قایل شد. زیرا چنین چیزی می تواند رفتار تبعیض امیز تلقی شود. تازه مخالف قوانین نافذه کشور از جمله قانون اساسی هم می باشد.
در گذشته شوروی پیشین روی یک برنامه اطلاعاتی برای جوانان پشتون و بلوچ پاکستانی بورس های خاصی تخصیص می داد که از سوی افغانستان به ان ها داده می شد. اما ان ها هیچ کدام به سود کشور ما کار نکرده ، برعکس یا در خدمت ای اس ای پاکستان بودند و یا هم ک گ ب که ضد افغانستان فعالیت می کردند.
اما این تنها یک نیمرخ قضیه بود. دولت های وقت افغانستان هم میلیاردها افعانی دارایی کشور را در این راه هدر دادند و نتیجه صفر بود. اکنون نباید ان تجارب تلخ تکرار شوند.

>>>   افغان یا اوغان« پتان، پشتون یا پختون، هرسه این نامها به یک قوم ناقل در اوغانستان اطلاق میگردد.
ازنظر تباری،افغانها یا پشتونها تعدادی ازقبایل هندی الاصل ملتانی بوده که سرزمینهای آبایی شان اطراف کوه سلیمان، خیبر پشتخوا و وپشین وژوب می باشد و این مناطق درتاریخ بنام افغانلند یاد شده است و دریاد داشتهای تاریخی بعضی ازنویسنده گان انگلیسی منجمله ( الفنستون) مولف کتاب افغانان نمایندهء انگلیس در دربار شاه شجاع نامهای تمام مناطق افغان نشین با تفصیل آن ذکر گردیده است"«اوغانستان=افغانستان» مکران و یا یکی از ولایات مکران بوده است.
ظهور قبیله بنام افغان « پشتون » به علت خشکسالی طولانی از اطراف کوه های سلیمان در ( سال 1018 هجری , قمری ) , به دستور شاه عباس صفویی به سیستان در اطراف تالاب هامون هرمند سرزمین آبرفتی مسکن گزین شده اند و از اولاد شان در مقابل بقایای شاه طهماسب « شیعه دوازده امامی » نوکر به خدمت پاس بانی میگرفت. کوه های سلیمان در شمال غرب پاکستان کنونی در مرگز شهر مستنگ در تاریخ یمنی محاربات سلطان محمد از سر زمین آبایی افغانان محل سکونت آنان در وادی رور سند و اطراف کوه های سلیمان از قبایل هندی الا صل ملتانی بنام ولایت افغانستان برده است و از توابع ایالت سند و از اجزاء پاکستان کنونی می باشد. در یا داشتهای تاریخی بعضی از نویسنده گان انگلیسی منجمله ( جنرال ادوارد فلینستون ) مولف کتاب افغانان نماینده انگلیس در در باره شاه شجاع نامهای تمام مناطق افغان نیشن با تفصیل آن در اطراف کوه سلیمان , خیبر پشتخوا و وپیش وژوب سرزمین آبایی افغانان می باشد و ذکر گرده است.
سید محمد یعقوب هروی در تاریخ نامه ی هرات، نیز این واقعیت را می نویسد زیستگاه اوغان« افغان » یکی از ولایات مکران بوده است. شهر مستنگ شامل دهات بسیاری بوده است چنانکه در حاشیهء کتاب تاریخنامه ی هرات هم ذکر شده است که: شهر مستنگ یا مستنج را استخری و مقدسی هر دو در آثار خود اسم برده اند.
وقتی تاریخ خراسان قدیم (افغانستان امروزی) را بررسی نماییم طایفه ی افغان و کشوری به نام افغانستان در تاریخ و جغرافیای کشور ما موجود نیست و مردم ما که امروز برخلاف صریح اسناد تاریخی افغان نامیده می شود هیچ گونه تعلقی به افغانستان دیروزی و مردم آن سرزمین که اوغان=افغانها بوده اند، ندارد.
ابوریحان بیرونی در کتاب تحقیق ماللهند نوشه است قبیل افغان در کوه های غرب هندوستان به سر می بردند وتابه حدود رودخانه سمندر میرسد.
مرحوم میرمحمد صدیق فرهنگ می گوید واژه ی پشتون و افغان در آثار نویسدگان وشا عران این قوم این قوم با مفهوم واحد به جای یکدیگر استعمال شده اند. بنا براین بطور کلی واجمالی میتوان گفت که خود پشتونها ترجیحاً خود را پشتون گفته اند، درحالیکه فارسی زبانان آنان را افغان وهندیان، پتهان نامیده اند وهرسه کلمه از سدۀ شانزدهم به بعد در کتابت راه یافته ودرمعنی واحد بکار رفته است.
دیگر کشور نیز به معنی واحد ویکسان هردو واژه ی پشتون وافغان تأکید میکند: «هنگامیکه زبان پشتو به مرحلۀ خط وکتابت رسیده است کلمات افغان وپشتون درآثار نویسندگان وشاعران این قوم با مفهوم واحد به جای یکدیگر استعمال شده اند. بنا براین بطور کلی واجمالی میتوان گفت که خود پشتونها ترجیحاً خود را پشتون گفته اند، درحالیکه فارسی زبانان آنان را افغان وهندیان، پتهان نامیده اند وهرسه کلمه از سدۀ شانزدهم به بعد در کتابت راه یافته ودرمعنی واحد بکار رفته است.»
هموطنان آگاه قلم بدست افغان تنها نام یک قوم از اقوام افغانستان امروز اینها بنام ها ی درانی و غلجائی ( غلزائی) است و افغانها نام ها تاریخ و فرهنگ و استوره یکسان در سرزمین امروز م بنا م افغانستان ندارند بلکه بر ضد ان هستند و تلاش دارند هویت تک قومی خود را بر‌دیگر اقوام تحمیل میکنند. آنها بتنهایی در افغانستان حکومت تک قومی دارند و دیگر اقوام را در معادله قدرت راه نمی‌دهند.
داشتن دوکتورای غنی فقط تفرقه بهتر و سیستماتیک تر بین تمام اقوام شریف سرزمین مان و جایگزین کردن فاشیست های قبیله و کوچی های متعصب بجای آزادیخواهان نو اندیش را به ارمغان آورد .
عزیزان اقوام مختلف با سیاست های متفاوت باید بکوشند در اطراف واژه های وحدت و همدلی که یگانه راه نجات از دست متعصبان فاشیست و سران به قدرت رسیده پوشالی طاغوتی است جمع شده و با وحدت و همدلی تمام برای ساختن سرزمینی آزاد و مستقل و متکی بخود و دور از فاشیست های زمان بکوشند .
تاجیک گرسنبل است
افغان بلبل است
هزاره شاخ گل است
ازبیک خوگل است
پشه ای ساقه است
ترکمن خودل است
هرکس گوید همه افغان است
نادان , جاهل و بی ایمان است
منابع و ما خذ :
1_ آکا دمیسین دکتر عبدالاحمد جاوید، مقاله کابل در گذار گاه تارخ ، مجله سباوون ، سال اول دلو1366.
2_ میر غلام محمد غبار، جغرافیای تاریخی افغانسان
3_ عبدالحی حبیبی ، مجله آریانا کابل 1348
4 -- میر محمدصدیق فرهنگ ، افغانستان درپنج قرن اخیر، جلد اول، ص 6
5 _ ولادمیربارتولد، تشریح جغرافیا تاریخ خلافت شرقی ، ترجمه عرفان چاپ تهران صفه 374
6 _ محمد امین زواری ، جغرافیای تاریخ بلخ، بنیاد موقفات افشار، تهران 1388 . 7- افغان ( گزارش سلطنت کابل ) , مونت اسوارت افنستون , ترجمه محمد آصف فکرت 1376. 8- اقوام کوچی مجموع مقالات به کوشش حسن پاپلی یزدی 1372 .
9—غفور روف باباجان . تاجیکان . تاریخ قرون وسطی و دوره نوین دوشنبه انشار وزرات

>>>   جاسوسی خو پیشه پدری شان است.پشت درپشت قوم شان جاسوس بود وهست.

>>>   جنرال قونسلگری مونشن (سونای جنرال اغبر )
مدت ششماه میشود فورم بخاطر پاسپورت فورم را خانه پری نمودم هر بار که مراجعه میکنم میگن چاپ نشده من در ششماه بالاتر از بیست بار رفتم یک خانم سکرتر جنرال اغبر است تا فارسی صحبت نکند آدم نمیداند که این افغان است چون با موهای باز و لنگ لچ در دفتر اش کار میکند میرود داخل بعد یک ساعت بیرون میشود میگه شکایت تان را به جنرال صاحب رساندم من بیرون شدم اعصابانی هم بودم دیدم همین خانم آمد گفت آدم خوب معلوم میشوی سه روز بعد بیا من یک کاری میکنم 600 یورو هم از من طلب کرد من از روی ناچاری 600 یورو تهیه کردم و رفتم سه روز بعد دیدم که بدون اینکه نامم در فورم اعلان شده باشد پاسپورت را برایم تسلیم کرد و گفتم تشکر چون نوشیده بود و مست شراب بود به من گفت اگر از دوست هایت هم باشد من اینجا همه کاره هستم جنرال را بگم بمیر میمیرد برایم
با تشکر از مدیریت افغان پیپر که همیشه حقایق پنهان را نشر میکند از شما عاجزانه تقاضا می نمایم که این را نشر کنین تا همه چهره این کثافت اغبر را بداند من که پولم را دادم هستن انسان ها که توانمندی چنین پول را ندارند اخلاقم اجازه نداد که جزیات را برایتان بنویسم من با آن خانم ارتباط بر قرار کردم همه داستان ها را برایم گفت از جنرال قونسلگری سونای فحشا درست کرده با احترام علیرضا جعفری مونشن آلمان

>>>   دفر اویانی
اعتراف ها و اقرار های احمدزی را در باره سردمداریی نیاکانش، در کتابها و کتابچه های خود نگهداری کنیم جاوید؛
چونکه افغانیت نبوده و نیست بر پایه پاکی و راستی؛ فردا ازین اعتراف بر راستی، کتمان کند.

>>>   شبیر کاکر از کتاب جنرال قادر، می آرند:
«جنرال قادر وزیر دفاع در حکومتهای خلق وپرچم در خاطراتش می نویسد که بعد از سقوط رژیم حفیظ الله امین؛ جنگها علیه دولت و قوای شوروی شدت کسب کرد۰
من با صدور یک فرمان نظامی؛ به تمام گروپهای عملیاتی جلب واحضار دستور صادر کردم که کارتهای معافیت عسکری وزارت اقوام وقبایل دیگر اعتبار قانونی ندارد هرجا که پشتونهای لر وبر را یافتید کارتها را پاره کرده و افراد واجد عسکری را به کندک های تجمع برده وبه عسکری سوق نمایید۰
یک دو روز نگذشته بود که دیدم در مقابل دفتر وزارت دفاع تعداد از قبایل جنوبی تجمع کرده و بر ضد من تظاهرات براه انداخته اند۰
من نمایندهء وزارت دفاع را تعین کردم وبرایش گفتم که نزد این اعتراض کننده ها برود و بازبان پشتو بگوید که اگر شما باشنده گان این کشور استید باید به خدمت عسکری بروید این وطن بالای تان حق دارد۰ تاجیک؛ ازبک وهزاره عسکری میکنند شما چرا خودتان را از زیر خدمت معاف ساخته اید۰
اما چند روز بپس، یک مشاور روسی در دفترم آمد و گفت:
سلیمان لایق؛ به سفارت شوروی مراجعه کرده و گریه کرده است که جنرال قادر آبروی او را نزد پشتونها به زمین زده است یا باید فرمان خود را پس بگیرد ویا سلیمان لایق از وزارت استعفا میدهد۰ من گفتم: بگذارید که استعفا بدهد۰ اما مشاور روسی گفت: متاسفانه ما این را قبول کرده نمیتوانیم.»

تا چه زمانی و چرا باشد این قبیله بازی و ستمگری های افغاتباری؟

>>>   نامش که زمامدار اوغان بوده همینطور جاسوس نوکر و غلام بیگانه بوده و است۰ از احمد جان بچیه تا عبدرحمن خانش تا نادر غدار، نجیب گاو، عمر کور، کرزی مداری، تا همین کوچی دیوانه همه و همه یکی هستند۰

>>>   جنرال قونسل :
آن دزد را همه می شناسند اما این حکومت حکومت دزد هاست ، اگر اختلاس دزدی نکند به مقامی نمیرسد

>>>   دوستی که در مورد جنرال قونسلی مونشن نبشته است، اسمش غیاثی می باشد. چون مدت کوتاه میشود بخاطر فساد اخلاقی از سوی جنرال قونسلی مونشن به مرکز معرفی و از وظیفه مخلوع گردیده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است