آمرین 11 حوزه امنیتی پولیس کابل برکنار شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۷    ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ کد خبر: 157766 منبع: پرینت

آمرین 11 حوزه امنیتی پولیس کابل به دلیل سهل انگاری در وظایف و افزایش گراف جرایم در ساحات مربوطه شان از وظایف شان برکنار و به جای آنها 11 تن از افسران ورزیده باظرفیت، متعهد، مسلکی وبا تجربه به وظایف گماشته شده است.

از افراد جدید تقرر تعهد گرفته شد تا در مدت 90 روز در ساحات مربوطه شان در وضعیت امنیتی تغییرات مثبت را به میان بیاورند و به مشکلات مردم به گونه درست رسیده گی کنند.

وزارت امورداخله این اقدام را به منظور رفع چالش‌های امنیتی و تامین امنیت بهتر شهروندان کشور آغاز کرده واین روند درسایر ولایات که چالش‌های امنیتی درآن وجود دارد عملی خواهد شد.

رهبری وزارت امورداخله به تمام نیروهای پولیس ملی در مرکز و ولایات کشور اکیدا امر می‌نماید تا مطابق قانون، در برابر افراد مسلح غیر مسوول، اخلال گران امن ونظم عامه، زورگویان و افراد قانون شکن قاطعانه برخورد نموده و آنها را بازداشت و به پنجه قانون بسپارند.

پرویز بشرمل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمرین حوزه
پولیس کابل
نظرات بینندگان:

>>>   خداکند آمرین جدید کمتر مزاحم دست فروش ها شوند یا اقلا پول کمتر روزانه ازان مردم غریب اخذ کنند ودرعوض ثواب اخروی را بدست آورند

>>>   أصلاً تا زماني كه پوليس و عسكر ملي نشود، با اين خويش خوري و قومگرائي هيچ كار إصلاح شدني نيست، چون اكثراً وجدان كساني كه طَي هژده سال گذشته بزور و واسطه شامل وظائف امنيتي شده اند، مرده است ، اين طبقه حلال و حرام را نمي شناسند، اصل شان دزد است اما فعلاً دزد بگير شده اند. و همين سياست در تمام ادارات دولتي چلش دارد، چون حكومت هاي فاسد نه مكافات دارد و نه مجازات. اگر از ابتدا چند مفسد اداري و نظامي را مجازات ميكردند، و عائد و مصرف بزرگان دفاتر تفتيش و بر رسي ميشد اين حالت فعلي به وجود نه مي آمد.

>>>   کاکا جان از تاریکی میترسم ؛
کاکا جان خنک میخورم؛
کاکا جان مره پیش پدر و مادرم ببر، جملاتی که دیگر از زبان معصوم و کودکانه وی بیرون نخواهد شد.
او مهسا نام داشت، او دلبند مادری بود و عروسک پدری و شاهدخت برادری.
مهسا دو روز پیش از سوی چند تن از اختطاف چیان و سنگ دلان از ساحه پنصدفامیلی، شهر وحشت ( کابل) ربوده شده و بعد از دو روز به قتل میرسد و جسد وی را بی رحمانه به زیر پلچکی در نواحی پنجصد فامیلی انداخته و فرار می نمایند. که بعداز مدتی این ربایندگان به پنجه ی قانون سپرده میشوند.
با توجه به این که امروز فرهنگ معافیت از مجازات در این کشور نهادینه شده و این باعث شده که سطح جرایم در تمام نقاط کشور خاصتن در شهر های بزرگ روز به روز افزایش یابد.
بنده نه به عنوان یکی از بستگان مهسای معصوم، منحیث یک مسلمان ، منحیث یک پدر و برادر از حکومت و نهادهای عدلی و قضایی خواهانم تا مرتکبین این جنایت را به سزای اعمال شان رسانده تا باشد، وظیفه ایمانی خود را ادا کرده و این باعث شود مرحمی بر زخم مادری که اشک در چشمانش خشکیده است، و دردی از درد های پدری را دور کند که بر آینده ی این فرزند خود زحماتی را متقبل میشد.
اینکه چنین جنایت کاران مستوجب چگونه مجازات اند، مسولیتش شروع میشود از مامور گرفتاری تا قاضی قضاوت کننده ی حق و باطل.
روحش شاد، و از خدای عزوجل استدعا دارم تا ما را منحیث خلیفه ی خویش در روی زمین مسول نشمارد.
از تمامی انسان دوستان جهت رسیدن این پیام بگوش مسولین خواهان به اشتراک گذاشتن آن میباشم.

طفلک معصوم برخیز و ببین
ترا از ما ربودن این نامردان به چی نامردیی.
گر گبر و کفر بت برستی هم بودی
زره ای هم رحم نکردی بر این معصوم
این چگونه حکومت ظالم،.........
جان لالا رفتی و ما را تنها ماندی😪😪😪😪

>>>   مشکل دست فروش ها مربوط شهرداری است.
شهر دار بی کفایت
شهرش پر از جنایت

>>>   در مقابل وکلای زور گو پارلمان چی پلان دارید که خون ملت را می چوشند مانند کنه گاو.
علم الهدا

>>>   هر چه میکنند بکنند روز جزا آمدنی است...

>>>   از وکلای زور گو خون چوش گفتید مرا بیاد ملاه ترخیل که قبل از سال ۱۳۸۰ خر نداشت که سوار شود حالا چندین بلند منزل و چندین خانه های مجلل و موتر های مودل جدید تانک تیل و خدا داند چقدر پول نقد و زرو سیم دیگر دارد انختید و همچنان به فکر الله گل مجاهد که وطیفه خشت مالی داشت و نا بخور نمیر اما امروز از چور زمین های ساحه ده سبز بنام کابل جدید و حق گیری از خشت فروشان ان ساحه خود را صاحب ملیون ها دالر خدا داند که ازین دزدی هایش چقدر به گلبدین خان راکتیار کمک کرده و یا فاروق وردک پول دزد اختلاس گر پول معارف اولاد وطن بشمول اصف ننگ معاونش که ملیون ها دالر را دزیدند و حال در هر محافل وجالس پهلوی رهبر خاین اش نشسته میخدند اما بیچاره دست فروشان که بخاط فکر لقمه ی نان حلال فامیلش شان هستند در فکر این هستند که در کجا بتواند دست فروشی بدون اذیت وازار از دست پولیسان را داشته باشند .

>>>   من خودم از شمالي هستم ، مگر متأسفانه اكثر اختطاف هاي اطفال، دزدي نسلحانه، دزدي موتر، فروش مواد مخدر در شهر از طرف وطندار هاي من صورت ميگيرد كه با عث خجالت مردم خوب ما هم ميشود، و اين خائنين بسيار بي رحم و ظالم هستند و در بسياري قضاياي اختطاف اطفال معصوم را بقتل ميرسانند، و چند سال قبل نواسه كاكايم را كه شاگرد ابتدائيه بود از كابل گريختانده بودند، و در بدل راهي پول مطالبه كردند، ولي بجاي طفل جسدشرا در بوجي در منطقه از شمالي بدست آوردند.
حالا قوانين موجود است، مجرمين اعتراف بجرم ميكنند ولي إعدام نميشوند، بخاطريكه خارجي و كفار خفه ميشوند، رئيس جمهور و لوي سارنوال و قاضي القضات در دنيا و آخرت نزد خدا و ملت مسؤل هستند كه حكم خدا را بخاطر خوشنودي چند بي دين اجرا نميكنند، و انشاءالله كه گردن شان مانند سگ به ريسمان در هر دو دنيا بسته ميباشد. چون در طول هژده سال اگر حكم شرعيت تطبيق ميشد، امروز كسي نميتوانست به همچو جرائم دست بزند.

>>>   اگر بادار ما جناب امريكا با پيشكش نمودن كلمه حقوق بشر ممانعت نه كند اين دونفر قاتلين دخترك قندول بايد درحفظ چه درچوك كابل نگه داري شود وازطرف شب به محبس برده شود.
اينها بايد جزاي تدريجي و دوامدار بيبيند چه مرگ اعدام چند دقيقه طول ميكشد و بدون رنج و درد از بين ميروند.
من به والدين ومتعلقين اين طفلك صبر جميل ميخواهم و چاره ديگري هم نداريم.
نوروز از دوشنبه لوگر

>>>   آنچه را همه مردم میدانند چنین تغیری ها وتبدیلی ها نه برای تامین امنیت بوده ونه جابجایی افراد مسلکی میباشد چنین ادعا ها صرفاتبلیغاتی ومشروعیت بخشی برای چنین اقدامات شان است تا آنجا که میدانیم واین یک معمول بوده هر وزیر که تازه به وزارت امور داخله مقرر شده درنخستین گام دست به تعین آمرین حوزه شهر کابل زده تا نشان بدهد که یک کاری را انجام داده است وهمه این مققری ها ادعا برای بهبود کارشده واما همه میدانند که هرروز بدتر ازدیروز وضعیت امنیتی خرابتر شده است وچنین ادعا هاهمه بیمورد بوده وصرفا برای تعین افراد خودی صورت میگیرد
س


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است