حامد کرزی به دنبال حمایت داکتر عبدالله
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۶    ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ کد خبر: 157788 منبع: پرینت

پس از آنکه اشرف غنی در سفرش به ولایت کنر به احمدشاه ابدالی و حامد کرزی تاخت، حامد کرزی به دیدار داکتر عبدالله رفت.
در این دیدار حامد کرزی به داکتر عبدالله پیشنهاد می‌کند که روی طرح حکومت موقت موافقت نماید، چون اشرف غنی دارد سلامت سیاسی کشور را با خطر روبرو ساخته است.

داکتر عبدالله با اشاره به ماجرای انتخابات بدنام ۲۰۱۴ با طرح اداره موقت شدیداً مخالفت می‌کند. آقای عبدالله می‌گوید که شما متاثر سخنرانی اشرف غنی در ولایت کنر شده‌اید. اگر به دنبال جبران اشتباه تان هستید، نیاز اصلی این است که انتقال قدرت از اشرف غنی از راه مشروع و انتخابات صورت گیرد.

حامد کرزی وعده می‌دهد که اشتباهش را جبران خواهد کرد. او به داکتر عبدالله پیشنهاد می‌کند تا در تکت انتخاباتی‌اش برادرش محمود کرزی را به حیث رییس اجرایی بگمارد.

آقای عبدالله از آقای کرزی مهلت می‌خواهد تا در این زمینه نظر جنرال عبدالرشید دوستم ، محمد کریم خلیلی و صلاح‌الدین ربانی را بگیرد.
دیده شود تا رسیدن به روز انتخابات چه تحولات سیاسی دیگری رونما خواهد شد.

جمال ناصر مکرم
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
داکتر عبدالله
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر همچو مسأله حقيقت باشد، جواب عبدالله پاسخ عقلاني و حقاني است ، و هم چنان جواب عبدالله به تقاضاي پست رياست اجرا ئيوي براي برادر كرزي طريق ادبي رد تقاضاي كرزي بوده و بايد به همين مفكوره خود ادامه دهد ، چون سبب اكثر نا ملايمات فعلي افغانستان نظريات طفلانه و غلط كرزي بوده است ، چون اولين كار رسمي كرزي همانا رياست جمهوري افغانستان بود، و عبدالله و تيمش بايد اين بار و لو اگر شراكت با كدام تيم ديگر باشد خواست و اميد ملت را بر فاميل و أقارب شان ترجيح دهند، و امانت را به أهل آن بسپارند نه به خسربره و فاميل خود. چون در تقسيمات هژده سال گذشته همه اينها حتي تنظيم را هم احترام نكردند، بغير از فاميل و يا ارباب نظاري ديگر كسي را وقت ندادند و حتي راندند، و اين را خصوصاً عبدالله و ارجمند صلاح الدين بايد بدانند كه اگر و لو بعد از شكست افغانستان را ترك نمايند بازهم تا قاف قيامت نزد خدا ، مجاهدين و ملت روي سياه باقي ميمانند.

>>>   شاه و غازی دزد؛

نیویارک تایمز، ۲۹ماه اپریل سال۱۹۷۹:

۱- داودخان ماهانه حدودا ده هزار دالر (معادل سی‌و‌چهار هزار و شش‌صد و هفتاد‌ و‌ دو دالر سال۲۰۱۹) برای ظاهرشاه و خانواده‌اش در روم ایتالیا می‌فرستاد.

۲- امان الله که در سال ۱۹۲۹م قدوم(نامبارکش)را به روم‌ گذاشته بود، در محله‌ی «پراتی روم» و در نزدیکی واتیکان (شاید برای قرابتش به مرکز عبادت آئین جدید خویش و خانمش) ویلایی خریداری کرده و در آن می‌زیست.

۳- مردم محله‌ی پراتی برای سال‌ها حکایت از رسیدن امان‌الله با کریت‌ها(سیف‌های) جواهرات به روم و لیلام آن جواهرات(مال ملت) توسط امان‌الله را بیان می‌کردند.

۴- گفته می‌شود شاه امان‌الله طرح بازگشت به‌قدرت در افغانستان در تبانی با آلمان نازی را در ریخته بود که با شکست هتلر نقش بر آب شد.

پرسش من: مضمون تاریخ جعلی مکاتب و دانشگاه‌ها موضوع را چگونه در خور من و شما می‌دهد؟؟؟

پانویس: رحمت به نبوغ شهید امیر حبیب الله کلکانی در حکومتداری که باوجود خزانه‌ی تهی‌شده توسط امان الشیطان، یگانه دوره‌ی استقلال واقعی را به نام خودش درج تاریخ نمود و میهن را نه به روس فروخت و نه به انگلیس و با خزانه‌ی خالی دولتی الی توطئه‌ی انگلیس-قبیله، خلق وطن را در آرامش کامل نگهداشت.

نوت: برای حصول اطمینان، روی لینک کلیک کنید!
#شمس_فروغ

>>>   اشرف غنی در طی پنچ سال حکومتدار 95 درصد ناکام بوده
غنی انسان شرارت انداز وحشت وجنایت کار و متعصب اهل کار نیست به امین خاطر است که مملکت ما را درآتش سوختاندو میسوزاند. درطی پنچ سال حکومت غنی از 442 حمله انتحاری 180 هزارنفر کشته و 45 هزار سرباز وطن شهید و در کابل تنها 150 ساختمان اثر انفجارتخریب شده است.
چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
حقیت زندگی مردم کشور عزیزم و اوضاع اقتصاد وسیاسی کشور به مراتب بدترو قابل تشویش است.غنی مانند کودن است که بر شاخچه درخت نشته ومصروف بریدن کند ه است و تاکنون درک نکرده که ختم این کار خود ش هم نبود می کند دارد.
غنی مغز متفکر شرارت هم جامعه را بطرف نابودی سوق و می دهد چرا گفته اند که کار به اهل کار سپرده شود این غنی روانی اهل کار نیست به امین خاطر هداف لر و بر 45000 ایده پوچ غنی شرات انداز در منطقه سرباز جوان وطن توسط ترویستان تربیت یافته پاکستان در طی چهار سال حکومت بی برکت این شخص روانی جنایت کار و متعصب و قدر طلب کشت شده اند. غنی چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت انداز بایده ای اقدار تک قومی که با مردم ما یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی شوونیست تک قوم گرا خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟

غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟
غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد؟
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست

>>>   اگر پدرام اعطا یا کسی دیگر در مورد احمد شاه بابا چنین ابراز نظر میکرد، حال فاشیست های بهانه جو گلو پاره میکردند و به جاده ها میامدن و هرچی که از دهن کثیف شان بیرون میشد بدون درک و فهم نثار تمامی مردم میکردند اما در مورد حرفهای عجولانه غنی بابا هیچ کسی حرفی نگفت این رامیگویند، فاشیست قوم گرا.

>>>   داکتر عبدالله که رییس جمهور شود و محمود کرزی رییس اجراییه،درینصورت در صورت آشتی با طالبان و موافقتنامه صلح،به ملا هیبت الله یا وزارت جج و اوقاف میرسد و یا وزارت امور زنان.

>>>   مردم به حامد کرزی مقام رهبر ملی داده است انرا کم نگیرد وبه دنبال گروه بازی نگردد درغیر ان مستحق رهبریت ملی نخواهند بود .

>>>   حامد کرزی بد ترین خاطراتش در طول زمامداری اش از پنجشیریان بوده انها تا اخرین روز حامد کرزی را در گروگان خود داشتند و بیشترین امتیازات مادی و اجتماعی را از وی نصیب شدند صاحب قصر ها بلند منزل ها در داخل و خارج از کشور شدند و پست های مهم و کلیدی که در امد مادی داشت به اختیار ایشان قرار داده شده بود .امروز تمام ملت افغانستان به همین سبب از کرزی نا راضی هستند .
و این یک تجربه تاریخی است به کرزی که نباید فراموشش کرد .
تنها بطور مثال ریس دفتر وقت مارشال فهیم امروز صاحب دها شرکت تجارتی است و صد ها ملیون دالر سرمایه پیدا کرد در شهر هیچ پارک تفریحی و کودکستان و حتی حضیره نماند که توسط شارولی حکم تعدیل را به ساحه تجارتی نگرفته باشد .
اگر دوباره تجربه تلخ تاریخ را تکرار کند مردم نفرین اش خواهد کرد .

>>>   غنی کوچی در مورد احمد خان درانی، در دران نادر افشار درست گفته است.
آیا امان الله پدرش را نکشت؟
آیا امیر دوست محمد خان بخاطر خوشی انگلیس پسر یاغی و ناخلفش وزیر اکبر خان را نکشت؟
آیا بار ها برادر برادر را نکشتند و زن ها و حرمسرای او را بخاطر قدرت و خوشنودی متجاوزین بیگانه تصاحب نکردند؟
آیا اسلاف خود غنی کوچی در قرآن عهد و بعد بالای آن پاه نگذاشتند؟
یکی بر دیگری برتریت ندارند، ولی غنی کوچی راست میگوید.

>>>   واقعا که سیاستمداران پشتون بخاطر قدرت حتی از مادر خود را هم لیلام میکنند.
مروت

>>>   ازهمه رسواتر وریشخند تر آنست که احمد ضیا مسعود می خواهد باردیگر با تیم اشرف غنی یکجا شود !!!
عجب مردم بی ننگی !

>>>   آریانا سعید برای کرزی صاحب لقب بابای ملت را داده است ،

>>>   این شایعه کاملاٌ دور ار واقعیت امر است. کرزی شخصیت ساده نیست که پیش هر کس رفته با وی اتحاد و تیم بسازد. هر کی را کرزی پیشتبانی کند همان پیروز است. اما کرزی میداند که انتخابات در افغانستان در کار نیست و نه درین مقطع از زمان که امریکا تصمیم گرفته تا موضوع جنگ را حل نماید و یک حکومت همه شمول در نتیجه زمانت همه کشور های ذیدخل در مسله افغانستان بوجود بیاید کسی به انتخابات نمیرود. انتخابات انتخابات صدای غنی است که مردم را بی باور به انتخابا ت ساخته است مانند صدای همان چوپان که حق و گاهی نا حق چیغ می زد او مردم بیایید که گرگ آمد و گرگ آمد. ... و در نتیجه آنقدر این صدا در نزد مردم قریه بی اعتبار شد که روزیکه گرک آمد کسی به صدایش بی باور و به دادش نرسید و رمه اش را از دست داد. صدای انتخابات و انتخابات غنی همان صدای گرگ آمد و گرگ آمد است و نتیجه اش همان .....

>>>   Salam
روزگار پشم و ریش و روزگار د ملا دادالله اندیوالان می رسد . هژده سال جرت و پرت دموکراسی و حقوق بشر و مصرف ملیارد ها یورو ‌و دلار از پول مردم کارگر غرب برای عقب گرد شرم آور کنونی .
کسانی که مرا می شناسند می دانند که هم در محافل خصوصی و هم در دید گاه هایم تاکید می کردم که به امریکای ها و خارجی ها باور نکتید، شعار های دموکراسی و حقوق بشر شان دروغ بیش نیست .

>>>   از ضیا مسعود هیچ شکی نیست که باز با غنی همراه شود. از کسی پرسیدند که خرس تخم میدهد یا کوچه به جوابش گفت که ازین بی دم شک نیست که هم تخم بدهد و هم چوچه.

>>>   به غیر از یک دولت مو قعت دیگر چاره نخو اهد بود خاطر جمع باشید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است