داوودزی در با وزیر خارجه ایران دیدار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۷    ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ کد خبر: 157844 منبع: پرینت

محمد عمر داوودزی نماینده رییس جمهور در امور صلح که به ایران رفته بود با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه ایران بر اهمیت صلح و ثبات در افغانستان تاکید کرد و اظهار داشت: ما همواره اعتقاد داریم که نظر نهایی در تمام امور را مردم افغانستان اعلام می‌کنند و به همین علت دولت افغانستان به عنوان نماینده مردم آن کشور تصمیم گیرنده است و ایران نیز همواره بدنبال کمک به دولت و ملت افغانستان است.

به گزارش تسنیم، محمد عمر داوودزی نیز ضمن تشریح آخرین تحولات گفتگوهای صلح افغانستان گفت: در افغانستان باید اصل مذاکرات صلح توسط دولت انجام شود. وی همچنین از مواضع مثبت و دلسوزانه جمهوری اسلامی ایران در خصوص افغانستان تقدیر و قدردانی کرد. تبادل نظر در خصوص راههای توسعه و تعمیق همکارهای دوجانبه از دیگر محورهای گفتگو در این دیدار بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داوودزی
ظریف
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر خارجه ایران به داودزی!
جناب داودزی!وقتی که شما رییس دفتر رییس جمهور قبلی یعنی آقای کرزی بودید،ما به شما ماهانه صد ها هزار دالر میفرستادیم.آنهمه پول ها را چه کردید؟
داود زی: به سر شما قسم قربان که یک سنت آن را من گرفته باشم.همه اش را رییس جمهور سابق کرزی گرفت.از او پرسان کنید.
وزیر خارجه ایران: این که به سر من قسم خوردید،راست میگویید.اگر به سر امام رضا قسم میخوردید،باور نمی کردم.

>>>   دررابطه باحقابه ایران از هیرمند که توسط افغانستان مسدود شده ودرزابل ایران طوفان شن وخاک ایجاد میشود گفتگو شد؟ آیا این به صلح مربوط میشود؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است