چرا اشرف غنی به ابوظبی رفت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۹    ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ کد خبر: 157856 منبع: پرینت

شاه حسین مرتضوی معاون سخنگوی رییس جمهور روز یکشنبه ۲۶ حوت ۱۳۹۷ به رادیو آزادی گفت رییس جمهور غنی در رأس یک هیات بلند رتبه دولتی عازم ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شد.

آگاهان سیاسی می گویند اشرف غنی دیگر تحمل دور مانده از پروسه صلح با طالبان را نداشته و به ابوظبی می رود، تا جویا شود عقب سر اش در مورد افغانستان و طالبان چه می گذرد.

در انزوا قرار گرفتن اشرف غنی در ارتباط به مذاکرات با طالبان در مسکو و ابوظیبی و اینکه طالبان گفته اند با اشرف غنی در مورد پروسه صلح مذاکره نمی کنند جناب ریس جمهور را بسیار خشمگین نموده است. حالا می خواهد بداند که در ابوظبی چه می گذرد.
دوستان و هموطنان عزیز آیا موقف اشرف غنی بسیار ضعیف شده است ؟

‏محمود منجم زاده‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
امارات
نظرات بینندگان:

>>>   گمان کنم که در تحلیل تان اشتباه از شما سر زده باشد،او در یکی تازی های خویش نظیر ندارد و تمامی مخالفین و حریفان سیاسی شان چنان حیرت زده شده اند که چی بلای برسرشان بزنند.
شریف

>>>   بی چاره قون پرستی شان خدشان رابه انزوا کشانید حالی بخاطیر آخرین بار دنبال عیش ونوش خد لب دریای ابوذبی یاامارات چرس زدن رفته تا غم هایش تسکین شود

>>>   وقتی انسان در حال غرق شدن باشد به هر خس وخاشاک دست می اندازد چون روابط قطر وابوظبی چندان حسنه نیست غنب خان میخواهدازین اب گل الود ماهی گرفته اگر شود کدام پیمان وقرار داد با ابوظبی نمایدولی زمانی بخت سرنگون گردد وشانس یاری نکند وانسان اکسفایر شود وتاریحش بگذرد ورنگش خلاص شده باشد دیگر هیچ تلاش مفید نبوده باید تن به تقدیر نموده به مقدرات تسلیم گردد پیش روی تکنوکرات های بی دین وبی وطن مجبور اندهم از انچه پروردگار دانا وتوانامقدر نموده امدنی است وهم انچه ارباب ها در سرنوشت شان حک نموده تطبیق می نمایند
بل بلک سنگ شکن

>>>   چکر دلش شده بود او دیگر کارکرده نمی تواند

>>>   فكر ميكنم بلى من با شما هم نظر استم
داكتر صاحب چنان سراسيمه و وارخطا شده كه حتى غذاى را كه ميل ميكند لذتش را نميبرد؟

>>>   سخنان دکتر عبدالله، سنجیده و منطقی بود. سیاست خارجی افغانستان نباید کار بچگانه باشد یا این‌که در جیب یک نفر واشنگتن فرستاده شود. وقتی رییس جمهوری و مقامات ارشد کشور به طور عملی از یک جنبش مخالف دولت پاکستان حمایت می‌کنند و کلاه‌گک رنگه بر سر می‌مانند، یا سخنگوی رییس‌جمهوری که نتیجهٔ انتخابات کشورش در هشت ماه اعلام می‌شود، با نشر عکس میرحسین موسوی به ایران درس دموکراسی می‌دهد، به این موضوع فکر نمی‌کنیم که چقدر به این کشورها وابسته و نیازمندیم. بحث امریکا و روسیه بماند بر سر جای خودش. پس هیچ عجیب نیست که پاکستان از «گود گورنمنت» خودش برای ما حرف بزند یا ایران صدها هزار مهاجر ما را اخراج کند. امریکا در پشت پرده ما را به طالبان تسلیم کند یا روسیه موانعی را بر سر پروسهٔ صدور ویزای خود برای شهروندان افغانستان به وجود بیاورد.
درست است، ما به همدلی و همگرایی نیاز داریم تا از این بنبست بگذریم، اما نباید فراموش کرد که ادامهٔ سیاست خارجی «مفلس‌خوشحالی» هیچ سودی برای ما ندارد.
نظر ما در مورد کشورهای قدرتمند منطقه و جهان و سیاست خارجی ما که به دست چند نفر شوقی گذاشتن عکس‌های ارگ در انستاگرام افتاده است، مصداق همان شوخی بچه‌های کابل است که «در خانه آرد نیس، موهای‌ته تیتانیک می‌زنی».
-مصدق پارسا

>>>   اویانی
نیروهای ویژه (قطعات خاص) امنیتی کی هایند و برای چی؟
آری؛ نیرو های ویژه تباری برای کشتن تبار های ویژه!!!

ما با چشمان خود می بینیم که:
برای کشتار گروهی از سربازان امنیتی و دستگیری قیصاری؛
برای یورش به لعل غور و کشتار شهروندان و برای ردیابی و دسیتبای به فرمانده علی‌پور؛
برای دستگیریی جنرال قریشی؛
برای سرکوب و تیر باران راه پیمایی های دادخواهانه شهروندان بومی در خیابان های کابل و ....؛
برای بر چوکی نشاندن گماشته خود بر چوکی فرمانداریی بلخ؛

اما؛ برای دستگیریی تبهکاران مانند امرخیل ها، علیزای ها و مخکش ها و اختر های لچک و تروریست های طالب و خودکفان ها و ... نیستند و نداریم نیرو های ویژه/«قطعات خاص» امنیتی.

و مهمتر از همه؛ هر گاهی که (و بار ها) سد ها سرباز ما روز ها و شب ها در محاصره تروریست های طالب اند، کجا بوده و کجایند این نیرو های ویژه ی تا دندان مسلح و پرورش دیده و دارای چرخبال ها و تانک ها و خودرو های زرهی و ... تا یاری رسانند؟

کجا بوده اند این نیرو های ویژه و تا دندان مسلح؟
آنگاه که تروریست های طالب در چهارسد بستر، نسل کشی کردند؛
آنگاه که تروریست های طالب در ستاد/قرارگاه ارتش شاهین نسل کشی کردند؛
آنگاه که در ستاد ارتش هیرمند نسل کشی کردند؛
آنگاه که در آموزشگاه امنیت ملی در میدان شهر نسل کشی کردند؛
آگاه که هر بار و بیشمار، طالب های تروریست در پاسگاه های امنیتی سراسر کشور، یورش می برند و محاصره می کنند و سپس، به ده ها و سد ها سرباز پاسدار میهن را تیر باران و نسل کشی دارند؛
همیندم در شیرین تگاب، سه سد (300) سرباز ما در محاصره تروریست های طالب اند؛ کجایند این نیرو های ویژه؛ چرا دیسانت نمیشوند؟؟؟

هممیهن گرامی!
این نیرو های ویژه، همان تروریست های طالب اند!!!
آن تروریست های طالب، همین نیرو های «خاص» اند!!!
این ها سپاه دستگاه فاشیزم فرمانروایند.
این ها نسل کشی دارند. این ئتبار/قوم می کشند.

این را بدانیم!!!
فرماندار؛ سرلشکر (سرقمندان اعلا) طالب است و تروریست تباری.
این نیرو های ویژه و آن تروریست های محاصره گر، یکی اند و با مدیریت ارگ و با رهبریی غنی احمدزی.
همه یکی و برای کشتار تبار/قوم اند!!

همیندم سه سد سرباز پاسدار میهن را که نیستند از تبار احمدزی و «قطعات خاص» او، در شیرین تگاب به چنگ تروریست ها (نیرو های خاص) طالب خود می سپارند.

تازه؛ از برگ New Generation
«قابل توجه وزارت‌های دفاع و داخله!
سید شراف الدین ولسوال ولسوالی شیرین تگاب فاریاب در گفتگو با شبکه خبری وطن امروز گفت که بیشتر از 300 نیروی امنیتی در مرکز ولسوالی شیرین‌تگاب در محاصرۀ گروه تروریستی طالبان قرار دارند.
به گفتۀ وی، اجساد شهدای نیروهای امنیتی روزها در میدان نبرد باقی مانده بود تا این که صلیب سرخ آنان را انتقال داد.
او می‌افزاید، مجروحان نیروهای امنیتی روزهاست که در بی‌سرنوشتی به سر می‌برند.

>>>   او غنی او غنی شرم است بخدا به جای نیرو به مزار شریف نیرو به بادغیس روان کن که مردم تباه شد او غنی از خدا بترس آخرت هم داری
بادغیسی

>>>   اشرف غني با سابقه بد حكومت داري ، تعصب و فساد پرور بود
حالا همه چيز را متوجه شده ، متاسفانه بي وقت
اما و هزار اما :
هر انسان وطن پرست ، وطن دوست ، آزاده و هوشيار بايد با همين رئيس جمهور و دولت كنوني يك صدا در مقابل سياست تحكم باكستان و طالبان بايستند وموقف قوي و مستحكم باري صلح با طالبان اتخاذ كنند
بيائيد براي نجات وطن ،براي نجات اولاد تان ، براي حفظ استقلال كشور ، براي زندكي انساني ، براي جلو كيري از آمدن صفحهء سياه طالبي ، براي جلوگيري از جنگهاي خانه به خانهء آينده همين دولت(ولو بد بود) متحد شويد
براي نجات وطن تان
مهاجر كابلي

>>>   حمایت سفیر امریکا از استاد عطا به نحوی چراغ سرخ به غنی است.
غنی دانیست که دیگر صدا های بلند اش چنگی به دل بادران خارجی اش ندارند

>>>   آیا آقای سیاست پوه حمدالله محب را با خود برده است ؟
فریبا محمودی

>>>   کوچی از دست پاچگی حال به هر خس و خاشاک دست میندازد۰ بادار کلانش که پول چادر زنش و امنیت او را تامین میکند دیگر بالای این ....خود اعتماد ندارد و تاریخ مصرف آن بزودی پوره است۰ این کوشش ها جائی را نمیگیرد۰

>>>   غنی و نیروهای خاص امنیتی افتخار هر هموطن دلسوز ماست ولی زهره گک فاسادیان دزدان سرگردنه و غاصبان را کفاند، نیروهای خاص و غنی نوردیده ماهستند
کابلی

>>>   غنی این چو کی را هر گز از دست نمی دهد زیرا در طول یک ماه باید حتمی ع وغ سر به کشور های خارجی داشته باشندف

>>>   غنی کوچی کشور و قوا های امنیتی کشور را گروگان گرفته و مثل متاع شخصی خودش از آنها برای پیشبرد اهداف عقده مندانه و فاشیستی قومی خودش سهو استفاده میکند۰ چرا کوماندو ها را برای نجات سربازان محاصره شده بدست طالبان وحشی اوغان روان نکرد که در عوض برای ایجاب آشوب در بلخ روان کرد، آنهم یکهفته پیش از برگزاری جشن نوروز باستانی در بلخ؟
آن سربازان محاصره شده همه اسیر طالبان بردران قومی غنی کوچی شدند و امنیت جشن نوروز هم در مزار برهم خورد و صدمه دید۰

>>>   اقای اشرف غنی ضعیف بوده واست وحالا سرگردان ونالان در گردش است

>>>   اشرف کوچی خودش بزرگترین دزد و غارتگر است و حامی زشت ترین دزدان، غارتگران، و جنگ سالارهای چون راکتیار و طالبان جنایتکار است۰ البته تقلب ها، خیانت های انتخابات، و دزدی های رولا غنی و اجمل غنی، و همچنان جنون قومپرستی این خائن را هم فراموش نکنید۰

>>>   اشرف کوچی حال از غمت ای نازنین را میخواند.
میفهمد کد بادار ترامپ هم خفه شد و پادشاهی داخل چهاردیواری های سمنتی ارگ هم از دست رفت.
باز آفرین بی بی گل روغنی که اقلن او هوشیار بود و یک چند صد ملیون دالر جمع کرد که دیگر غنی گک لوده مجبور نیست مضمون خنده شاگردان کالج ها در امریکا باشد و لوده لوده در داخل صنف ها چیغ بزند.
حال هردو میتوانند راحت دوباره به مریکا بروند و به یاد روز های پادشاهی داخل ارگ یک چند روز باقی مانده را کیف کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است