آقای عمران خان! مگر شما حکومت خوب دارید؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ کد خبر: 157873 منبع: پرینت

آقای عمران خان!
ایکاش این «حکومت خوب» را شما برای ما پیش‌بینی نمی‌کردید. مگر شما حکومت خوب هستید؟
- بربنیاد پژوهش‌های معتبر و بی‌طرف دنیا حکومت شما در ۵۳ در صد حملات هراس‌افگنی دنیا دست داشته است. (گزارش اطاق فکری ورجینیا مطالعات امنیتی جهانی)
- حکومت شما معروف‌ترین نهاد سیاسی در جهان است که جنگ‌های نیابتی را در منطقه رهبری می‌کند. (احمد رشید، نویسنده‌ی پاکستانی)
- حکومت شما خانه‌ی وحشتناک‌ترین آدم‌کشان دنیا است. به یاد دارید، وقتی خبر دست‌داشتن حکومت شما در قتل عمدی یوگوس وارتر خبرنگار معروف افشا شد، بارک‌اوباما گفت پاکستان خانه‌اش را از انسان‌های وحشتناک نتکانده‌است.
- حکومت شما ۶۵ در صد حمایت دکترین کارتر، ریگان و بوشِ پدر را که به جهادیزم افغانستان در جریان جنگ سرد سرازیر کرد دزدیده است و زیربنا های پاکستان را ساخته است. (پرویز مشرف، در خط آتش)
- حکومت شما ارتش رسمی و فعال یک دولت تاریخی را در جنگ نیابتی به نفع ذراد خانه‌های مافیایی ریاض و اسلا‌آباد نابود کرده است. (سخن‌رانی نواز شریف در پارلمان ۱۹۹۲)
- حکومتی‌ شما بزرگ‌ترین قاچاق‌بر دنیا عبدال‌قدیر خانه را مامور کرد تا نقشه‌ی برنامه های هسته‌یی تقویت هایدروجن را از امستردام بدزدد. (پژوهش کیک زرد آخرین لایه‌ی هسته‌یی شدن، مردی‌که بم و آتش فروخت، ملک ستیز)
- حکومتی که رهبران دینی آن عیاش‌ترین چهره های شیخ‌نشینان را شکست داده است و از میان فقیرترین‌ها سربازگیری می‌کند. (فلیب جارکور، خبرنگار تلوزیون ی۱ دنمارک)

حالا شما مژده‌ی حکومت بهتر برای ما می‌دهید. بهتر است به بحران اجتماعی خود رسیدگی کنید. به خواست‌های برحق پشتون‌ها پاسخ انسانی دهید. بحران ژیوپولیتیک بلوچستان را بپردازید. ناخشنودی شیعه‌هایی را وارسی کنید که قربانی قتل‌ عام می‌شوند. آن‌گاه اگر حکومت خوب را دارا بودید، به ما نیز مشوره دهید.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عمران خان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاً هموطن پاكستان يك نوع عجيب مملكت است عجيب غريب سياست چاپلوسانه اي دارد ... ضرالمثل است كه ميگويند گداي شاهانه !
يك كشور بي فرهنگ بي همه چيز همين حالا تحت استعمار انگليستان است نظر به توفق تاريخي محمد علي جناح وگاندي فيصله كه انگليس كرد به خاطر ازادي مشروط كه همان تحت استعمار انگليس باشد ...
كشور پاكستان از زمان جنگ گرم وسرد امريكا ًو شوروي پاكستان لعنتي از فرصت استفاده خيلي زيادي كردند از بهترين سلاح ها ومهمات وتجهزات روز وپول دالر هاي امريكا واروپا سود زيادي بردن كه از زحمات صد سال اقتصادي زحمات كاري مملكتي كشوري شان پيشي گرفتن وجلو شدن وهمچنان از خطرات احتمالي روس كه پلان بعدي شوروي سابق بود كه تا به اب هاي گرم بحري برسند پاكستان نجات يافتن ...
بعدي پيروزي جهاد مقدس مردم افغانستان وتضعيف شدن افغانستان در رابطه جهاد وشهيد دادن دو مليون مردم شجاع وقهرمانان افغانستان همين كثيف هاي نسل انگليس وهندو جنگ داخلي وبرادر كشي را راه انداختن به دستور باداران شان همين انگليس مكار و روبا صفت وامريكا وعرب هاي وهابي شروع كردن به مدت پنج سال تمام زير بناها وكشور ما را ويران كردن انقدر ما را تضعيف وويران كردن كه قدرت دفاع از خود را هم نداشتيم وبراي در اخر تاكه روي يك پلان منظم ىدقيق في مابين امريكا انگليس و اروپاي ها اشغال كردن افغانستان را .... !!!
خلاصه پاكستان بي شرف ودشمن ديرين افغانستان از هيچ نوع ضربه زدن به كشور افغانستان ومردم ما دريغ نكردن در طول تاريخ نتيجه اينكه پاكستان يك پل ارتباطي چاپلوس مزدور كشورها كفر بوده واست فقط به اسم مسلمان واسلام را قبول دارد پست فطرت ترين مردم جهان هستند والسلام !
حاج قدير وردك

>>>   اقای ستیز!با احترام به بزرگی ودانش بینظیر شما.با انهم پاکستان درهر عرصه هزاران مرتبه نسبت به ما بهتر است .انها از وضیت تحلیل درست دارند٫منافع ملی شان را درک میکنند ودرهمان جهت در حرکت اند و...هزاران دیگر.پاکستان ۴۰ سال پیش را با امروز وافغانستان ۴۰ سال پیش را با امروز مقایسه کنید.مردونامرد معلوم میشود.
عاقل

>>>   asrat
مشکل اساسی جامعه ما قبیله گرایی است.
قبل از ایجاد کشور پاکستان امیر عبدالرحمن خان مردم هزاره را قتل نمود نصف هزاره ها را از افغانستان فراری ساخت زمین های آنها را به ناقلین پشتون تقسیم کرد.
نادر غدار با نیرنگ و دسیسه و مهر در قرآن، حبیب الله کلکانی را خلاف عرف و شریعت به توپ بست ،دستور قتل عام و تاراج مردم شمالی را صادر نمود نادر رذیل بخاطر تحکیم حکومت فاشیستی ،مردم جنوبی را علیه مردم شمالی به جنگ وادار ساخت به مال جان و ناموس مردم تجاوز تجاوز صورت گرفت.
البته این جنایات از زمان عبدالرحمن تا نادر غدار از زمان طالب تا کرزی و اشرف غنی تا هنوز ادامه دارد.
بنا دشمن ما در ارگ ریاست جمهوری افغانستان است نه در اسلام اباد.

>>>   Abdul Lalzad
مشکل اساسی ما با قبیله است، نه با امریکایی ها...

>>>   آغاي مللك سابق مردم عوام ميگفتند كه كتاب چه ميگويد و ما چه ميكنيم، اين را همه ميدانيم كه عملكرد پاكستان خصوصاً در چهل سال گذشته مانند افغانستان ، عملكرد خودي و ملي نيست، همه اعمال شان در منطقه تطبيق پلان و أوامر امريكا است و گرنه پاكستان نميتوانست اتمي شود، و يا شوروي بشكند، يا طالب نا شناخته حاكم افغانستان شود، با آنهم حكومت هايشان و سياسيون شان بهتر تَر از ما است ، در مقابل وطن حتي از دين خود هم تير هستند، بد بخت ما افغانها هستيم كه بغير از لاف عملي نداريم ، كمونستان نام نهاد افغان با لاف هايشان سبب از بين رفتن شوروي شدند، خوب بياد دارم كه دختر ببرك كارمل در سال ١٣٥٧ هم صنفي ما در فاكولته انجينري بود و در دوران تره كي لاف پدرت خود را ميزد كه پدر جانم ميگويد كه تركي مرا اجازه نميدهد و گرنه در ظرف يك هفته تمام قرآن و كتب ديني را تنها توسط حزب پرچم از افغانستان جمع ميكنم، مجاهدين از لاف خود ده ها هزار جوان عرب را در جنگهاي جلال آباد شهيد كردند، و بعد از يازده سبتمبر مردان عرب را بالاي امريكا فروختند و زن و اولاد شان را مورد تجاوز قرار دادند تا بالاخره قذافي مداخله نمود و همه خانواده هاي عرب را توسط چند پرواز از پاكستان خارج نمود. و حالا غرب زاده ها انگليسي دان بي علم امريكا را ديوالي ساخته كه مجبورشدند به مشوره افغان لافوك خليل زاد به طالب صلح نموده و خودشان خارج شوند و يا لا اقل مصارف شان كم شود، چون تجربه دارند كه طالب با مزد كم كار زياد كرده ميتواند.
أسلاف ما از بي عقلي قسمت بزرگ خاك ما را به انگليس و بعد نماينده اش پاكستان سپردند، حتي نخواستند كه در مقابل يك راه و لو اگر تنها يك سرك باشد از سپين بولدك تا بحر و در بحر يك بندرگاه كوچك براي افغانستان بدهند، كه اين خواست حتي در زمان دَاوُدَ هم امكان پذير بود. مگر پاكستان با هند دعواي كشميري را دارد كه وألي آن از طرف كابل تعين ميشد. تعليم كرده ها و متخصصين پاكستان در شرق و غرب از علم خود براي آباداني وطن شان استفاده كرده اند، ما افغانها اول متخصص نداريم، و اگر خال خال هم باشند اول زن و يا شوهر خارجي ميگيرند و از بازگشت اباء ميورزند و كساني كه در سابق زمان آرامي باز ميگشتند اولين تحفه شان بوتل شراب و خواست كاباره ميبود.

>>>   بلی ! آنها بهترین حکومت را دارند همیشه مفاد ازان هاست وضرر ازما !
همین اکنون چین روسیه امریکا عربستان ترکیه بهترین روابط رابا پاکستان دارند
چون آنها اوا منافع نملی بعد منافع مدالله محب را درنظر میگیرند

>>>   راست می گوید کدام دولت خوب این دولت ع وغ نان همه را از دستش گرفت فقط در طول 18 سال 500 نفر دردولت از یک چو کی بر چوکی دیگر تغیر و تبدیل می شود دیگر 35 میلو ن نفر نه سو اد دراند و نه درس خو اند اند همه پو ل های کشور های کفری در جیب 500 نفر در طو ل 18 سال می ریزد خداوند که این دولت ع وغ را نا بود و یک دولت بی طرف که همین 500 نفر که در طول همین مدت است نیست و نا بود شود

>>>   راست می گوید این حکو مت ع وغ واری دولت در طول تاریخ نه امده بود نان همه مردم را گرفت یک چند نفر محدود که ارام است دیگر همه در درد و رنج به سر می برند فقط این دو شخص دالر های کشور های کفری را در جیب خود و فامیل خود که در خارج به سر می برند استا ده نمموده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است